quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:55 schreef ShevaJB het volgende:
Hij heeft inderdaad een kop als een trekhaak
Ja, dat heb ik dus ook. Hij kan wel degelijk presenteren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:59 schreef TNA het volgende:
Ik vind het een prima presentator en het lijkt me wel een aardige gast.
mwa, vind je? Op het moment dat die man geen Auto-que heeft, of zijn vragen niet op papier staan komt er echt weinig tot niets uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Hij kan wel degelijk presenteren.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Hij kan wel degelijk presenteren.
Hij kan toevallig praten ja, maar ik weiger te geloven dat zijn stuntelige voorkomen jou is ontgaan. Als pure presentator in de studio is hij als van een uiterst bedenkelijk niveau, maar wanneer hij reportages probeert te maken wordt het pas echt bedroevend.quote:Presentatie (voordracht)
Een voorstelling of (Romaans) presentatie is een mondelinge toelichting van de resultaten van een onderzoek, of van een voorstel.
Hij past gewoon bij het/de genre/stijl dat BNN naar buiten brengt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:06 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
[..]
Hij kan toevallig praten ja, maar ik weiger te geloven dat zijn stuntelige voorkomen jou is ontgaan. Als pure presentator in de studio is hij als van een uiterst bedenkelijk niveau, maar wanneer hij reportages probeert te maken wordt het pas echt bedroevend.
BNN is natuurlijk al zeer laag, maar voor dat geld zouden ze best iemand anders kunnen vinden dan een nietszeggend, brabbelend mongooltje als Lodiers. Hoe deze man als voorzitter functioneert weet ik niet, maar ik mag hopen voor deze omroep dat het stukken beter is dan zijn belachelijke voorkomen op de beeldbuis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij past gewoon bij het/de genre/stijl dat BNN naar buiten brengt.
Zoals ik al zei; Bedenker van een aantal programma's waar ze shitloads met geld aan verdienden, en zorgde voor een fakking grote achterban. Hoeveel beter moet iemand zijn voor een omroep?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:12 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
BNN is natuurlijk al zeer laag, maar voor dat geld zouden ze best iemand anders kunnen vinden dan een nietszeggend, brabbelend mongooltje als Lodiers. Hou deze man als voorzitter functioneert weet ik niet, maar ik mag hopen voor deze omroep dat het stukken beter is dan zijn belachelijke voorkomen op de beeldbuis.
Daarom is hij ook een goede presentator, en niet ook een goede interviewer. Dat zijn nogal verschillende dingen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:03 schreef BereNDD het volgende:
[..]
mwa, vind je? Op het moment dat die man geen Auto-que heeft, of zijn vragen niet op papier staan komt er echt weinig tot niets uit.
Er ontgaat jou blijkbaar nogal veel. Misschien kunnen mensen als Lodiers ook wel hun geld verdienen op deze belachelijke manier, door mensen zoals jij. Je klinkt behoorlijk als een gemiddelde BNN-kijker. Sterkte.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; Bedenker van een aantal programma's waar ze shitloads met geld aan verdienden, en zorgde voor een fakking grote achterban. Hoeveel beter moet iemand zijn voor een omroep?
Patrick Lodiers heeft programma's bedacht die bij miljoenen mensen aanslaan en heeft BNN daarmee groot gemaakt. Dat is precies wat een voorzitter hoort te doen. Omdat die programma's jou niet aanstaan is dat een slechte keuze?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:20 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Er ontgaat jou blijkbaar nogal veel. Misschien kunnen mensen als Lodiers ook wel hun geld verdienen op deze belachelijke manier, door mensen zoals jij. Je klinkt behoorlijk als een gemiddelde BNN-kijker. Sterkte.
Pfff. Je gaat het niet snappen dude. Zonde, want het is vrij simpel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:20 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Er ontgaat jou blijkbaar nogal veel. Misschien kunnen mensen als Lodiers ook wel hun geld verdienen op deze belachelijke manier, door mensen zoals jij. Je klinkt behoorlijk als een gemiddelde BNN-kijker. Sterkte.
Ja gaat op geen enkel punt in, maar begint te bazelen over een schijtlollig format. Je hebt de intentie van het topic weereens niet begrepen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Pfff. Je gaat het niet snappen dude. Zonde, want het is vrij simpel.
Dude, een voorzitter heeft als doel omzet -->> geld. Dat is gelukt. Dat is wat ik zeg. Jij begint persoonlijk te worden. Want ik ben een simpele BNN kijker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:27 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ja gaat op geen enkel punt in, maar begint te bazelen over een schijtlollig format. Je hebt de intentie van het topic weereens niet begrepen.
Los van het feit dat het maar zeer de vraag is of het zijn verdienste is, presenteerde je het alsof dat feit ergens werd betwist.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dude, een voorzitter heeft als doel omzet -->> geld. Dat is gelukt. Dat is wat ik zeg. Jij begint persoonlijk te worden. Want ik ben een simpele BNN kijker.
Dan kun je van alle presentators wat vinden. Ik blijf van mening dat hij van voor naar achter in de geest van BNN past en het doel welke hij voor ogen had, heeft weten te behalen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:42 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Los van het feit dat het maar zeer de vraag is of het zijn verdienste is, presenteerde je het alsof dat feit ergens werd betwist.
//
Niet dat hij met zijn koorknaap-achtige stemmetje vaak boven de muziek uitkomt, maar een heel klein beetje originaliteit kan geen kwaad. Zelfs een middelmatige geest als Lodiers zou dat moeten lukken, zou je denken. Maar nee, want zo zien we:
Dat eerst klopt zeker. Ik heb persoonlijk ook een hekel aan BNN en wil ook niet ontkennen dat hij enige verdienste heeft voor deze omroep, maar we mogen natuurlijk niet ontkennen dat hij een zeer gemankeerde presentator etc. is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan kun je van alle presentators wat vinden. Ik blijf van mening dat hij van voor naar achter in de geest van BNN past en het doel welke hij voor ogen had, heeft weten te behalen.
ik zal misschien niet goed op de hoogte zijn, maar noem eens een paar van die kaskrakersquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; Bedenker van een aantal programma's waar ze shitloads met geld aan verdienden
Blijft natuurlijk een persoonlijke mening imo. Z'n soms gestuntel en z'n voorkomen kan ook leuk gevonden worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:52 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Dat eerst klopt zeker. Ik heb persoonlijk ook een hekel aan BNN en wil ook niet ontkennen dat hij enige verdienste heeft voor deze omroep, maar we mogen natuurlijk niet ontkennen dat hij een zeer gemankeerde presentator etc. is.
Lees het topic maar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:53 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ik zal misschien niet goed op de hoogte zijn, maar noem eens een paar van die kaskrakers
Alsof hij de Lama's heeft bedacht..quote:
Ja, ik word over dat soort dingen gebeld.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:58 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Alsof hij de Lama's heeft bedacht..
Je bent goed geïnformeerd..
dik handig ja..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, ik word over dat soort dingen gebeld.
Niet. Behalve dat ze er geld aan verdienen. Al zei ik terug in het topic ook al dat De Lama's een bekende formule was. En is het is natuurlijk geen 1:1 kopie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:00 schreef BereNDD het volgende:
[..]
dik handig ja..
Maar goed, elke Lamlul kan een format kopiëren, dus wat is daar nou zo wereldschokkend aan?
Ok, maar ik heb nog steeds geen antwoord op die geniale programma's die hij heeft bedacht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet. Behalve dat ze er geld aan verdienen. Al zei ik terug in het topic ook al dat De Lama's een bekende formule was. En is het is natuurlijk geen 1:1 kopie.
Je zou er toch even op hopen dat genie, boegbeeld en meester-presentator van BNN, Patrick Lodiers, het goede voorbeeld had gegeven die avond, maar zoals we van hem gewend zijn, faalde hij ook daarin weereens jammerlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
ik vond de zelfmoord show ook wat zwakjes het is niemand gelukt om in de studio een eind aan hun leven te maken
Speelt hij daar ook nogeens een rol in dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Wie heeft sterretje gezocht eigenlijk gewonnen en is ze al op tv te bewonderen?
Volgens mij verwarren mensen in dit geval het kopiëren van enkele flut-formats met het bedenken van geniale televisie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:38 schreef BereNDD het volgende:
Hey bio,
je moet wel lang nadenken over de geniale programma's van partick of niet?
quote:Patrick Lodiers moet echt met de billen bloot. NRC Handelsblad spitte nog eens goed door de jaarverslagen en andere openbare stukken van de verschillende omroepen en komt tot de ontdekking dat de BNN-voorzitter meer verdient dan de 323.000 euro die eerder aan het licht kwam, bij de publicatie van het jaarverslag. Uit een merchandise-potje van De Lama’s zou nog eens 170.000 euro afvloeien naar de voorzitter/presentator.
Het bedrag wordt uitbetaald via een BV’tje, dat dus weer ten gunste zou komen aan Lodiers. Henk Hagoort mag meteen reageren op de verdiensten. “Van hoeveel walletjes kun je eten?”, zegt hij in de krant. In NRC Handelsblad wordt verder geschreven over snoepreisjes van omroepbobo’s en een wat schimmige sponsorconstructie bij het Tros-programma Bibaboerderij.
Ik heb helemaal niet de intentie om geniale tv te verzinnen. Het werd aangevoerd als een kwaliteit van Lodiers, maar daar werd -in eerste instantie- helemaal niet over geklaagd. En navraag leerde dat men ook met niets op de proppen kon komen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:12 schreef Cruise.Elroy het volgende:
C-R klinkt als een gefrustreerde zolderman die zelf kartonnen dozen vol met "goede formats" heeft, maar het niet aan de man kan brengen.
Het "kopieren" van een programma is niet moeilijk, ook het bedenken van een programma is niet moeilijk. Het succesvol maken van een programma, en in de gaten hebben welke programma's goed aanslaan bij de doelgroep, dat is moeilijk, en dat doet deze man blijkbaar erg goed. Over z'n presentatiekwaliteiten heb ik niets te klagen, de dingen die hij doet, doet hij goed. Als je een andere smaak hebt is dat jammer voor je, maar geen mankement aan zijn kant.
Tyssen de persoonlijke aanvallen en waardeoordelen over persoonlijke smaak kan ik geen punten vinden om op in te gaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:20 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet de intentie om geniale tv te verzinnen. Het werd aangevoerd als een kwaliteit van Lodiers, maar daar werd -in eerste instantie- helemaal niet over geklaagd. En navraag leerde dat men ook met niets op de proppen kon komen.
Zijn onoriginele, stuntelige voorkomen daarentegen wel + nog wat andere zaken zoals je wellicht al had kunnen lezen.
Je hebt de insteek blijkbaar niet begrepen en eigenlijk verbaast dat me niet van iemand die niets aan te merken heeft op de presentatiekwaliteiten van Patrick Lodiers. (Om naar maar te zwijgen over alle andere punten waar je niet op ingaat).
Ik vind hem inderdaad een gemankeerde presentator en hij is aantoonbaar onorigineel (Ik weet niet of je de moeite hebt gelezen het topic helemaal door te lezen?).quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:39 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Tyssen de persoonlijke aanvallen en waardeoordelen over persoonlijke smaak kan ik geen punten vinden om op in te gaan.
Je klacht komt meer neer op "ik vind Patrick niet leuk want hij is stom".
Het tegen'argument' bijvoorbeeld dat de Lama's grappig zijn? Please...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:45 schreef TNA het volgende:
TS die alle tegenargumenten in dit topic negeert en zijn eigen mantra blijft herhalen
quote:ar·gu·ment het; o -en hetgeen men aanvoert ter ondersteuning ve bewering, een daad; bewijs(grond)
Nee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:46 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Het tegen'argument' bijvoorbeeld dat de Lama's grappig zijn? Please...
[..]
Lodiers of die trekhaak-photoshop?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:37 schreef Flepke het volgende:
Lijkt niet echt meer op een trekhaak...
[ afbeelding ]
Ik vind hem verder niet echt totaal kut. maar ook niet echt helemaal gewelgid ofzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |