abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:22:30 #276
274679 Mastering_life
You decide your own faith!
pi_73875281
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb 5 topics lang inhoudelijk gediscussieerd. Jij komt hier net binnenpissen man. Ik ga niet al die verhalen opnieuw ophangen omdat een pubertje The Game ziet als bijbel in plaats van wat het is: fictie.
Ik heb de gehele draad doorgelezen, alle 11 pagina's. Dat is niet nodig. Daarnaast ben jij 28 of 29, dus ga alsjebliefd niet doen alsof je god bent. Doe gewoon normaal.
quote:
The Game ziet als bijbel in plaats van wat het is: fictie. Je kunt het prima als inspiratie zien, wat er in staat wat betreft het gewoon jezelf over je schaamte heenzetten wat vrouwen betreft en ze aanspreken klopt zeker, maar meer dan dat is het niet.

Je kunt twee dingen doen. Je kunt die dingen zoals dat aanraken, neggen en weet ik wat meer heel krampachtig gaan bestuderen en letterlijk nemen, of je kunt het als inspiratie gebruiken, gewoon wat meer lef tonen en leuk met veel meiden gaan kletsen.
Dat was nou precies mijn bedoeling.

Maar goed, voor de anderen zou ik zeggen, als je het nog niet gelezen heb, lees het zelf en maak er zelf uit op wat je er wel of niet mee kan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mastering_life op 20-10-2009 12:45:58 ]
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:23:52 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73875321
Alsjebliefd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:29:58 #278
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_73875477
Jongens, ga er maar vanuit dat het boek al door veel vrouwen gelezen is hoor. Ik ben er al meerdere malen op geättendeerd.

Het echt geïnteresseerd raken begint bij het boek en het bewust en serieus ermee bezig zijn resulteert in het bestuderen van 'The Mystery Method' of 'Double Your Dating' of 'Real Social Dynamics' of 'Magic Bullets'

De allerbelangrijkste stap is het overwinnen van je benaderingsangst, punt.
Je moeder is een hamster
pi_73875495
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:29 schreef Crutch het volgende:
Jongens, ga er maar vanuit dat het boek al door veel vrouwen gelezen is hoor. Ik ben er al meerdere malen op geättendeerd.
-
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:36:04 #280
118585 Crutch
pi_73875637
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:30 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ja, zo is het hoor. "Zit je me nou te neggen?", "Heb je the game gelezen?" en "Die heb je uit the game". Vervolgens gaat je gesprek over vrouwen versieren en grappige openingszinnen. Was voor mij iig duidelijk dat ik maar eens met wat origineels moest komen.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:43:07 #281
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73875861
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:22 schreef Mastering_life het volgende:
Ik heb de gehele draad doorgelezen, alle 11 pagina's. Dat is niet nodig. Daarnaast ben jij 28 of 29, dus ga alsjebliefd niet doen alsof je god bent. Doe gewoon normaal.
Ik had het over de vorige delen knuppel. Weet niet of je het door hebt, maar we zitten in deel 5.
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:36 schreef Crutch het volgende:
Ja, zo is het hoor. "Zit je me nou te neggen?", "Heb je the game gelezen?" en "Die heb je uit the game". Vervolgens gaat je gesprek over vrouwen versieren en grappige openingszinnen. Was voor mij iig duidelijk dat ik maar eens met wat origineels moest komen.
M'n ex heeft 'em ook gelezen, ze vond 't boek een stuk grappiger dan ik. En ze kon het ook niet echt serieus nemen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_73875884
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:36 schreef Crutch het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:44:21 #283
118585 Crutch
pi_73875906
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik ben 28
Je moeder is een hamster
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:46:12 #284
118585 Crutch
pi_73875956
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:43 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
Ga maar uitproberen.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:55:44 #285
274679 Mastering_life
pi_73876239
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:43 schreef Catbert het volgende:

Ik had het over de vorige delen knuppel. Weet niet of je het door hebt, maar we zitten in deel 5.

We kunnen zo doorgaan totdat iemand eindelijk opgeeft om 'cooler' te zijn dan de ander, maar dit gaat nergens over..
quote:
M'n ex heeft 'em ook gelezen, ze vond 't boek een stuk grappiger dan ik. En ze kon het ook niet echt serieus nemen.
Het probleem met vrouwen altijd is dat zij bijna nooit durven toe te geven dat ze fout zitten, zelfs als jij je eigen fout heb toegegeven en ze al 100 keer een steeds diepere vraag gesteld hebt.
Hoe geloofwaardig die mening van je ex is kan ik niet meten. Behalve dan dat mensen over het algemeen zelf niet eens weten wat nou hun eigen 'drive' en emoties zijn.

Crutch, ik ben zelf 27
pi_73876322
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:46 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ga maar uitproberen.
In Nederland zijn er al zo weinig mensen die dat boek hebben gelezen en al helemaal niet vrouwen.
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:02:11 #287
118585 Crutch
pi_73876428
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:58 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

In Nederland zijn er al zo weinig mensen die dat boek hebben gelezen en al helemaal niet vrouwen.
Geloof je het zelf?
Je moeder is een hamster
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:03:38 #288
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73876467
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:55 schreef Mastering_life het volgende:
We kunnen zo doorgaan totdat iemand eindelijk opgeeft om 'cooler' te zijn dan de ander, maar dit gaat nergens over..
Je blijft zelf net zo goed reageren.
quote:
Het probleem met vrouwen altijd is dat zij bijna nooit durven toe te geven dat ze fout zitten, zelfs als jij je eigen fout heb toegegeven en ze al 100 keer een steeds diepere vraag gesteld hebt.
Hoe geloofwaardig die mening van je ex is kan ik niet meten. Behalve dan dat mensen over het algemeen zelf niet eens weten wat nou hun eigen 'drive' en emoties zijn.
Komop zeg

Een beetje intelligente vrouw (m'n ex is Dr.) heeft een hoop meer door dan je denkt. Misschien dat je wegkomt met 'truukjes' op leeghoofden maar dat zijn sowieso m'n types niet. Grappig dat zo'n puber als jij met "Het probleem met vrouwen" aan komt zetten. Die meiskes waar jij je op richt zijn zelf nog kinderen man.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_73876894
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:02 schreef Crutch het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
Ja. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat een vrouw die uitgaat dat heeft gelezen.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:19:12 #290
274679 Mastering_life
pi_73876900
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je blijft zelf net zo goed reageren.
[..]

Komop zeg

Een beetje intelligente vrouw (m'n ex is Dr.) heeft een hoop meer door dan je denkt. Misschien dat je wegkomt met 'truukjes' op leeghoofden maar dat zijn sowieso m'n types niet. Grappig dat zo'n puber als jij met "Het probleem met vrouwen" aan komt zetten. Die meiskes waar jij je op richt zijn zelf nog kinderen man.
Veel vrouwen ontdekken pas tussen de 30 en 40 wat ze eigenlijk willen. Behalve dat zijn er ook jonge dames die meer EQ en IQ hebben dan jou of mij.
Maar zoals ik al eerder zei, jij bent zelf ook net 28 of 29. Als alles onder de 30 een puber of jong meisje is, dan ben jij dat ook.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:17:47 #291
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73878865
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:19 schreef Mastering_life het volgende:
Maar zoals ik al eerder zei, jij bent zelf ook net 28 of 29. Als alles onder de 30 een puber of jong meisje is, dan ben jij dat ook.
Je kwam over als een 18-jarige, ik zie nu pas dat je uit '82 komt
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:17:30 #292
118585 Crutch
pi_73885139
Dit topic sterft inderdaad een langzame dood.

@Mastering_life: hoe ben jij in aanraking gekomen met PUA?
Je moeder is een hamster
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:03:33 #293
274679 Mastering_life
pi_73888521
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:17 schreef Crutch het volgende:

@Mastering_life: hoe ben jij in aanraking gekomen met PUA?
Nou... Mijn liefdes leven is al sinds de groep 5 een drama. Was een meisje niet op mij, dan was ik wel op haar en was zij op mij, dan was ik dat niet op haar! Basischool, omgekeerde wereld. Kinderen zijn apart. Mijn vrienden waren soms mijn vijanden.

Middelbareschool, hetzelfde liedje en net als op de basisschool ik zat tussen de ners en de stoere gasten in. Dan nerd, dan wel 'stoere' gast. 3 keer gevochten op school met de pupulairste idioot en vrienden werden soms mijn vijanden en vijanden mijn vrienden. Maar eerder vijand dan vriend. Middelbareschool heb ik 1e heb de halve klas tegen mij gehaden in de 2e heeft de populairste gast 3/4 van de klas tegen mij gekeerd. Maar heb die populairste mongool wel even flink te pakken gehad. Die deed daarna een stuk normaler.

Daarna ben ik MTS electrotechniek gaan doen. 1e jaar, ik had voor het eerst in mijn leven een klas waar ik het echt fucking goed mee kon vinden! Was lachen gieren en brullen. Ik ging voor het eerst sinds de bassisschool weer met plezier naar school! Wat minder was is dat de aller vetste jongen, waar ik supergoede vrienden mee had kunnen worden (zijn broer was ook vette toffe peer) had zelfmoord gepleegd. Had niemand zien aankomen.
(vrouwen nog altijd een drama). Behalve dan dat op de MTS er alleen maar jongens zaten en 3 'meiden' ofzo)
Door al dat lachen, gieren liep ik zwaar achter. Ik moest toen naar een andere locatie van die school om de MTS nog verder af te kunnen maken, 1e klas overnieuw doen...

Nou, toen kwam ik weer in datzelfde bootje terecht als vroeger. Echt van die kutkinderen in je klas. Je kan zoveel doen als je wil, maar alks je altijd in je eentje bent, met wat halve klasgenoten.. Is niet grappig..
Toen die tijd was ik ook een schijterd voor vrouwen, terwijl ik op de basischool nog wel veelveeldig contact had en in de kleuterklassen had ik 2 speelvriendinnetjes.. Nee, ik ben niet homo... Eind 3e jaar MTS, ben ik gestopt, na dus 4 jaar MTS.

Ik wist toen totaal niet wat ik wel moest gaan doen.. 2002, 2003 ben ik gaan werken. Om de 3 of 4 maanden een andere baan gehad. Ben toen langzaam in een zeer zware depressie geraakt, zelfmoord gedachten gehad, gekke dingen meegamaakt (negatieve manier), afwijkende persoonlijke kanten (mijn geheim). Maar heb altijd al geweten dat dat niet de uitweg was.. Ik ben heel analytisch en heb ook vaak aan de omgeving kunnen zien hoe het niet moest. Zelfmoord was een No No! Elke dag, elke seconde was een gevecht tegen mezelf en de wereld zoals ik die beleefde! En nog wat andere problemen.
Heb op een gegevenmoment nieuwe vrienden ontmoet via IRC en MSN filosofie comunutie. Ook lotgenoten..
1 kon ik de gekste shit mee delen en de ander heeft voor een belangrijk kruispunt in mijn leven gezorgd. Waarvanaf ik mij zelf ben gaan vechten uit die ontzettend dieppe put. Nutteloze psychiat gehad. Vrienden weer uit het oog verloren, op 1 na!
Ben aan mijn eigen zelfbeeld gaan werken, meer met vrouwen proberen te praten en mijn eigen gedachtenpatronen proberen te begrijpen en alle negatieve rode lijnen in mijn leven en kettingen op proberen te ruimen en omzetten naar positieve. Dit alles op mijn eigen houdje! Elke seconde een strijd met jezelf leveren en die hersenpatronen.
Ben ook keihard gaan nadenken wat ik dan in hemelsnaam wel wou gaan doen met mijn leven. Na 5 jaar denken en werken kwam ik uit op het CIOS (sportopleiding).

Ik ben in die tijd voor het CIOS meer met vrouwen in contact proberen te komen door salsa danslessen te nemen. (Zouk is trouwens nog veel vetter). Dat heeft zeker gewerkt ook heb ik in die tijd steeds meer ontdekt, dat ik niet met 1 vrouw voor lange tijd kan.. Daar werd ik alleen maar weer depressief van, nu nog steeds een beetje. Ook probeerde ik vrouwen aan te spreken in de treinals ik dacht een leuke dame te zien. En daar hoort natuurlijk ook werken aan je assertiviteid bij.

Vrouwen gingeen stuk beter, maar blijft nog een drama. Dan weer getrouwd, dan weer een vriendje of was ik alweer op een nieuwe werkplek waardoor er niks kon groeien.

Heb in die salsatijd een Sportmassageopleiding geprobeerd (niet afgemaakt).

Ben daarna gaan werken in de Kings te Amsterdam, heb daar de basisbeginselen van het versieren geleerd. Ondanks de vele mislukkingen had ik bijna elk weekend een ander wijf gehad, maar ja, dat kledingwereldje, dat was het ook niet!

Op het CIOS. 2008-2009, 1e jaar, Wat een drama, zelfde verhaal als in de 2e klas van de middelbareschool.
Mijn klas heeft mij toen op die manier zoveel gepushed dat mijn zelfbeeld en zelfvertrouwen nog eens met 150 % vooruit is gegaan!
Nu het 2e jaar, heb ik gezworen nooit meer deze rotzooi mee te willen maken. Het gaat nu 2 keer beter dan aan het eind van vorig jaar.
Maar heft blijft nog steeds dat ik met de meeste dames uit mijn klas ruzie heb.
Nu is het wel zo dat we 1 sommige lessen met andere klasgenoten zitten die een keuzevak volgen, maar dan 3e of ook 4e jaars zijn. Daar kan ik het zeer goed mee vinden! Normale mensen, eindelijk!

Er is alleen dat laatste stukje waar ik maar niet overheen kom...! Als dat zou lukken, dan ben ik volledig van mijn depressievie tijd af!!
Ik heb aan al mijn wensen proberen te werken en realiseren. Dat beter met vrouwen omgaan en alle soorten van te snoepen, dat is er ook nog 1 die ik al mijn hele leven lang koester! Na deze veel te vroege midlifecrisis' sta ik nu aan het begin van mijn toekomst en ben ik de laatste karaktertrekken die ik over heb gehouden aan die depressie of daardoor juist verder heb moeten ontwikkelen aan het oplossen.

Is trouwens ook heel vervelend hoe je mensen steeds verder ziet gaan terwijl jij steeds verder achterlaat in ontwikkeling. Maar dat leer je ook te accepteren. Het gras is Nooit, maar dan ook nooit groener aan de overkant, tenzij het Budha is.
De maatschappij is zo onderhevig aan denkbeelden en eigen ilussies waar ze ook daadwerkelijk in geloven. Dat ik me daar probeer van te distanseren, toch met die denkwijzen op mijn manier om te gaan en mijzelf probeer te blijven.
De vrolijke lachende man, met veel humor en steeds minder bang is voor publiekelijke 'blootstelling' van je eigen byzondere karakter.

In dit nieuwe jaar heeft een jonge (die is 8 jaar ouder als ik, maar denkt als een opa lol!!) mij gewezen op The Game. Naar zoiets soortgelijks was ik eigenijk opzoek. Bij mij is het praten niet zo'n problleem, alleen bij het smsen en bellen gaat het altijd fout..

Ik vind The Game zo vet omdat er vele dingen in het boek voorkomen waar ik mij mee indentificeer uit het verleden en het nu. Daarnaast zijn ook veel dingen waarvan ik al dacht dat het zo met vrouwen zit, precies zo beschreven! Er mist alleen hier en daar nog de lijm tussen al die dingen en sommige denkwijzen zijn precies die aanvulling die die dingen dus aanelkaar verbind.
Ik hou van het leven en wil alles eruit halen wat er in zit! Van niets tot iets en van iets tot niets

Alles wat je denkt van, 'dat wil ik ook!', jaag dat achterna, als iets uiteindelijk niet bij jou hoort, merk je dat vanzelf. Je weet het pas als je het geprobeerd heb!

Dit is mijn beknopte verhaal.

Ps: mensen zijn zulke vette schijterds! Hoe groter de mond, hoe meer ze nog voor zichzelf schijten...

Lees en schrijffouten voorbehouden..

[ Bericht 0% gewijzigd door Mastering_life op 20-10-2009 19:11:52 ]
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:27:29 #294
118585 Crutch
pi_73889494
CIOS is in Heerenveen toch? Daar kende ik iemand die zelfmoord heeft gepleegd.

Anyway, lang verhaal. Ik herken er wel dingen in. Ik heb zelf een een tijdje Elektrotechniek gestudeerd, maar vond er eigenlijk geen fuck aan. Vrienden had ik genoeg en had geen problemen met vrouwen, maar van het leven zelf wist ik nog maar weinig.

Uiteindelijk een grote stap genomen: Ik ben in Rotterdam gaan wonen en heb met 2 beeldschone en intelligente vrouwen een bedrijf opgericht. Gaat erg goed en de toekomst lacht ons toe.

Het pickupverhaal ontdekte ik pas later toen ik die term PUA eens voorbij hoorde komen op TV. Dat was zo'n 5 maanden geleden. Voordat ik het wist zat ik 2 seizoenen Pickup Artist te kijken, radio-interviews met Tijn van Ewijk te luisteren, the game te lezen. NLP te bestuderen en technieken te testen.
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:03 schreef Mastering_life het volgende:
Ik hou van het leven en wil alles eruit halen wat er in zit! Van niets tot iets en van iets tot niets

Alles wat je denkt van, 'dat wil ik ook!', jaag dat achterna, als iets uiteindelijk niet bij jou hoort, merk je dat vanzelf. Je weet het pas als je het geprobeerd heb!
Zo denk ik er precies over; dingen die ik interessant vind absorbeer ik als een spons en kan niet wachten om het in de praktijk te testen.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:16:24 #295
273119 BeSimple
or die trying!
pi_73891259
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:03 schreef Catbert het volgende:

Komop zeg

Maar gebruiken mag toch altijd?
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:29 schreef Crutch het volgende:

De allerbelangrijkste stap is het overwinnen van je benaderingsangst, punt.
Dus jij bent MPUA? Ik bedoel als het toch maar benaderingsangst is... beetje kortzichtig of noh?
Laat me met rust!
pi_73891318
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:44 schreef Crutch het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik ben 28
Ik dacht er niemand was die ouder dan 14 was en serieus dit soort boeken las.
-
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:19:57 #297
273119 BeSimple
or die trying!
pi_73891415
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 20:17 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ik dacht er niemand was die ouder dan 14 was en serieus dit soort boeken las.
Ik ben 18... trouwens met 14 jarige leeftijd al weten wat Pick Up Artists zijn vind ik knap :S
Laat me met rust!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:33:39 #298
118585 Crutch
pi_73892029
De allerbelangrijkste, niet het énige.
Je moeder is een hamster
pi_73894590
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:17 schreef Crutch het volgende:
Dat ligt aan het gebrek aan concrete PU resultaten, 4 zinnen op msn en 1 telefoonnummer is toch maar magertjes
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:43:13 #300
274679 Mastering_life
pi_73895212
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:27 schreef Crutch het volgende:
CIOS is in Heerenveen toch? Daar kende ik iemand die zelfmoord heeft gepleegd.

Anyway, lang verhaal. Ik herken er wel dingen in. Ik heb zelf een een tijdje Elektrotechniek gestudeerd, maar vond er eigenlijk geen fuck aan. Vrienden had ik genoeg en had geen problemen met vrouwen, maar van het leven zelf wist ik nog maar weinig.

Uiteindelijk een grote stap genomen: Ik ben in Rotterdam gaan wonen en heb met 2 beeldschone en intelligente vrouwen een bedrijf opgericht. Gaat erg goed en de toekomst lacht ons toe.

Het pickupverhaal ontdekte ik pas later toen ik die term PUA eens voorbij hoorde komen op TV. Dat was zo'n 5 maanden geleden. Voordat ik het wist zat ik 2 seizoenen Pickup Artist te kijken, radio-interviews met Tijn van Ewijk te luisteren, the game te lezen. NLP te bestuderen en technieken te testen.
[..]

Zo denk ik er precies over; dingen die ik interessant vind absorbeer ik als een spons en kan niet wachten om het in de praktijk te testen.
Ik zit op het CIOS te Haarlem, maar daar had er ook iemand vorig jaar zelfmoord gepleegd, ook weer iemand waar op zich niks mee aan de hand leek te zijn.. Is triest dat dat soort dingen gebeuren. En dan krijg je ook nog van die achterlijke opmerkingen; "dat doet ie alleen voor de aandacht".

Wat voor bedrijf heb je trouwens opgestart?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')