Google is je vriendquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja kunnen nog 2 bij. Maar of mn moderbord 4 gig aan kan weet ik niet
Ik game niet heel veel meer heb er geen tijd voor. Maar doe het dus wel
ik heb 2 slots met 2 gig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja kunnen nog 2 bij. Maar of mn moderbord 4 gig aan kan weet ik niet
Ik game niet heel veel meer heb er geen tijd voor. Maar doe het dus wel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
quote:
Nu houd ik weer van jullie.quote:
6 gigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik heb 2 slots met 2 gig.![]()
meer heb je echt niet nodig als je niet hardcore gamed of 3d renderd
Dan wacht ik liever even tot eind van het jaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Google is je vriend![]()
Maar ik denk wel dat hij het aankan hoor
Mjah, dan zou een nieuwe grafische kaart ook geen overbodige luxe zijn als je recente spellen wil gaan spelen..
grmbl klotepasje is er alweer mee opgehouden, maar ze weten nu eindelijk hoe ;t komt! Ik was uitgeschreven en nu hebben ze geen foto meer van mij in ;t systeem dus mag ik na de vakantie een foto laten maken want daar hadden ze vandaag geen tijd voor.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:00 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Wat voor camera, wat voor lens?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan wacht ik liever even tot eind van het jaar
Heb nog een vakantie volgende maand waar ik ook excursies wil doen, en eind van deze maand misschien een nieuwe lens voor mn camera er bij...
beetje jammer van t merk marja mooi dat je er bentquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
In dit topic moet ik gepost hebben.
Hertog Jan
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:04 schreef ajf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:04 schreef ajf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:04 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
beetje jammer van t merk marja mooi dat je er bent
![]()
Zonnestraalquote:
C2Q 6600quote:
Hallo liefjequote:
Hm dat is kutquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
grmbl klotepasje is er alweer mee opgehouden, maar ze weten nu eindelijk hoe ;t komt! Ik was uitgeschreven en nu hebben ze geen foto meer van mij in ;t systeem dus mag ik na de vakantie een foto laten maken want daar hadden ze vandaag geen tijd voor.
Maar voor de rest is ;t gelukt hoor.
Heb je me nog gezien?
Heb nu een D60 en wil een Nikkor 70-300 bijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat voor camera, wat voor lens?
Alles goed? Beetje lullig maar jij komt en ik gaquote:
Hihi, DW komtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Alles goed? Beetje lullig maar jij komt en ik ga
10 over 12 ofzo, mocht eerst lopen he vanaf ;t station, en ik had hakken aan dus ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hm dat is kutHeb je niet meer gezien hoe laat was je er
?
Geil.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb nu een D60 en wil een Nikkor 70-300 bij
Mazzel manquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:10 schreef ajf het volgende:
Mensjes, ik zie jullie vanavond wel. Zoniet, dan toch.
Adios
niet zo dikquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
C2Q 6600
Striker II Formula
6 gig ram
8800GTX
1,5 terra opslag.
Binnenkort met SSD, die ik gister van mijn werk heb gehad![]()
Uwe ter vergelijking?
En een bruine jasquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
10 over 12 ofzo, mocht eerst lopen he vanaf ;t station, en ik had hakken aan dus ja.
mja opzich wel ok.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:08 schreef ajf het volgende:
[..]
prettige middagquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:10 schreef ajf het volgende:
Mensjes, ik zie jullie vanavond wel. Zoniet, dan toch.
Adios
je zei komenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee, dat is vannacht en anders morgenquote:
Nee zwart, en heel fout met een bontkraagquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
niet zo dik![]()
Nvidia 9600 gt
4 gig ram
500 gb hardeschijf + 1 tb externe hd
Amd ahtlon Dual 2x processor ( amd)
maarja werkt prima voor mij
Maar liep je alleen dan of nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee zwart, en heel fout met een bontkraag
Kut, inderdaadquote:
Geil hč.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mja opzich wel ok.en doei dan.
Jep, maar ik loop niet over de weg heen hequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maar liep je alleen dan of nietwant ik ging zo rond 12 uur weg en fiets die weg naar het station altijd langs
quote:
jullie gaan zeker in het toilet meetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep, maar ik loop niet over de weg heen hedie naast ;t spoor dan.
Nee daar achter langs kan ook, maar dan moet je op de stoep bij die lange weg langs bij al die huisjes en zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep, maar ik loop niet over de weg heen hedie naast ;t spoor dan.
Ja daarzo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee daar achter langs kan ook, maar dan moet je op de stoep bij die lange weg langs bij al die huisjes en zo
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:16 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
jullie gaan zeker in het toilet meeten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |