Ik liep zo langs de wagon en hij zat zo met zijn gezicht naar voren, dus vanuit mijn ooghoek zag ik een stel wulpse blonde lokken insinuerend dat het een schone blonde was, nou ik kwam thuis van een koude kermis kan ik je vertellen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:37 schreef Copycat het volgende:
Hoe kun je zo'n gedrocht nu verwarren met een schone blondine?
Dat mattie! Wtf!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:37 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:37 schreef Copycat het volgende:
Okay ... dus je ziet een vettige, blonde haardos waar een rossige schedel doorheen schijnt en jij denkt: "Lekker wijf!"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:38 schreef Cacciatore het volgende:
Ik liep zo langs de wagon en hij zat zo met zijn gezicht naar voren, dus vanuit mijn ooghoek zag ik een stel wulpse blonde lokken insinuerend dat het een schone blonde was, nou ik kwam thuis van een koude kermis kan ik je vertellen!
hahahah wat je vergeet is dat ik meer naar mezelf keer in de spiegel en dus in een vlaag haar blonde lokken zagquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay ... dus je ziet een vettige, blonde haardos waar een rossige schedel doorheen schijnt en jij denkt: "Lekker wijf!"
Als het maar een gat heeft, zeker? En tieten.
Goede post! In dit topic!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:54 schreef FB-aight het volgende:
Je drukt je drol eruit tot 75% van z'n lengte en vervolgens trek je 'm weer terug je endeldarm in...
..dit heet in de volksmond kontneuken.
Jij bent dus een in de volksmond zogeheten homo, want je krijgt een stijve doordat je door je drol in je kont word geneukt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:54 schreef FB-aight het volgende:
Je drukt je drol eruit tot 75% van z'n lengte en vervolgens trek je 'm weer terug je endeldarm in...
Jij bent dus een in de volksmond zogeheten homo, want je krijgt een stijve doordat je door je drol in je kont word geneukt.
75 % , dan moet je echt een goede anus hebben. 55 % is mij gelukt....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:54 schreef FB-aight het volgende:
Bij sommigen stroomt het er bij 5 % al uit... Gordon of Dries bijv.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
75 % , dan moet je echt een goede anus hebben. 55 % is mij gelukt....
Jaja, jij wilde dat ik een griekjee-zag-ik-in-de-trein-en-heb-ik-een-leuk-treinmoment-mee-gedeeld topic aan zou maken. Morgen ok?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:01 schreef griekjeee het volgende:
Kuttopic.
Nee. Maar geef toe het had wel iets beter gekund dan ditquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:02 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Jaja, jij wilde dat ik een griekjee-zag-ik-in-de-trein-en-heb-ik-een-leuk-treinmoment-mee-gedeeld topic aan zou maken. Morgen ok?
Schatje dit is allemaal waar gebeurt hand op mijn hartquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee. Maar geef toe het had wel iets beter gekund dan dit
Volgens die definitie is je tong uitsteken dan fellatioquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:54 schreef FB-aight het volgende:
Juist niet, het bleek een 'man'quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:01 schreef griekjeee het volgende:
Kuttopic.
Zo ben jij even leuk.quote:
oke, even quotenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:54 schreef FB-aight het volgende:
Laat dat aub over aan de mensen die er verstand van hebben.quote:
Vandaar mijn post m'n beste.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Laat dat aub over aan de mensen die er verstand van hebben.
hoe heb je een van hun in hemelsnaam voor mooi kunnen aanzien? maakt niet uit man of vrouw, maar die 2 kunnen toch echt niet voor een schone blonde doorgaan denk ik danquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:54 schreef FB-aight het volgende:
Mattie hij keek vooruit ik zag alleen zijn haar en zijkant gezichtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:19 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
hoe heb je een van hun in hemelsnaam voor mooi kunnen aanzien? maakt niet uit man of vrouw, maar die 2 kunnen toch echt niet voor een schone blonde doorgaan denk ik dan
"Mattie"...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:33 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Mattie hij keek vooruit ik zag alleen zijn haar en zijkant gezicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |