Ja maar, als ik een cv moet maken ben ik in 3 regels klaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das niet echtvind ik.
Ik denk dat je bij 9 vd 10 bedrijven zonder CV al meteen exit ben. Het staat nou niet echt representatief en nogal slordig en ongeorganiseerd als je bij een sollicitatie het belangrijkste vergeet toe te voegen
Baloe zn kong had in binnen 4 dagenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow gawd
Duimen dat het goed komt!Borie wil zijn speelgoed en drinkfontein!
Nee joh ben je gek. Zeker in de IT niet. Gewoon ook vermelden wat je in je vrije tijd rotzooit, met welke programma's je handig bent e.d.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar, als ik een cv moet maken ben ik in 3 regels klaar
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh ben je gek. Zeker in de IT niet. Gewoon ook vermelden wat je in je vrije tijd rotzooit, met welke programma's je handig bent e.d.
En in mn vrijetijd rotzooi ik amper, want er gaat gelukkig niks stukquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh ben je gek. Zeker in de IT niet. Gewoon ook vermelden wat je in je vrije tijd rotzooit, met welke programma's je handig bent e.d.
Zonder cv werp ik een sollicitatie al de bak in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:33 schreef Qwea het volgende:
ik heb trouwens niet eens een cv. Ik moet er 1 maken.
En er staat niks nuttigs op. Enkel mn studies
Dan vermeld je je interesses, vrijwilligerswerk wat je hebt gedaan, of nevenfuncties ofzo. Er is echt wel wat te makenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
En in mn vrijetijd rotzooi ik amper, want er gaat gelukkig niks stuk
Hier kom je zonder cv ook niet verder dan de brievenbus idd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zonder cv werp ik een sollicitatie al de bak in.
Maar je hebt nog nooit gewerkt??
Wat doe je in je vrije tijd? enz enz
Geen vrijwilligerswerkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan vermeld je je interesses, vrijwilligerswerk wat je hebt gedaan, of nevenfuncties ofzo. Er is echt wel wat te maken
Nope, nooit gewerkt. ik mn vrije tijd kijk ik series (quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zonder cv werp ik een sollicitatie al de bak in.
Maar je hebt nog nooit gewerkt??
Wat doe je in je vrije tijd? enz enz
Tuurlijk, mits je wat hebt wat erop kanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:37 schreef oh-oh het volgende:Qwea kom op, je weet toch wel hoe je een mooi cv kan maken???
Mijn dag is nog kort, want ik was pas om half 1 wakkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Miss, hoe was je dag?
Valt het mee, valt het tegen?
Maak een mooie tabel (dus geen standaard).quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen vrijwilligerswerk
nevenfucnties? Nope
Intresse? Sport en ITIk zweer ik ben in 3, max 6 regels klaar
En hoe zie je dat? Fijn dat het normale leven weer begint? Of juist niet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn dag is nog kort, want ik was pas om half 1 wakker
So far so good, Re komt morgen alweer thuis en dan gaan we naar Zwijndrecht weer voor 1 nachtje, even eten bij opa en oma ook en dan met alle spullen en 'Het Ding' (zoals men Ziggy daar noemt) weer naar huis.
En dán... begint het normale leven weer een beetje denk ik.
Idd, dan heb je zo een A4'tje vol.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maak een mooie tabel (dus geen standaard).
Eerst de NAW gegevens zo uitgebreid mogelijk en zoveel mogelijk onder elkaar.
Noteer iedere opleiding apart.
Dan je interesses
Dan je hobbies
Gemengd. De afgelopen 2 weken waren natuurlijk een hel, maar het draaide wel helemaal om mn vader natuurlijk. En als ik weer 'normaal' moet gaan doen.. tja ik weet het niet. Lijkt me zo raar, alsof er niks aan de hand is. En ik weet wel dat gevoel niet zomaar weggaat en dat ik erover mag praten wanneer ik wil blablabla, maar ja, het gaat wel wennen worden denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En hoe zie je dat? Fijn dat het normale leven weer begint? Of juist niet?
Ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:50 schreef MissBliss het volgende:
En ik moet zo ook naar de winkel. Yuk
Zoek eens een mooi voorbeeld CV op internet op. Heb jij nog nooit een bijbaantje gehad, of ergens een externe cursus gevolgd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen vrijwilligerswerk
nevenfucnties? Nope
Intresse? Sport en ITIk zweer ik ben in 3, max 6 regels klaar
nopequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoek eens een mooi voorbeeld CV op internet op. Heb jij nog nooit een bijbaantje gehad, of ergens een externe cursus gevolgd?
Mag ik met jullie mee? Ik had net heel veel goede plannen, maar nu regent het zo'n beetje horizontaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ookvoor broodjes en sla.. maar ik vraag MM wel of die er langs wil rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |