die ga ik vanmiddag nog ff halen bij de livesetboerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:38 schreef poiuytr het volgende:
Vanavond eindelijk eens even tijd om de HQ setjes van XQ te luisteren.
stelletje stakkersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 06:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Haha, ze hebben de reacties uitgeschakeld
Niemand mag meer zeggen wat ze van het nummer vinden van HHZ en WS.
Machtig mooi gevondenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:59 schreef Koepert het volgende:
We moeten ze ook niet dood maken met een blij vogeltje!
Als je met 3 gekken; "Koepert, NrSix & jezelf" bedoeld?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:38 schreef poiuytr het volgende:
Mensen hier nog Zaterdag richting Uelsen om 3 gekken aan het werk te zien?![]()
Hahahha. Girl you try tooo hard!quote:
* Koepert legt aan.....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef MrDice het volgende:
Ik zal nu wel weer volledig afgeschoten worden... maar ik vind We Live for the Music (Noisecontrollers Remix) echt wel een strakke versie. Goed tempo, de melodie verrassend sterk verbeterd en klapt er gewoon lekker op. Natuurlijk, het is nog steeds niet de topper van 2009, maar een hele verbetering ten opzichte van het origineel.![]()
dat zou dus de andere kant van Wildstylez vs. Alpha Twins - Atrocious moeten worden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
ALpha twins & wildstylez vandaag in de studio om de B-kant van hun vinyl te maken
jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:03 schreef ReMcOrE het volgende:
dat zou dus de andere kant van Wildstylez vs. Alpha Twins - Atrocious moeten worden?
haha, ik vind 'm stoer, dat ze zoiets doet.quote:
Helden nummer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zou dus de andere kant van Wildstylez vs. Alpha Twins - Atrocious moeten worden?
Jammer! Sterktequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:49 schreef Da_Ripper het volgende:
Als je met 3 gekken; "Koepert, NrSix & jezelf" bedoeld?- ik meld me af. RipperDinnetje niet lekker.
VET!quote:
dus geniet er maar van zolang het kan!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:21 schreef MrDice het volgende:
Wat zijn jullie aardig vandaag![]()
En dan woensdag genadeloos hard toeslaan...
Zany & Pavo - 99.ninequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef Da_Ripper het volgende:
thnx#6
Welke plaat gooit hij er bij 1:50 op?
@ 5:00 "Zaaa-Nyyyy"... lekker qlimaxje
01. Zany – Maximum Force (Defqon.1 Anthem Australia 2009)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef Da_Ripper het volgende:
thnx#6
@ 5:00 "Zaaa-Nyyyy"... lekker qlimaxje
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef Da_Ripper het volgende:
thnx#6
quote:
dat je die gouwe ouwe niet herkent Ripper!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:51 schreef ElDani het volgende:
[..]
01. Zany – Maximum Force (Defqon.1 Anthem Australia 2009)
02. Pavo & Zany – 99.Nine
03. Zany & DV8 – Vision
04. Donkey Rollers – Motherfuck
05. Donkey Rollers – Strike Again 2004
06. Donkey Rollers – Silver Bullet (Edit)
07. Southstylers – Pwoap! (Live Edit)
08. Zany & DV8 – Distorded
09. Bulldozer Project – Arise (Zany & The Beholder Remix)
10. Zany meets The Beholder – Annihilating
Net mijn Exinores binnen gehaald!
[ afbeelding ]
Ze zitten echter wel redelijk strak in mijn oor, hoort dat? Net 10 sec geprobeert, het lijkt inderdaad wel een volumeknopje in je oor. We gaan hem binnekort maar eens aan een echte test onderwerpen!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
dat je die gouwe ouwe niet herkent Ripper!![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:44 schreef ElDani het volgende:
TVP. Ik ben nu kaal, de groeten..
Wie zegt dat ie het over het haar op z'n hoofd had...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:18 schreef Da_Ripper het volgende:
thnx Leon&ElD.
@ ElDani; was jij niet kaal?
[..]
Of alleen de bovenkant van z'n hoofd is kaal en de zijkanten niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:22 schreef MrDice het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie het over het haar op z'n hoofd had...
Lang verhaal, voor het volgende topicquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:18 schreef Da_Ripper het volgende:
thnx Leon&ElD.
[..]
ben er idd niet echt bij, gvd laatst nog in de fok!mix gehoord
![]()
@ ElDani; was jij niet kaal?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |