Ja ergens wel logisch, maar je moet ook niet 'bang' zijn verder te leven natuurlijk. Het wil niet zeggen dat je iemand 'vergeet' ofzo...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gemengd. De afgelopen 2 weken waren natuurlijk een hel, maar het draaide wel helemaal om mn vader natuurlijk. En als ik weer 'normaal' moet gaan doen.. tja ik weet het niet. Lijkt me zo raar, alsof er niks aan de hand is. En ik weet wel dat gevoel niet zomaar weggaat en dat ik erover mag praten wanneer ik wil blablabla, maar ja, het gaat wel wennen worden denk ik.
Maar stil blijven staan in rouw, thuis blijven zitten niks doen schiet ook totaal niet op natuurlijk. Het zal ook wel fijn zijn weer een beetje met andere dingetjes bezig te gaan.
Maar jij bent 20 toch en je woont toch op jezelf?quote:
ik zou het nooit doen in ieder gaval.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:57 schreef oh-oh het volgende:
En anders verzin je wat baantjes.
Echt je wil niet weten hoe vaak ik hier gebeld wordt door mensen die cv's willen verifiëren van mensen die hier nooit gewerkt hebben.
Hoe komen mensen daar toch op he?
Tuulk!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik met jullie mee? Ik had net heel veel goede plannen, maar nu regent het zo'n beetje horizontaal.
Om dan dus weer de bak in te gaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:57 schreef oh-oh het volgende:En anders verzin je wat baantjes.
Echt je wil niet weten hoe vaak ik hier gebeld wordt door mensen die cv's willen verifiëren van mensen die hier nooit gewerkt hebben.
Hoe komen mensen daar toch op he?
Ja nou meestal doen ze dat nav een binnengekomen sollicitatie en dan ben je meteen exit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:58 schreef JJH het volgende:
[..]
ik zou het nooit doen in ieder gaval.
Als zo'n baas erachteraan gaat bellen heb je al een lekkere eerste indruk gemaakt.
20 ja, op mezelf? Neujquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar jij bent 20 toch en je woont toch op jezelf?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou meestal doen ze dat nav een binnengekomen sollicitatie en dan ben je meteen exit.
Maar echt, schijnbaar doen mensen dat wel gewoon.
En als je weet waar ik werk snap je al helemaal niet dat mensen dat gewoon zomaar onwaar op hun cv durven zetten überhaupt.
Qweatje, zet mijn werk dr maar op, dat verifíëren doen ze toch bij mijquote:
Keejquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qweatje, zet mijn werk dr maar op, dat verifíëren doen ze toch bij mij
Ja tuurlijk!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar er zijn dus echt mensen/bazen die bellen van "euj, heeft karel daar gewerkt?"
Oh god ze gaat t doen ook.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tuurlijk!
En dan zeg ik Karel?
Karel?
Nee hoor, wie de neuk is Karel???
Dan ga je je inderdaad afvragen hoe graag mensen die baan willen hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou meestal doen ze dat nav een binnengekomen sollicitatie en dan ben je meteen exit.
Maar echt, schijnbaar doen mensen dat wel gewoon.
En als je weet waar ik werk snap je al helemaal niet dat mensen dat gewoon zomaar onwaar op hun cv durven zetten überhaupt.
Okeejquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god ze gaat t doen ook.
Moet je wel als Qwea dr op staan anders zeg ik WIE???????? No way
Godverdegodverdegodver.quote:
quote:
Darn Q, EW heeft een langer CV!quote:
Makkelijk te googlenquote:
Ik zou d'r doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=WASHINGTON - Een sexy foto van Meghan McCain heeft voor grote ophef gezorgd in de VS. De dochter van de voormalige Republikeinse presidentskandidaat John McCain stuurde via Twitter een foto de wereld in waarop ze nogal trots haar weelderige borsten showt.
Dochter McCain (24) hielp haar vader tijdens zijn campagne. Hij moest het in zijn race naar het Witte Huis uiteindelijk afleggen tegen Barack Obama.
De foto van zijn dochter op haar Twitterpagina lokte heel wat negatieve reacties uit. "Ik deed gewoon een poging om grappig te zijn", verklaarde ze en ze overwoog om haar Twitterpagina op te geven.
"Als ik alleen thuis ben dan draag ik altijd nauwe topjes en een joggingbroek. Ik had er echt geen idee van dat ik er zo 'sletterig' uitzag. Ik ben ook gekwetst door de commentaren", aldus Meghan McCain. "Ik heb erover nagedacht om Twitter op te geven. Het was leuk maar het is een nachtmerrie geworden."
Even later postte ze een verontschuldiging op haar pagina. "Ik bied mijn excuses aan voor de foto, het was echt niet mijn bedoeling om te choqueren. Ik ben in de fout gegaan, sorry. Ik wil ook mijn familie en vrienden bedanken voor hun steun. Het was een pijnlijke maar heel leerzame ervaring", aldus McCain. "Ik ga mijn pagina niet deleten maar ik zal in de toekomst wel wat voorzichtiger zijn".
Meghan McCain is sinds 2006 bezig aan een steile opgang binnen de Republikeinen maar de niet-verkiezing van haar vader heeft haar weg naar de absolute top binnen de partij vertraagt.
De bewuste foto is intussen van haar pagina gehaald. ]afbeelding[/url] ]
Die 'excuses' van haar ook. Alsof ze heeul wat meegemaakt heeft. Damn tegenwoordig staat iedere 16-jarige breezah zo op d'r Hyves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |