quote:
Lekker ieten!quote:
goed bezigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en ik ga zo etenen dan ben ik naar schaatsen
Dan maak je toch wat zinquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:27 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
goed bezig
ik moet eigenlijk fitnessen vandaag maar heb totaal geen zin
zal ik zin makenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:27 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
goed bezig
ik moet eigenlijk fitnessen vandaag maar heb totaal geen zin
Jij bent ook een 12-jarige negert?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mag niet heh op deze leeftijd
waarschijnlijk moet ik met 16 een bijbaantje zoeken
Schaatsenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en ik ga zo etenen dan ben ik naar schaatsen
Waarom?quote:
een 15 jarige blankequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent ook een 12-jarige negert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:36 schreef kaatjhuh het volgende:
even afdrogen
gelukkig, ik dacht al, heeft die rod je zo ondergespotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
halloquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gelukkig, ik dacht al, heeft die rod je zo ondergespoten
Je kan nu ook al werken.quote:
je mag niet met haar neuqenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:47 schreef Stoeprand het volgende:
Nogmaals voor Huppelmuts:
OOOOH HUPPELMUTS
LIEFSTE MUTS
JAJA HUPPELMUTS
OGEN ZO MOOI ALS PRACHTIG
HAAR HAAR IS ZO PRACHTIG ALS WAUW
EEN LICHAAM ALS EEN GODIN
OOH HUPPELMUTS
DAAR WIL IK IN
Als ik het ook zou willen nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet, dan moet huppel de bak in voor pedofilie en dat willen we niet
wel, ik heb dan de plicht om haar aan te klagen omdat jij nog te klein bent om zoiets te mogenquote:
Je bent net zo oud als ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wel, ik heb dan de plicht om haar aan te klagen omdat jij nog te klein bent om zoiets te mogen
had ik ook niet zoiets gezegd een tijdje terugquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:02 schreef ThePain het volgende:
Ben je 2 maanden bezig om wat te fixen alles gaat goed
Wil je nu volgende week afspreken zegt ze in eens ik heb een vriend![]()
Wat is dat voor kanker streek ? mij beetje lekker maken tering hoer![]()
Je gaat toch niet 2 maanden lang verliefd doen en jou leven vertellen en zeggen dat je mij leuk vind wat is dat voor iets ..
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
had ik ook niet zoiets gezegd een tijdje terug
quote:
morgen uitje net personeel waar k vrijwilligerswerk doe en zondag werkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar verder wel goed
![]()
En bij jou? Ga je nog iets leuks doen komend weekend?
goeie avondquote:
Mwah, gaat wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:25 schreef kaatjhuh het volgende:
goeie avond![]()
hoe is t?
nog weekend plannen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |