Was dat een dieselauto?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:34 schreef qonmann het volgende:
gijs van lennep ?
hm.. je zoekt de auto..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Was dat een dieselauto?
Even opgezocht, hij was ook niet de coureur ervan, en de overwinning die ik zoek is later.
gezien de tt:)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik gok op Jaguar.
Nope. Het merk had de voorgaande 6 jaar 5 overwinningen behaald, 'gewoon' met een benzineauto, en de ene overwinning die ze hebben gemist werd behaald door een auto van een zusterbedrijf. De diesels van het overkoepelende concern staan ook bekend als betrouwbaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik gok op Jaguar.
Laat ik maar niet doorvragen naar het typenummer, Audio R10 was het inderdaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:40 schreef PhysicsRules het volgende:
een Audi
dat had ik ook zeker niet gewetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Laat ik maar niet doorvragen naar het typenummer, Audio R10 was het inderdaadPhysicsRules +1
Stand #1764
1 GimmeGore
1 ScottTracy
1 Mark
1 De_Hertog
1 PhysicsRules
De TT had er minder mee te maken, was gewoon een vervolgvraag op die andere motor-vraagquote:
Die heb ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Laat ik maar niet doorvragen naar het typenummer, Audio R10 was het inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |