Ik kom er ook nooit meer, maar ik neem aan dat iedereen wel heeft begrepen hoe stupide de reacties daar altijd zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:03 schreef Fha het volgende:
Wat doe je überhaupt op de site van de telegraaf?
Dan heet het wijsheid.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:03 schreef Adelante het volgende:
Wat vind je dan van slimme mensen zonder mening?
Ik hoop dat je aan het trollen bentquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:26 schreef LangeTabbetje het volgende:
Jammer dat ik mijn hypotheek niet bij DSB heb, als ze failliet gaan hoef je dan namelijk niet af te betalen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent
Domme mensen hebben vaak juist de sterkste meningen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:30 schreef 3keernix het volgende:
HOAX! Domme mensen hebben sowieso geen mening!
Die vaak nergens op slaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Domme mensen hebben vaak juist de sterkste meningen.
Kom, het was niet zozeer als trollen bedoelt, maar een geintje links of rechts moet toch kunnen ?quote:
Die gaan dan schreeuwen en op tafels slaan om hun 'argumenten' kracht bij te zettenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon domquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:35 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik ben slim. Alleen kan ik niet hoofdrekenen.
Ik heb geen hoofd.quote:
Precies. Die idioten die op internet klagen over andere meningen. Waarschijnlijk niet capabel om het in een rechtstreekse discussie te winnen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:38 schreef nicoo het volgende:
haha TS is dom en heeft een mening over domme mensen
Dit soort idioten : Vriend die..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Precies. Die idioten die op internet klagen over andere meningen. Waarschijnlijk niet capabel om het in een rechtstreekse discussie te winnen.
Leuker is het om een discutabel standpunt in te nemen, alleen maar om mensen op de kast te jagenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:45 schreef Trannellius het volgende:
Het is jusit leuk om te discussieren over iets waar je vrij weinig vanaf weet maar dan gewoon logica op gaat toepassen.
En dan vind je dat ik trolquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Leuker is het om een discutabel standpunt in te nemen, alleen maar om mensen op de kast te jagen
Open eens een topic met de vraag waarom incest eigenlijk niet gewoon toegestaan wordtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Leuker is het om een discutabel standpunt in te nemen, alleen maar om mensen op de kast te jagen
Goed voorbeeld, maar dan irl doen op school of op je werk ofzo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Open eens een topic met de vraag waarom incest eigenlijk niet gewoon toegestaan wordt
Maar als het van beide kanten komt moet het toch geen probleem zijn?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Open eens een topic met de vraag waarom incest eigenlijk niet gewoon toegestaan wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |