abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74354661
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:44 schreef Arn0 het volgende:

[..]

uiteraard verschijnt het nieuwe nummer op youtube als ze het spelen
Pas maar op, al mijn YouTube-accounts zijn vannacht in de prullenbak beland. Waaronder het account waar ik al 3 jaar al mijn concert-filmpjes op heb gepost, waaronder enkele die de 100.000 views ruim gepasseerd waren. Wel ziek dat ze dat account ook hebben verwijderd, terwijl ze een probleem hadden met een filmpje op een ander account van me.
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:50:25 #227
159761 Arn0
Abbey Road
pi_74354769
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:47 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Pas maar op, al mijn YouTube-accounts zijn vannacht in de prullenbak beland. Waaronder het account waar ik al 3 jaar al mijn concert-filmpjes op heb gepost, waaronder enkele die de 100.000 views ruim gepasseerd waren. Wel ziek dat ze dat account ook hebben verwijderd, terwijl ze een probleem hadden met een filmpje op een ander account van me.
Serieus? Shit, dat is wel klote. Sowieso is het dom dat ze hele accounts verwijderen ipv het filmpje zelf, maar dan nog al je accounts.. Pff

Maar mijn andere accounts hebben een ander IP als het goed is, en dit account heeft nog maar 1 filmpje dus zoveel maakt het voor mij niet uit.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_74354867
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:26 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Nee, heb er over nagedacht en was misschien toch teveel moeite. Maar ik ga de audio uiteraard wel opnemen
Veel plezier man, ga ze volgende week zien.

Waar post je die opnames dan ?
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:55:18 #229
159761 Arn0
Abbey Road
pi_74354925
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:53 schreef Radioheader het volgende:

[..]

Veel plezier man, ga ze volgende week zien.

Waar post je die opnames dan ?
Op youtube Ben op FOK al een paar keer gebanned doordat ik over sites waar je bootlegs kan downloaden praatte, dus helaas.
pi_74354986
Ik vind het ook mooi klote, maar het moest ooit een keer gebeuren. Ik kan er verder niets tegen inbrengen, ik beschik eenmaal niet over de copyright van de liedjes in mijn live-opnames. Hun werkwijze is alleen hypocriet en niet redelijk. 3 jaar lang is er geen vuiltje aan de lucht, en nu wordt dit account aangepakt op basis van 2 waarschuwingen op een ander account van 2006 en 2007 .

Maar jullie kunnen de filmpjes van Melkweg, Tivoli, HMH, front row Last Shadow Puppets met soundboard-geluid etc. niet meer zien. Bedank YouTube.
pi_74354991
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:55 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Op youtube Ben op FOK al een paar keer gebanned doordat ik over sites waar je bootlegs kan downloaden praatte, dus helaas.
Ooh ok, gehehe. Ja, klopt zijn hier wel streng. Jammer dat er niet zoiets als freesofree.net bestaat voor arctic monkeys. Maar, bedankt zoek ze dan wel op!
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_74355302
maar als je het in een pm stuurt heeft niemand er problemen mee toch
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:06:34 #233
159761 Arn0
Abbey Road
pi_74355321
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:57 schreef Aisumasen het volgende:
Ik vind het ook mooi klote, maar het moest ooit een keer gebeuren. Ik kan er verder niets tegen inbrengen, ik beschik eenmaal niet over de copyright van de liedjes in mijn live-opnames. Hun werkwijze is alleen hypocriet en niet redelijk. 3 jaar lang is er geen vuiltje aan de lucht, en nu wordt dit account aangepakt op basis van 2 waarschuwingen op een ander account van 2006 en 2007 .

Maar jullie kunnen de filmpjes van Melkweg, Tivoli, HMH, front row Last Shadow Puppets met soundboard-geluid etc. niet meer zien. Bedank YouTube.
Tja, misschien komt het doordat Youtube nu van Google is. Wel jammer deze praktijken.
pi_74355333
Look who made the cover of the NME...!

dinsdag 3 november 2009 @ 17:07:29 #235
159761 Arn0
Abbey Road
pi_74355361
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:06 schreef Aisumasen het volgende:
Look who made the cover of the NME...!

[ afbeelding ]
Ik zag het idd, hij is dan toch naar de kapper geweest Scans zullen in de loop der dagen wel verschijnen veronderstel ik.
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:08:59 #236
159761 Arn0
Abbey Road
pi_74355428
THE ARCTIC MONKEYS have turned to BEYONCE and BRITNEY SPEARS for inspiration.
http://www.thesun.co.uk/s(...)r.html#ixzz0VoTPRBT1

Alsjeblieft, laat dit niet waar zijn
pi_74355534
Ik lees over een Catapult lek op het officiele forum.
Allemaal positieve reacties...
Big practical joke? Of echt waar? We'll know soon~
pi_74355555
Toen ik dit las: "I'd never even been to a gig in an arena," he admittted.", wilde ik zeggen: "En Britney dan?". Totdat ik verder las...:')

Ach, The Sun zit in hetzelfde schuitje als The Daily Star. Nog altijd beledigd dat ze helemaal in het begin telkens werden afgewezen. Verder kan het eigenlijk alleen maar positief uitpakken, ben benieuwd wat ze voor ons in petto hebben voor de wat grotere optredens.

Was eigenlijk ook wel schitterend dat ze in 2007 als grote show-aanvulling......gewoon een paar bouwlampen hadden neergezet .
pi_74355571
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:12 schreef MilanILF het volgende:
Ik lees over een Catapult lek op het officiele forum.
Allemaal positieve reacties...
Big practical joke? Of echt waar? We'll know soon~
Het officiële forum is één grote practical joke .
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:16:44 #240
159761 Arn0
Abbey Road
pi_74355689
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:13 schreef Aisumasen het volgende:
Ach, The Sun zit in hetzelfde schuitje als The Daily Star. Nog altijd beledigd dat ze helemaal in het begin telkens werden afgewezen.
Ik heb al wel vaak telegraaf achtige artikels van The sun gezien, dat wel Maar van mij heeft de muziek absoluut voorrang op de show zelf.
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:13 schreef Aisumasen het volgende:
Het officiële forum is één grote practical joke .
Maar er wordt wel verondersteld dat het nummer van het nieuwe Secret Door filmpje Catapult is, misschien bedoelen ze dat

Edit: Oh ik zie het topic hmm
pi_74355732
Nee, dit topic bedoel ik:
http://www.arcticmonkeys.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=46296&sid=7750df5963b00f8abeb3da39d39a8b40

We zien wel.

Edit: O, je ziet hem al. Oke.
pi_74355777
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:57 schreef Aisumasen het volgende:
Zéér kut, ook voor jou . Ik kan dat filmpje van "Sandtrap" en "This House Is A Circus" in de HMH inderdaad niet meer vinden, een favoriet van mij. Wat heb jij van Tivoli als ik vragen mag? Er zijn twee minuten uit mijn leven die ik graag op video wil hebben: het intromuziekje + "If You Found This..." in Tivoli . De filmpjes die op YouTube staan zijn niet volledig.
Stay on my arm, you little charmer
pi_74355797
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:16 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ik heb al wel vaak telegraaf achtige artikels van The sun gezien, dat wel Maar van mij heeft de muziek absoluut voorrang op de show zelf. [..]
Dat de muziek voorrang heeft is goed om te horen, want bij Arctic Monkeys hoef je ook niets anders te verwachten .
pi_74355862
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:08 schreef Arn0 het volgende:
THE ARCTIC MONKEYS have turned to BEYONCE and BRITNEY SPEARS for inspiration.
http://www.thesun.co.uk/s(...)r.html#ixzz0VoTPRBT1

Alsjeblieft, laat dit niet waar zijn
Hij zegt toch alleen dat ze qua performance wel iets van zulke shows kunnen leren?

Goeie haircut overigens van Alex
pi_74355897
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:19 schreef tim. het volgende:

[..]

Zéér kut, ook voor jou . Ik kan dat filmpje van "Sandtrap" en "This House Is A Circus" in de HMH inderdaad niet meer vinden, een favoriet van mij. Wat heb jij van Tivoli als ik vragen mag? Er zijn twee minuten uit mijn leven die ik graag op video wil hebben: het intromuziekje + "If You Found This..." in Tivoli . De filmpjes die op YouTube staan zijn niet volledig.
Da's één van die concerten waar ik absoluut geen trek had om te filmen. Ben na een tijdje iets na de zijkant gegaan, en een stukkie van "Old Yellow Bricks" en "Teddy Picker" opgenomen. Van "If You Found This..." heb ik niet meer dan een herinnering van het geplet tegen de eerste rijen aan, door het achterlijke publiek. Blij dat er in de Melkweg 2 maanden eerder geen hekken waren...
pi_74356068
Oké Catapult lek is zware bullshit dus.

Vage mannetjes.
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:42:19 #247
159761 Arn0
Abbey Road
pi_74356628
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:27 schreef MilanILF het volgende:
Oké Catapult lek is zware bullshit dus.

Vage mannetjes.
Hoezo? Heb je het beluisterd?
pi_74356724
Nee, maar kom op... Het is het officiële forum vol met in 2009 geregistreerde chavs, hipsters en indie-kids, waarbij dit hun enige manier is om een beetje cool te doen .
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:46:34 #249
159761 Arn0
Abbey Road
pi_74356797
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:44 schreef Aisumasen het volgende:
Nee, maar kom op... Het is het officiële forum vol met in 2009 geregistreerde chavs, hipsters en indie-kids, waarbij dit hun enige manier is om een beetje cool te doen .
Maar toch wil ik het even beluisteren. Je weet maar nooit
pi_74356820
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:22 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Da's één van die concerten waar ik absoluut geen trek had om te filmen. Ben na een tijdje iets na de zijkant gegaan, en een stukkie van "Old Yellow Bricks" en "Teddy Picker" opgenomen. Van "If You Found This..." heb ik niet meer dan een herinnering van het geplet tegen de eerste rijen aan, door het achterlijke publiek. Blij dat er in de Melkweg 2 maanden eerder geen hekken waren...
Oké, ik kan het me voorstellen dat je niet wilde filmen. Mijn beleving van dat nummer is heel anders geweest. Ik stond ergens in dat achterlijke publiek, stond dus niet vooraan tegen een hek. Ik had het nummer nog nooit gehoord, dus ik werd omvergeblazen door die stijl (die anders is dan de albums, het enige wat ik tot dan toe bezat van Arctic Monkeys).

Maar goed, volgende week al .
Stay on my arm, you little charmer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')