quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
zeg qebbel waar woon je? kom ik koekje halen
goed idee!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:47 schreef Vanyel het volgende:
Misschien kun je gewoon een rondje door het land doen en de koekjes komen brengen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:51 schreef Vanyel het volgende:
Aye!
Maar dat had ik eigenlijk al gezegd natuurlijk. Ik heb warme chocomel en slagroom, samen met de koekies eten?
Warme chocomel met slagroomquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:51 schreef Vanyel het volgende:
Aye!
Maar dat had ik eigenlijk al gezegd natuurlijk. Ik heb warme chocomel en slagroom, samen met de koekies eten?
mooie vrouw met slagroomquote:
Dat vind ik heel onsmakelijk. Eerst lijkt het leuk, maar na een minuutje of wat begint die slagroom (of iig de afgelikte delen) heel erg naar zure melk te ruiken. Niet echt een turn on.quote:
maar daarna samen douchen maakt weer een hoop goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat vind ik heel onsmakelijk. Eerst lijkt het leuk, maar na een minuutje of wat begint die slagroom (of iig de afgelikte delen) heel erg naar zure melk te ruiken. Niet echt een turn on.
OK, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat vind ik heel onsmakelijk. Eerst lijkt het leuk, maar na een minuutje of wat begint die slagroom (of iig de afgelikte delen) heel erg naar zure melk te ruiken. Niet echt een turn on.
I knowquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:38 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Erik, op een bepaald punt in je ava lijk je scheel te kijken.![]()
Het is maar heel even. Evengoed is het een vet coole avatar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, het valt mij ook op en is niet opzettelijk. En in de grote versie valt het minder op
. En in het echt doe ik dat niet. Nou ja, soms maar dan is het opzettelijk
.
quote:
En, hoe is het, weer terug te zijn in dit kouwe kikkerlandje?quote:
Goedkoop leedvermaakquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:42 schreef Seven.of.Nine het volgende:
shampoo en tandpasta
Briljant topic.
Rond 7 uur sliep ik netquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik sliep al om half 11 volgens mij, dus was om 7 uur wakkert.
Hond uitlaattijd
De kerel achter deze website maakt Custom Cruisers, duurt ff voor je er een hebt, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:25 schreef Vanyel het volgende:
Oeh gezelligheid.
Ik moet een fiets kopen. Liefst een beetje een stoere met matte lak. Goeie fietswinkels in Utrecht?
Terug heb je een fietsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:35 schreef Vanyel het volgende:
Maar dan moet ik wel naar Zwolle......
ik heb medelijden met je!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:53 schreef lezzer het volgende:
Djumbo treedt op bij mij in de straat.
En de wind staat verkeerd
Ze zingen dit:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:53 schreef lezzer het volgende:
Djumbo treedt op bij mij in de straat.
En de wind staat verkeerd
Ze zingen dit:
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |