met de gezondheid van mijn vader zie ik dat nog niet zo snel gebeurenquote:
Shitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
met de gezondheid van mijn vader zie ik dat nog niet zo snel gebeuren
Gezondheid hoeft niet van belang te zijn.... het kan allemaal van jou acties afhangenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
met de gezondheid van mijn vader zie ik dat nog niet zo snel gebeuren
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:25 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Gezondheid hoeft niet van belang te zijn.... het kan allemaal van jou acties afhangen
Herkenbaar; laatst ging mijn vader (77) mij iets uitleggen over internet......quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:21 schreef Klonk het volgende:
Het is wat met deze wereld, krijg net een mail van mijn vader van 78 dat ie een nieuwe pc heeft gekocht, en de specs zijn om te
Wunderbar die bejaarden van tegenwoordig! Heil aan de nieuwe lichting bejaardenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:28 schreef Adelante het volgende:
Mijn moeder belde laatst of ze met d'r volgende vakantie haar (roze) netbook mee kon nemen en of we WiFi hadden
Misschien zitten ze ook wel op fok.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:27 schreef 3keernix het volgende:
Herkenbaar, opás worden steeds moderner
wacht mij tot onze generatie in het bejaardenhuis komt, gaan we liggen klagen dat onze downloads niet snel genoeg binnen komenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:34 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Wunderbar die bejaarden van tegenwoordig! Heil aan de nieuwe lichting bejaarden
je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:35 schreef Lakitu het volgende:
Mensen op Fok die bejaarde ouders hebben![]()
![]()
![]()
!
![]()
!
En dat de laptops uitvallen van de hitte in het bejaardenhuis...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
wacht mij tot onze generatie in het bejaardenhuis komt, gaan we liggen klagen dat onze downloads niet snel genoeg binnen komen
hoe noem je bejaarde met waterkoeling, ................'bejaarde aan het infuus"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En dat de laptops uitvallen van de hitte in het bejaardenhuis...
Sterker nog, die zijn er allang...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:41 schreef Klonk het volgende:
zie je het voor je, een bejaardenhuis met een eigen serverruimte
Dat vroeg ik me dus ook al af.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |