Pas maar op, al mijn YouTube-accounts zijn vannacht in de prullenbak beland. Waaronder het account waar ik al 3 jaar al mijn concert-filmpjes op heb gepost, waaronder enkele die de 100.000 views ruim gepasseerd waren. Wel ziek dat ze dat account ook hebben verwijderd, terwijl ze een probleem hadden met een filmpje op een ander account van me.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
uiteraard verschijnt het nieuwe nummer op youtube als ze het spelen
Serieus? Shit, dat is wel klote. Sowieso is het dom dat ze hele accounts verwijderen ipv het filmpje zelf, maar dan nog al je accounts.. Pffquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Pas maar op, al mijn YouTube-accounts zijn vannacht in de prullenbak beland. Waaronder het account waar ik al 3 jaar al mijn concert-filmpjes op heb gepost, waaronder enkele die de 100.000 views ruim gepasseerd waren. Wel ziek dat ze dat account ook hebben verwijderd, terwijl ze een probleem hadden met een filmpje op een ander account van me.
Veel plezier man, ga ze volgende week zien.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, heb er over nagedacht en was misschien toch teveel moeite. Maar ik ga de audio uiteraard wel opnemen
Op youtubequote:Op dinsdag 3 november 2009 16:53 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Veel plezier man, ga ze volgende week zien.
Waar post je die opnames dan ?
Ooh ok, gehehe. Ja, klopt zijn hier wel streng. Jammer dat er niet zoiets als freesofree.net bestaat voor arctic monkeys. Maar, bedankt zoek ze dan wel op!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Op youtubeBen op FOK al een paar keer gebanned doordat ik over sites waar je bootlegs kan downloaden praatte, dus helaas.
Tja, misschien komt het doordat Youtube nu van Google is. Wel jammer deze praktijken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:57 schreef Aisumasen het volgende:
Ik vind het ook mooi klote, maar het moest ooit een keer gebeuren. Ik kan er verder niets tegen inbrengen, ik beschik eenmaal niet over de copyright van de liedjes in mijn live-opnames. Hun werkwijze is alleen hypocriet en niet redelijk. 3 jaar lang is er geen vuiltje aan de lucht, en nu wordt dit account aangepakt op basis van 2 waarschuwingen op een ander account van 2006 en 2007.
Maar jullie kunnen de filmpjes van Melkweg, Tivoli, HMH, front row Last Shadow Puppets met soundboard-geluid etc. niet meer zien. Bedank YouTube.
Ik zag het idd, hij is dan toch naar de kapper geweestquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:06 schreef Aisumasen het volgende:
Look who made the cover of the NME...!
[ afbeelding ]
Het officiële forum is één grote practical jokequote:Op dinsdag 3 november 2009 17:12 schreef MilanILF het volgende:
Ik lees over een Catapult lek op het officiele forum.
Allemaal positieve reacties...
Big practical joke? Of echt waar? We'll know soon~
Ik heb al wel vaak telegraaf achtige artikels van The sun gezien, dat welquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:13 schreef Aisumasen het volgende:
Ach, The Sun zit in hetzelfde schuitje als The Daily Star. Nog altijd beledigd dat ze helemaal in het begin telkens werden afgewezen.
Maar er wordt wel verondersteld dat het nummer van het nieuwe Secret Door filmpje Catapult is, misschien bedoelen ze datquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:13 schreef Aisumasen het volgende:
Het officiële forum is één grote practical joke.
Zéér kut, ook voor jouquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:57 schreef Aisumasen het volgende:
Maar jullie kunnen de filmpjes van Melkweg, Tivoli, HMH, front row Last Shadow Puppets met soundboard-geluid etc. niet meer zien. Bedank YouTube.
Dat de muziek voorrang heeft is goed om te horen, want bij Arctic Monkeys hoef je ook niets anders te verwachtenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:16 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik heb al wel vaak telegraaf achtige artikels van The sun gezien, dat welMaar van mij heeft de muziek absoluut voorrang op de show zelf. [..]
Hij zegt toch alleen dat ze qua performance wel iets van zulke shows kunnen leren?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:08 schreef Arn0 het volgende:
THE ARCTIC MONKEYS have turned to BEYONCE and BRITNEY SPEARS for inspiration.
http://www.thesun.co.uk/s(...)r.html#ixzz0VoTPRBT1
Alsjeblieft, laat dit niet waar zijn
Da's één van die concerten waar ik absoluut geen trek had om te filmen. Ben na een tijdje iets na de zijkant gegaan, en een stukkie van "Old Yellow Bricks" en "Teddy Picker" opgenomen. Van "If You Found This..." heb ik niet meer dan een herinnering van het geplet tegen de eerste rijen aan, door het achterlijke publiek. Blij dat er in de Melkweg 2 maanden eerder geen hekken waren...quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:19 schreef tim. het volgende:
[..]
Zéér kut, ook voor jou. Ik kan dat filmpje van "Sandtrap" en "This House Is A Circus" in de HMH inderdaad niet meer vinden, een favoriet van mij. Wat heb jij van Tivoli als ik vragen mag? Er zijn twee minuten uit mijn leven die ik graag op video wil hebben: het intromuziekje + "If You Found This..." in Tivoli
. De filmpjes die op YouTube staan zijn niet volledig.
Hoezo? Heb je het beluisterd?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:27 schreef MilanILF het volgende:
Oké Catapult lek is zware bullshit dus.
Vage mannetjes.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:44 schreef Aisumasen het volgende:
Nee, maar kom op... Het is het officiële forum vol met in 2009 geregistreerde chavs, hipsters en indie-kids, waarbij dit hun enige manier is om een beetje cool te doen.
Oké, ik kan het me voorstellen dat je niet wilde filmen. Mijn beleving van dat nummer is heel anders geweest. Ik stond ergens in dat achterlijke publiek, stond dus niet vooraan tegen een hek. Ik had het nummer nog nooit gehoord, dus ik werd omvergeblazen door die stijl (die anders is dan de albums, het enige wat ik tot dan toe bezat van Arctic Monkeys).quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:22 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Da's één van die concerten waar ik absoluut geen trek had om te filmen. Ben na een tijdje iets na de zijkant gegaan, en een stukkie van "Old Yellow Bricks" en "Teddy Picker" opgenomen. Van "If You Found This..." heb ik niet meer dan een herinnering van het geplet tegen de eerste rijen aan, door het achterlijke publiek. Blij dat er in de Melkweg 2 maanden eerder geen hekken waren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |