@ 4:20quote:At Scantraxx, only my own music will be represses
quote:My track is a record .. it will be a hit.
headhunterz, he made me crazy ... Listen, no no Listen, no no ... and now he is climbing
Er gaat nog steeds geen belletje rinkelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het lijkt me wel waarschijnlijk wie het is. Tip: MC Rems organiseert..
Toch wel vet! Ik wil hem ook eens live zien!
Melodie moet je ook niet verbeteren gek.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
het kan me eigenlijk verotten wat de naam is, want ik vidn het helemaal neit zo'n vette plaatde oude versies zijn honderduizendmiljoen keer beter
-melodie is niet verbeterd
-kicks zijn niet verbeterd
-extase gevoel is weg
of ben ik nou een ziekerd die in het verleden blijft hangen...
Ja k zou t zo ook niet weten, mss Tatanka, vanwege t label, maar t is n half uur dus zal wel n live act zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het lijkt me wel waarschijnlijk wie het is. Tip: MC Rems organiseert..
Dan zijn het dus gewoon prutsers bij Scantraxx dat ze de verkeerde naam op de CD zetten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef Da_Ripper het volgende:
De comments zeggen hetzelfde; dat er dus geen tuneboy-remix is.
Zou het dan Tuneboy - I have a different feeling zijn misschien?
Edit: nu ze alle 3 naast elkaar te hebben gelegd, hoor ik geen verschil.Volgens mij is het allemaal dezelfde track --> en om het nieuwsbericht te quoten:
[..]
lijkt het mij dat de remix niet van de HS-Masterz is maar dat Tuneboy hem zelf heeft gemaakt.
Ik vind dat ene nootje dat veranderd is ook precies goed. De climax is nog steeds geweldig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Melodie moet je ook niet verbeteren gek.Die was perfect! Misschien dat ene nootje hoger. Dat doet 't 'm.
En het extase gevoel is er nog steeds. Je herkend gewoon die oude plaat die veel te weinig is gedraaid. Ennuh als er volgens jou niks is verbeterd....hoe kan het zijn dan de oude 100.000 beter is
jaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
of ben ik nou een ziekerd die in het verleden blijft hangen...
Wel in een spoiler bitte.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:15 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja k zou t zo ook niet weten, mss Tatanka, vanwege t label, maar t is n half uur dus zal wel n live act zijn
Verlos ons uit ons lijden ElDani
gezellig kerelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wel in een spoiler bitte.
En kaartjes zijn binnen, dus het is zeker dat ik ga. T-tje...doe ff PM'en je nummer. Er kunnen nog 2 mensen mee...dus ik hoor het wel.
Intro is niceeeee patrick !!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:43 schreef Sethje het volgende:
Grappig dat je dat post Remco,
Check de bootleg van Twisted die avio maakte voor twisted, vanaf 1.20
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:15 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja k zou t zo ook niet weten, mss Tatanka, vanwege t label, maar t is n half uur dus zal wel n live act zijn
Verlos ons uit ons lijden ElDani
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixes onder de naam Khadber
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:55 schreef ElDani het volgende:
[..]Dat dacht ik dus alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie de filmpjes vanzelf wel verschijnen (Boy... *hint hint*)
Partyagenda;
Outdated....
*offtopic*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:52 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Intro is niceeeee patrick !!
@Remcore; erggg nice om zulke oude klappers toch weer terug te horen. Binnenkort eens kijken of ik wat van die oude trance klappers als vinyltjes ergens kan vinden. Misschien een avondje een oude trance mix in elkaar draaien met alleen maar (voor mij persoonlijk iig) klappertjes van de bovenste plank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver ik haat raadsels.... maar nee, ik ga er niet op klikkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:03 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus alIk zie de filmpjes vanzelf wel verschijnen (Boy... *hint hint*)
Brain Ovulation - Kicks & Bassquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:44 schreef LtNoX het volgende:
Verder; ik erger me hier nu al een paar dagen aan, maar hoe heet die plaat waarvan Q-dance hun standaard sample van gejat heeft ook weer?
Ik meen me iets van oval loops oid te herinneren, maar daar kom ik op YT niet veel mee verder. Wie helpt?
Juist, dat was hem. Dank!quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
die ga ik vanavond ff checken, maar wel heel toevallig jahquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:43 schreef Sethje het volgende:
Grappig dat je dat post Remco,
Check de bootleg van Twisted die avio maakte voor twisted, vanaf 1.20
ik zat op YT en ineens schoot mij deze titel te binnen, dus ff weer geluisterd for all time sakequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:52 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Intro is niceeeee patrick !!
@Remcore; erggg nice om zulke oude klappers toch weer terug te horen. Binnenkort eens kijken of ik wat van die oude trance klappers als vinyltjes ergens kan vinden. Misschien een avondje een oude trance mix in elkaar draaien met alleen maar (voor mij persoonlijk iig) klappertjes van de bovenste plank
[..]dan zat ik met het 2e woord van de act mis, dacht dat het 'gewoon' wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die is ook lekkâhquote:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Heeee dat wilde ik ook posten! Ik had gehoopt op een lekkere knaller. Dit lijkt mij op een showtek cover..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Scantraxx verlaagd zicht met de meest standaard "showtek-achtige" tekst.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Jezus wat slechtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat zou wel weer een stoere actie zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:18 schreef Koepert het volgende:
Showtek scoort dus wij kunnen dit ook? De tering ik hoop dat dit een grap is... Alsjeblieft laat het een actie zijn om ShOwTeK te kakken te zetten
quote:To be the best, you have to beat the best
I'm undefeated, my style is everlasting
Hij hoeft iig niet te registreren, aangezien hij nog een login heeftquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:44 schreef JortK het volgende:
Ik heb headhunterz even op twitter een bericht gestuurd met de link hierheen, kijken of die er wat mee doet
en mijn dag is weer lekker begonnenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Isaac is een vreemde eet in de bijt... Grappig dat HHZ er staat, maar dat is natuurlijk logisch, omdat ze elkaars prodcuties hebben geremixt en gemashed (schrijf ik het zo goed Rip?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:09 schreef CrustyClown het volgende:
Line-up van XQ TBY Aussieland is:
TBY, HHZ, Isaac, TNT, Stephy en natuurlijk Hardstyle Masterz live
hahahahahahahahahaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Nou als Dov kwaniteit over kwaliteit wil, dan gaat scantraxx hard achteruit. Vroeger bleek Dov nog genoeg commentaar te leveren op track. Althans ik hoorde dat hij vaak commentaar had op producties van A-lusion. Terwijl zijn vroegere tracks echt top warenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Boy's vraag is wel een goeie, ik ga weer denken aan een Dov aka Suge Knight die bij de heren aanklopt tikkend met een baseball-bat: "Where's my track man, give me my release"
Wat een kut track zegquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En wederom een hardstyle act waarvan ik spontaan n slappe krijg. Khoop dat t n grap is, had wildstylez t laatste half jaar hoog in t vaandel staanquote:
mijn omschrijving was miss niet erg duidelijk maar ik vind de remix in alle opzichten inferieur aan de oude versie... die nieuwe versie doet me vrij weinig...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Melodie moet je ook niet verbeteren gek.Die was perfect! Misschien dat ene nootje hoger. Dat doet 't 'm.
En het extase gevoel is er nog steeds. Je herkend gewoon die oude plaat die veel te weinig is gedraaid. Ennuh als er volgens jou niks is verbeterd....hoe kan het zijn dan de oude 100.000 beter is
Ook net gehoord, wat een DRAMA. Het spijt me, maar dit had ik totaal niet in gedachten.. Toen ik de naam zag in de Wildstylez top 10 begon ik al beetje te vrezen.. Maar nu dit. Ik vind dit werkelijk helemaal niets. Dat het niet heel hard is boeit me niet, maar de vocals vind ik gewoon heel jammer.. Het is ook totaal niet de stijl van beiden, terwijl ik, zoals eerder gezegd door iemand anders, een diepe buiging maak voor Wildstylez.. Headhunterz heeft met die remix van Chuckie ook wel puik werk geleverd en wat nieuws neer durven zetten! En dan opeens een totaal andere stijl, en dit..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Net zo erg als kindjes die op hardstyle hakkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
dan zie ik jullie zaterdag ook wel T_Killer en NLS04
de ene keer ga ik met m'n linkeroor naar de boxen/subs staan, de andere keer met m'n rechteroor, de andere keer met m'n gezicht en de andere keer met m'n rugquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:53 schreef MrDice het volgende:
Zijn jullie inmiddels niet ontzettend doof aan één kant, omdat er altijd aan de linkerkant wordt gefeest?
Mmm, ik was al even snel op zoek geweest naar dat interview vanochtend, maar kon zo snel niets vinden. Vind het inderdaad wel super dat A-Lusion daar eindelijk zijn kans krijgt! Las ook dat hij weer met een nieuwe samenwerking bezig was! Dat full-time produceren gaat uitpakken als een ergggg goede keuze van hem dus !quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:01 schreef ElDani het volgende:
Voor de qlimax gangers:
In de gelderlander (krant) schijnt een interview met A-Lusion te staan.. En hij zal daar dus op Qlimax staan..
Eindelijk krijgt deze man daar de kans! Wel apart dat hij het dan doet zodra hij er een zooi producties uitgooit, maar toch! Hopen op een toffe set van zijn kant voor jullie!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:19 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Mmm, ik was al even snel op zoek geweest naar dat interview vanochtend, maar kon zo snel niets vinden. Vind het inderdaad wel super dat A-Lusion daar eindelijk zijn kans krijgt! Las ook dat hij weer met een nieuwe samenwerking bezig was! Dat full-time produceren gaat uitpakken als een ergggg goede keuze van hem dus !
quote:staat niet online. Cultuur sectie van de regio betuwe
T is godverdomme net n sing-a-long-song.. Verdammtes Karaoke auch!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De boodschap is iig nog niet duidelijk (mocht die er zijn). Alhoewel ik de verwijzing naar Scooter wel zou snappen, alleen zou ik dan zijn tracks gewoon upfucken, nu jaag je échte hardstyle liefhebbers op de kast. Gelukkig zijn de reacties wel duidelijk en hebben ze mogelijk hun doel bereikt....want dit is toch echt niet serieus....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
T is godverdomme net n sing-a-long-song.. Verdammtes Karaoke auch!
De stem.. (toon klank, rauwheid ed) leent zich wel voor een toffe vocal.. De melodie/kick zijn niet echt slecht... Maar godverdomme wat is het gehele plaatje een karaoke-kermis-kut-nummer zeg.. K vind t zo zonde van de kick en melo..... K hoop zooo focking hard dat t een grap is..gezien t einde van t filmpje idd..
Hamburger... Verwijzing naar Duitsland, Scooter?
Ja ik ga nu wanhopig op zoek naar redenen waarom het een grap is...
Bedankt voor de infoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:01 schreef ElDani het volgende:
Voor de qlimax gangers:
In de gelderlander (krant) schijnt een interview met A-Lusion te staan.. En hij zal daar dus op Qlimax staan..
Eindelijk krijgt deze man daar de kans! Wel apart dat hij het dan doet zodra hij er een zooi producties uitgooit, maar toch! Hopen op een toffe set van zijn kant voor jullie!
Track heeft nog steeds 4 sterren, aan de comments te zien is er nog genoeg volk wat het klaarblijkelijk wel helemaal geweldig vind dat dit gemaakt word..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De boodschap is iig nog niet duidelijk (mocht die er zijn). Alhoewel ik de verwijzing naar Scooter wel zou snappen, alleen zou ik dan zijn tracks gewoon upfucken, nu jaag je échte hardstyle liefhebbers op de kast. Gelukkig zijn de reacties wel duidelijk en hebben ze mogelijk hun doel bereikt....want dit is toch echt niet serieus....
Dan neem je YT volk als maatstaaf voor de populariteit van een track. Naar mijn mening niet een geheel juiste afspiegeling van de scene ...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:21 schreef ElDani het volgende:
[..]
Track heeft nog steeds 4 sterren, aan de comments te zien is er nog genoeg volk wat het klaarblijkelijk wel helemaal geweldig vind dat dit gemaakt word..
Dat weet ik. Ik hoor van de mensen die verder zijn dan youtube dat het ook gewoon jammer is, maarja.. youtube is absoluut geen afspiegeling van de scene, maar toch zijn er dus mensen die het WEL wat vinden.. En ik weet niet wat voor volk het is, maar het kan dus wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:37 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dan neem je YT volk als maatstaaf voor de populariteit van een track. Naar mijn mening niet een geheel juiste afspiegeling van de scene ...
dat wilde ik dus zeggenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:45 schreef ElDani het volgende:
Maarja, zodra daar Headhunterz, Noisecontrollers, vul-bekende-naam-in staat is het wel goed geloof ik bij dat type.
deze heren ga ik bekijken/beluisteren op Quakedance, ben benieuwdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef ElDani het volgende:
Toch wel een vet nummertje.. Niet te vroeg wegklikken aub.
Nou als je kijkt bij "alle reacties" zie je genoeg mensen die het ook bagger vinden. Die het in hetzelfde straatje vinden passen als showtek.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:21 schreef ElDani het volgende:
[..]
Track heeft nog steeds 4 sterren, aan de comments te zien is er nog genoeg volk wat het klaarblijkelijk wel helemaal geweldig vind dat dit gemaakt word..
Zeker lekkerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef ElDani het volgende:
Eigenlijk gewoon n vet nummer..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef ElDani het volgende:
Sinds wanneer nemen we Duitsers serieusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:47 schreef Eargasm het volgende:
Valt me op dat vooral duitsers het een goede plaat vinden.
Ik las net dat iemand hoopte dat hij ook op Qlimax word gedraaid
Waar gaat dit heen
Check!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:38 schreef poiuytr het volgende:
Mensen hier nog Zaterdag richting Uelsen om 3 gekken aan het werk te zien?![]()
Wildstylez stond in de euphoria tent op Decibel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:08 schreef MrDice het volgende:
Wel erg gave sfeerbeelden van Decibel gebruikt![]()
Wat een waardeloze vocals zeg... maar vrees dat het best wel een serieus nummer is... en zo niet is het een verdomd goede grap!
ik moest lachenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:59 schreef Koepert het volgende:
We moeten ze ook niet dood maken met een blij vogeltje!
Hier kon ik me zeker in vindenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:32 schreef LtNoX het volgende:
Einde is wel nice "Als je nou op Youtube wilt weten hoe dit nummer heet", haha.
Track is mwah. Dat 'Everywhere you go, you hear us on the radio' kan ik niet plaatsen. Dat ze voor de bewoording "ready to rock" kiezen is ook vreemd, gezien de diss richting die kant van Tatanka, een jaar of 2 terug. Lyric heeft wel een lekker ritme. Track disqualificeer ik vooral op het moment dat de kick eronder komt. Saaie melo, saaie kick. Commeeeerciiieeee ten top in elk geval.
die ga ik vanmiddag nog ff halen bij de livesetboerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:38 schreef poiuytr het volgende:
Vanavond eindelijk eens even tijd om de HQ setjes van XQ te luisteren.
stelletje stakkersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 06:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Haha, ze hebben de reacties uitgeschakeld
Niemand mag meer zeggen wat ze van het nummer vinden van HHZ en WS.
Machtig mooi gevondenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:59 schreef Koepert het volgende:
We moeten ze ook niet dood maken met een blij vogeltje!
Als je met 3 gekken; "Koepert, NrSix & jezelf" bedoeld?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:38 schreef poiuytr het volgende:
Mensen hier nog Zaterdag richting Uelsen om 3 gekken aan het werk te zien?![]()
Hahahha. Girl you try tooo hard!quote:
* Koepert legt aan.....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef MrDice het volgende:
Ik zal nu wel weer volledig afgeschoten worden... maar ik vind We Live for the Music (Noisecontrollers Remix) echt wel een strakke versie. Goed tempo, de melodie verrassend sterk verbeterd en klapt er gewoon lekker op. Natuurlijk, het is nog steeds niet de topper van 2009, maar een hele verbetering ten opzichte van het origineel.![]()
dat zou dus de andere kant van Wildstylez vs. Alpha Twins - Atrocious moeten worden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
ALpha twins & wildstylez vandaag in de studio om de B-kant van hun vinyl te maken
jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:03 schreef ReMcOrE het volgende:
dat zou dus de andere kant van Wildstylez vs. Alpha Twins - Atrocious moeten worden?
haha, ik vind 'm stoer, dat ze zoiets doet.quote:
Helden nummer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zou dus de andere kant van Wildstylez vs. Alpha Twins - Atrocious moeten worden?
Jammer! Sterktequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:49 schreef Da_Ripper het volgende:
Als je met 3 gekken; "Koepert, NrSix & jezelf" bedoeld?- ik meld me af. RipperDinnetje niet lekker.
VET!quote:
dus geniet er maar van zolang het kan!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:21 schreef MrDice het volgende:
Wat zijn jullie aardig vandaag![]()
En dan woensdag genadeloos hard toeslaan...
Zany & Pavo - 99.ninequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef Da_Ripper het volgende:
thnx#6
Welke plaat gooit hij er bij 1:50 op?
@ 5:00 "Zaaa-Nyyyy"... lekker qlimaxje
01. Zany – Maximum Force (Defqon.1 Anthem Australia 2009)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef Da_Ripper het volgende:
thnx#6
@ 5:00 "Zaaa-Nyyyy"... lekker qlimaxje
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef Da_Ripper het volgende:
thnx#6
quote:
dat je die gouwe ouwe niet herkent Ripper!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:51 schreef ElDani het volgende:
[..]
01. Zany – Maximum Force (Defqon.1 Anthem Australia 2009)
02. Pavo & Zany – 99.Nine
03. Zany & DV8 – Vision
04. Donkey Rollers – Motherfuck
05. Donkey Rollers – Strike Again 2004
06. Donkey Rollers – Silver Bullet (Edit)
07. Southstylers – Pwoap! (Live Edit)
08. Zany & DV8 – Distorded
09. Bulldozer Project – Arise (Zany & The Beholder Remix)
10. Zany meets The Beholder – Annihilating
Net mijn Exinores binnen gehaald!
[ afbeelding ]
Ze zitten echter wel redelijk strak in mijn oor, hoort dat? Net 10 sec geprobeert, het lijkt inderdaad wel een volumeknopje in je oor. We gaan hem binnekort maar eens aan een echte test onderwerpen!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
dat je die gouwe ouwe niet herkent Ripper!![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:44 schreef ElDani het volgende:
TVP. Ik ben nu kaal, de groeten..
Wie zegt dat ie het over het haar op z'n hoofd had...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:18 schreef Da_Ripper het volgende:
thnx Leon&ElD.
@ ElDani; was jij niet kaal?
[..]
Of alleen de bovenkant van z'n hoofd is kaal en de zijkanten niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:22 schreef MrDice het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie het over het haar op z'n hoofd had...
Lang verhaal, voor het volgende topicquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:18 schreef Da_Ripper het volgende:
thnx Leon&ElD.
[..]
ben er idd niet echt bij, gvd laatst nog in de fok!mix gehoord
![]()
@ ElDani; was jij niet kaal?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |