Inderdaad, omdat het kanquote:
En heb je de ruimte op je moederbord voor nog 2?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb 2 bankjes van 1 gig erin nu.
[..]
Dan kan ik beter gelijk een nieuwe pc halen. Dat wil ik eigenlijk einde van het jaar gaan doen
HJquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
In dit topic moet ik gepost hebben.
Hertog Jan
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, omdat het kan
[ afbeelding ]
quote:
Ja kunnen nog 2 bij. Maar of mn moderbord 4 gig aan kan weet ik nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En heb je de ruimte op je moederbord voor nog 2?
Game je er ook op?
nog een bakkie en dan ga ik ervandoorquote:
DWquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Hertog Jan
Google is je vriendquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja kunnen nog 2 bij. Maar of mn moderbord 4 gig aan kan weet ik niet
Ik game niet heel veel meer heb er geen tijd voor. Maar doe het dus wel
ik heb 2 slots met 2 gig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja kunnen nog 2 bij. Maar of mn moderbord 4 gig aan kan weet ik niet
Ik game niet heel veel meer heb er geen tijd voor. Maar doe het dus wel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
quote:
Nu houd ik weer van jullie.quote:
6 gigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik heb 2 slots met 2 gig.![]()
meer heb je echt niet nodig als je niet hardcore gamed of 3d renderd
Dan wacht ik liever even tot eind van het jaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Google is je vriend![]()
Maar ik denk wel dat hij het aankan hoor
Mjah, dan zou een nieuwe grafische kaart ook geen overbodige luxe zijn als je recente spellen wil gaan spelen..
grmbl klotepasje is er alweer mee opgehouden, maar ze weten nu eindelijk hoe ;t komt! Ik was uitgeschreven en nu hebben ze geen foto meer van mij in ;t systeem dus mag ik na de vakantie een foto laten maken want daar hadden ze vandaag geen tijd voor.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:00 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Wat voor camera, wat voor lens?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan wacht ik liever even tot eind van het jaar
Heb nog een vakantie volgende maand waar ik ook excursies wil doen, en eind van deze maand misschien een nieuwe lens voor mn camera er bij...
beetje jammer van t merk marja mooi dat je er bentquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Hertog Jan
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:04 schreef ajf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:04 schreef ajf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:04 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
beetje jammer van t merk marja mooi dat je er bent
![]()
Zonnestraalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |