Ik vind er persoonlijk niets over the top aan, ik vind het zo mooi om te zien hoe geweldig ze het vindt om dit nummer te 'mogen' doen hoe ze geniet en tegelijkertijd toch de emotie die dit nummer nodig heeft weet neer te zetten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:58 schreef wonderer het volgende:
Ja. Over the top. Ingetogen vind ik mooier.

Ze doet het fantastischquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
JaWende
.
Je hebt mensen die het niks vinden he, die sowieso covers al niks vinden, maar ik ben dat iig niet. Wende!

quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:03 schreef Logician het volgende:
Wat vind je van deze dan wonderer?
Qua emotie raakt dit me zo, de tekst, de muziek, de stem, het gevoel.. *ril*

Die is ook erg mooi iddquote:

Mijn fiets is niet gejat. Die vlieger gaat dus alvast niet op.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:45 schreef skunkasaur het volgende:
Een fiets is slechts een functioneel goed.
Mijn fiets is een tijd terug gejat, met de aangifteformulieren kun je bij de politie een van de inbeslag genomen fietsen voor een paar tientjes kopen. Voor drie euro een toffe bus spuitverf erbij en je hebt een kant en klare unieke persoonlijke stadscruiser

Daaaaaaaaaaaar staaaaaaaaaat ze...quote:

* Doet badmuts opquote:

quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooo en de volgende date wordt binnekort gepland
vrouwen lijk wel gebruiksvoorwerpen zo![]()

Ze was vergeten wat ze die avond eigenlijk kwam doen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:21 schreef Logician het volgende:
was super gezellig en bij het afscheid huppa ineens dr tong in mijn mondwas heulemaal flabbergasted

quote:A little girl was dying of cancer and her younger brother had a match for the bone marrow she needed. The doctors told him it was a matter of life and death. After he had the surgery, he asked the doctors how long he had to live. He thought if he gave his bone marrow to let his sister live he would die but he did it anyway. GMH

quote:

quote:A long time ago, I was on the verge of committing suicide when a guy came to the roof to have lunch. He saw me climbing over the railing and asked me to share his lunch with him. After receiving my puzzled look, he explained, "everyone should die happy. or at least with a full stomach." We celebrated our 10th wedding anniversary last month. GMH.

uhuh bijkbaarquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ze was vergeten wat ze die avond eigenlijk kwam doen?

*hug*quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:42 schreef Logician het volgende:
Mja stomme is, ze zei gewoon hetero te zijn, en hebben echt super gezellig gekletst, geen moves of wat dan ook proberen te maken geen bijbedoelingen etc... dus dat was een behoorlijk wtf momentje(maar steiekem wel een leuke)
Maar was supergezellig, alleen ga vanavond niet meer weg, body says no

Ik lag toen al bijna te slapenquote:

Nee, ook niet echt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:19 schreef Vanyel het volgende:
We kunnen ook dit soort liedjes posten, maar weet niet of je daar nou vrolijk van wordt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |