Reken maar!quote:
Inderdaadquote:
Doe eens de moeite om inhoudelijk te reageren ofzo inplaats met van die standaard oneliners te komen..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zie me al aankomen bij Nederlandse vrouwen.
[..]
Misschien eens wat meer boeken lezen dan.
Ik heb 5 topics lang inhoudelijk gediscussieerd. Jij komt hier net binnenpissen man. Ik ga niet al die verhalen opnieuw ophangen omdat een pubertje The Game ziet als bijbel in plaats van wat het is: fictie. Je kunt het prima als inspiratie zien, wat er in staat wat betreft het gewoon jezelf over je schaamte heenzetten wat vrouwen betreft en ze aanspreken klopt zeker, maar meer dan dat is het niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:50 schreef Mastering_life het volgende:
Doe eens de moeite om inhoudelijk te reageren ofzo inplaats met van die standaard oneliners te komen..
De bijbel is toch ook keiharde fictie?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
The Game ziet als bijbel in plaats van wat het is: fictie.
Ik heb de gehele draad doorgelezen, alle 11 pagina's. Dat is niet nodig. Daarnaast ben jij 28 of 29, dus ga alsjebliefd niet doen alsof je god bent. Doe gewoon normaal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb 5 topics lang inhoudelijk gediscussieerd. Jij komt hier net binnenpissen man. Ik ga niet al die verhalen opnieuw ophangen omdat een pubertje The Game ziet als bijbel in plaats van wat het is: fictie.
Dat was nou precies mijn bedoeling.quote:The Game ziet als bijbel in plaats van wat het is: fictie. Je kunt het prima als inspiratie zien, wat er in staat wat betreft het gewoon jezelf over je schaamte heenzetten wat vrouwen betreft en ze aanspreken klopt zeker, maar meer dan dat is het niet.
Je kunt twee dingen doen. Je kunt die dingen zoals dat aanraken, neggen en weet ik wat meer heel krampachtig gaan bestuderen en letterlijk nemen, of je kunt het als inspiratie gebruiken, gewoon wat meer lef tonen en leuk met veel meiden gaan kletsen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:29 schreef Crutch het volgende:
Jongens, ga er maar vanuit dat het boek al door veel vrouwen gelezen is hoor. Ik ben er al meerdere malen op geättendeerd.
Ja, zo is het hoor. "Zit je me nou te neggen?", "Heb je the game gelezen?" en "Die heb je uit the game". Vervolgens gaat je gesprek over vrouwen versieren en grappige openingszinnen. Was voor mij iig duidelijk dat ik maar eens met wat origineels moest komen.quote:
Ik had het over de vorige delen knuppel. Weet niet of je het door hebt, maar we zitten in deel 5.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:22 schreef Mastering_life het volgende:
Ik heb de gehele draad doorgelezen, alle 11 pagina's. Dat is niet nodig. Daarnaast ben jij 28 of 29, dus ga alsjebliefd niet doen alsof je god bent. Doe gewoon normaal.
M'n ex heeft 'em ook gelezen, ze vond 't boek een stuk grappiger dan ik. En ze kon het ook niet echt serieus nemen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:36 schreef Crutch het volgende:
Ja, zo is het hoor. "Zit je me nou te neggen?", "Heb je the game gelezen?" en "Die heb je uit the game". Vervolgens gaat je gesprek over vrouwen versieren en grappige openingszinnen. Was voor mij iig duidelijk dat ik maar eens met wat origineels moest komen.
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, zo is het hoor. "Zit je me nou te neggen?", "Heb je the game gelezen?" en "Die heb je uit the game". Vervolgens gaat je gesprek over vrouwen versieren en grappige openingszinnen. Was voor mij iig duidelijk dat ik maar eens met wat origineels moest komen.
We kunnen zo doorgaan totdat iemand eindelijk opgeeft om 'cooler' te zijn dan de ander, maar dit gaat nergens over..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:43 schreef Catbert het volgende:
Ik had het over de vorige delen knuppel. Weet niet of je het door hebt, maar we zitten in deel 5.
Het probleem met vrouwen altijd is dat zij bijna nooit durven toe te geven dat ze fout zitten, zelfs als jij je eigen fout heb toegegeven en ze al 100 keer een steeds diepere vraag gesteld hebt.quote:M'n ex heeft 'em ook gelezen, ze vond 't boek een stuk grappiger dan ik. En ze kon het ook niet echt serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |