quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:55 schreef ShevaJB het volgende:
Hij heeft inderdaad een kop als een trekhaak
Ja, dat heb ik dus ook. Hij kan wel degelijk presenteren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:59 schreef TNA het volgende:
Ik vind het een prima presentator en het lijkt me wel een aardige gast.
mwa, vind je? Op het moment dat die man geen Auto-que heeft, of zijn vragen niet op papier staan komt er echt weinig tot niets uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Hij kan wel degelijk presenteren.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Hij kan wel degelijk presenteren.
Hij kan toevallig praten ja, maar ik weiger te geloven dat zijn stuntelige voorkomen jou is ontgaan. Als pure presentator in de studio is hij als van een uiterst bedenkelijk niveau, maar wanneer hij reportages probeert te maken wordt het pas echt bedroevend.quote:Presentatie (voordracht)
Een voorstelling of (Romaans) presentatie is een mondelinge toelichting van de resultaten van een onderzoek, of van een voorstel.
Hij past gewoon bij het/de genre/stijl dat BNN naar buiten brengt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:06 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
[..]
Hij kan toevallig praten ja, maar ik weiger te geloven dat zijn stuntelige voorkomen jou is ontgaan. Als pure presentator in de studio is hij als van een uiterst bedenkelijk niveau, maar wanneer hij reportages probeert te maken wordt het pas echt bedroevend.
BNN is natuurlijk al zeer laag, maar voor dat geld zouden ze best iemand anders kunnen vinden dan een nietszeggend, brabbelend mongooltje als Lodiers. Hoe deze man als voorzitter functioneert weet ik niet, maar ik mag hopen voor deze omroep dat het stukken beter is dan zijn belachelijke voorkomen op de beeldbuis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij past gewoon bij het/de genre/stijl dat BNN naar buiten brengt.
Zoals ik al zei; Bedenker van een aantal programma's waar ze shitloads met geld aan verdienden, en zorgde voor een fakking grote achterban. Hoeveel beter moet iemand zijn voor een omroep?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:12 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
BNN is natuurlijk al zeer laag, maar voor dat geld zouden ze best iemand anders kunnen vinden dan een nietszeggend, brabbelend mongooltje als Lodiers. Hou deze man als voorzitter functioneert weet ik niet, maar ik mag hopen voor deze omroep dat het stukken beter is dan zijn belachelijke voorkomen op de beeldbuis.
Daarom is hij ook een goede presentator, en niet ook een goede interviewer. Dat zijn nogal verschillende dingen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:03 schreef BereNDD het volgende:
[..]
mwa, vind je? Op het moment dat die man geen Auto-que heeft, of zijn vragen niet op papier staan komt er echt weinig tot niets uit.
Er ontgaat jou blijkbaar nogal veel. Misschien kunnen mensen als Lodiers ook wel hun geld verdienen op deze belachelijke manier, door mensen zoals jij. Je klinkt behoorlijk als een gemiddelde BNN-kijker. Sterkte.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; Bedenker van een aantal programma's waar ze shitloads met geld aan verdienden, en zorgde voor een fakking grote achterban. Hoeveel beter moet iemand zijn voor een omroep?
Patrick Lodiers heeft programma's bedacht die bij miljoenen mensen aanslaan en heeft BNN daarmee groot gemaakt. Dat is precies wat een voorzitter hoort te doen. Omdat die programma's jou niet aanstaan is dat een slechte keuze?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:20 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Er ontgaat jou blijkbaar nogal veel. Misschien kunnen mensen als Lodiers ook wel hun geld verdienen op deze belachelijke manier, door mensen zoals jij. Je klinkt behoorlijk als een gemiddelde BNN-kijker. Sterkte.
Pfff. Je gaat het niet snappen dude. Zonde, want het is vrij simpel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:20 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Er ontgaat jou blijkbaar nogal veel. Misschien kunnen mensen als Lodiers ook wel hun geld verdienen op deze belachelijke manier, door mensen zoals jij. Je klinkt behoorlijk als een gemiddelde BNN-kijker. Sterkte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |