Es ist passiert!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:11 schreef Netsplitter het volgende:
Zullen we de Nikon bespreking hier voort zetten: [Centraal] Nikon dSLR topic #8
Thx
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:58 schreef joers1 het volgende:
haha ik word gek van die doos-studiootjes. Overal zie je die dingen: Blokker, Aldi, Lidl, Xenos... Ik ben blij dat ik 'm niet nodig heb. Bi jeen kameraad was na één uurtje het ene lampfittinkje al helemaal door/aangebrand.
Ik gebruik m'n échte studiospul wel voor produktfoto's.
Voor Marktplaats-gedoe is het wel geinig
Wie-de-neuk ben JIJ dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:58 schreef joers1 het volgende:
haha ik word gek van die doos-studiootjes. Overal zie je die dingen: Blokker, Aldi, Lidl, Xenos... Ik ben blij dat ik 'm niet nodig heb. Bi jeen kameraad was na één uurtje het ene lampfittinkje al helemaal door/aangebrand.
ritzz maakt anders best leuk spul.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:58 schreef joers1 het volgende:
Het mocht tijd wordenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:04 schreef freud het volgende:
Heb vanmiddag de nieuwste telg opgehaald van de L lensjes hier. Vooral bij concerten erg prettig.
[ afbeelding ]
Heel veel plezier ermee Freud! Erg mooi cadeau voor jezelf!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:04 schreef freud het volgende:
Heb vanmiddag de nieuwste telg opgehaald van de L lensjes hier. Vooral bij concerten erg prettig.
[ afbeelding ]
Je moet je sig aanpassenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:30 schreef freud het volgende:
Thanx! Zat er al een tijdje aan te komen, ik huurde hem al vaak. De 5Dmk2 met 24-70L en de 40D met 70-200L is gewoon een perfecte combi. Je sjouwt je alleen wel een breuk aan die glasbak. Moet nu alleen wel een grotere tas gaan kopen denk ik.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:42 schreef Barbaaf het volgende:
[ afbeelding ]
Canon 10-22 F/3.5-4.5 USM
Ik heb even hier gereageerd om een objectievendiscussie in dat topic te houden, en omdat dit topic nu toch vol is...quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:07 schreef Muzrub het volgende:
@Omniej: Al nagedacht over de Tokina 12-24? ook een zeer fijn ding.
Of de 11-16, die is echt hoge kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |