Neeeee ik heb hem nog! En de McArmy muis hangt bij mijn bureau, het speldje bij mijn sieraden, de Co-knuffel staat bij de rest, en de kaarten heb ik nog, en de cadeautjes, etc. etc,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
SRSLY!
(De volgende keer dat ik je zie, doe je dan dat shirt aan?Of heb je hem al als poetslap in gebruik?
)
Sjah, dat was een gevalletje 'hoe duidelijk wil je het hebben dat het niet in de haak is Greys'quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
Booooh ff wachten. Ik ga ff een modderbad en bikini's kopen, dan kunnen jullie verder in bikini.
Maak ik de foto's en filmpjes wel
Wil je daar nou bevestiging van?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Sjah, dat was een gevalletje 'hoe duidelijk wil je het hebben dat het niet in de haak is Greys'
En dan toch blijven geloven dat het wel goed zou komen en dat ze het heus goed meendeEn maar tegen Q roepen dat ze niet zo boos moest PMen naar dat arme kind. Bwahahahaaaaaaaa. Silly me!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:13 schreef Loveless85 het volgende:
linkjessssss ik wil meer GOUDHAMSTERRRRRRRTROELA rellen![]()
En waarom mogen we d'r naam niet noemen, zit ze zichzelf de hele dag te koekelen dan?
CC to me pleasequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:14 schreef MissBliss het volgende:
Interessante linkjes over de-groene-die-weer-zwart-werd mogen in mijn pm
Ja tuurlijk! Ik heb het ook gepost hoor, toentertijd. Maar het is zo'n verhaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:11 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ok is goei hoor je hoeft niet alles op internet te gooien dat snap ik heus wel. Vragen staat vrij toch??
Da's niet meer nodig hoor, dat heeft ze destijds zelf al bevestigd dat ze haar beloftes niet na kwamquote:
Ja waaaarom mogen we dat niet zeggen?quote:
Ja maar dan ziet ze wie er hier over begon en dan krijgt die weer ellende.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja waaaarom mogen we dat niet zeggen?![]()
Zit dat wief zich de hele dag te googlen, en al was dat zo, laat haar lekker de T**** genieten, we kunnen toch zeker over mensen lullen als we daar zin in hebben. Tis niet alsof het onterecht is ofzo
Jamaar jamaar jamaar je hebt wel gelijk maar er komen hier ook minder nette bewoordingen voor dingetjevrekmonsteretc voorbijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja waaaarom mogen we dat niet zeggen?![]()
Zit dat wief zich de hele dag te googlen, en al was dat zo, laat haar lekker de T**** genieten, we kunnen toch zeker over mensen lullen als we daar zin in hebben. Tis niet alsof het onterecht is ofzo
Gewoon lekker links laten liggen, ze is het niet waard.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan ziet ze wie er hier over begon en dan krijgt die weer ellende.
Er is al zoveel ellende op de wereld![]()
![]()
Als je nu gaat editen staat het wss toch nog in de google cache, so who caresquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Mag ik even opmerken dat jij je verbazend goed weet staande te houden tussen al deze vrouwen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
Booooh ff wachten. Ik ga ff een modderbad en bikini's kopen, dan kunnen jullie verder in bikini.
Maak ik de foto's en filmpjes wel
Dat doen we al maanden hoor, er kwam alleen een interessant weetje door over haar net hier!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon lekker links laten liggen, ze is het niet waard.
Zeg jij nou express Banny?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je nu gaat editen staat het wss toch nog in de google cache, so who cares![]()
En als ze lelijk doet tegen Ynske moet ze worden gebanned want Ynske is fotograaf dus soort-van crew, en dan ist crewbashing en daar houdt Banny niet van
Oh en je weet waar ik woon.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Whut nee, dat zou ik nooit doenquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je nu gaat editen staat het wss toch nog in de google cache, so who cares![]()
En als ze lelijk doet tegen Ynske moet ze worden gebanned want Ynske is fotograaf dus soort-van crew, en dan ist crewbashing en daar houdt Banny niet van
En Ynske is gewoonquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |