Ik doe zo'n zelfde avond en ochtend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga vanavond echt helemaal niks doen. Beetje op mn luie ass zitten, gamen, pokeren, TV kijken. En morgen asociaal lang in bed blijven stinken.
Nu al zin in![]()
Ik heb 6 oktober besteld. Ben ik soms te ongeduldig?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jezus, wat sneu
Ik heb echt nooit problemen gehad met zooplus trouwens, bij mij bezorgen en mailen ze altijd op tijd gewoon
Ah ja, ik drink er vast ook wel een pintje bijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe zo'n zelfde avond en ochtend.
Maar dan zonder gamen en Pokerstars maar met Popstars
En rode wodka![]()
Oh, die logica snap ik niet, dan begin je toch met 1 en doe je uiteindelijk 2 als 1 niet genoeg is?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou ik moet het even testen dus 1 week 2 en 1 week 1 tablet per dag.
Dus ze is nu begonnen met 2 en ze slaapt ineens weer helemaal opgerold ook (ervoor lag ze half gestrekt).
Ze is alleen weer niet zo brokjes eterig dus zo eens een kluifje in de strijd gooien.
We zijn dan ondertussen tien dagen verder. Ik vind niet dat je echt ongeduldig bent hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En rode wodka![]()
[..]
Ik heb 6 oktober besteld. Ben ik soms te ongeduldig?
Wel een orderbevestiging, meteen na mijn bestelling, in de mail.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:23 schreef JJH het volgende:
[..]
We zijn dan ondertussen tien dagen verder. Ik vind niet dat je echt ongeduldig bent hoor.
Ook niks geen orderbevestiging of wat dan ook?
Ze zetten ook op de site dat als je het na drie werkdagen na je betaling nog niet hebt dat je dan contact op moet nemen. Ik kan alleen nergens een telefoonnummer vindenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had het wel vrij rap de 2 á 3x dat ik daar wat besteld heb eigenlijk
En ook niks geen reactie dus. Hoe heeft euhm ??? (ik weet haar naam niet meer) haar geld terug gekregen dan als ze zo slecht te bereiken zijn?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel een orderbevestiging, meteen na mijn bestelling, in de mail.
Dus het is daar bekend en aangekomen. Ook mijn betaling stond meteen verwerkt diezelfde dag op de site.
Maar daarna niets meer
Ik snapte het ook niet maarja vooruit als ze het op 1 goed doet dan dat graag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, die logica snap ik niet, dan begin je toch met 1 en doe je uiteindelijk 2 als 1 niet genoeg is?
Het is en blijft toch rommel die je in je hond stopt en minder lijkt me altijd beter toch?
Nonnekequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:25 schreef JJH het volgende:
[..]
En ook niks geen reactie dus. Hoe heeft euhm ??? (ik weet haar naam niet meer) haar geld terug gekregen dan als ze zo slecht te bereiken zijn?
Ja, ingevuld en verstuurd, eergister geloof ik. Dus ik hoop snel iets te horen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt dat contactformulier al ingevuld? Het is een Duitse club hé, ik gok dat ze gewoon een Nederlandse site hebben en misschien 1 of 2 mensen in dienst om die mails af te handelen maar verder echt geen Nederlandse vestiging ofzo
Nee, dan had ik het al lang binnen hoor!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En rode wodka
[..]
ik was vergetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:13 schreef MissBliss het volgende:
Een cv stuur je toch altijd mee met een sollicitatie?
Als je googled op 'telefoonnummer zooplus' ook allerlei topics op Radar en andere forums eroverquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ingevuld en verstuurd, eergister geloof ik. Dus ik hoop snel iets te horen.
Omdat ik een zeikwijf ben en het liefste naar de ene in januari zou gaanquote:
quote:
Ik ga (als het doorgaat net gesmst) samen met MM borrelen bij de buren, of zij hier. En als dat niet doorgaat dan breek ik mn 2de fles wodka aan en zuip ik die leeg vanaafquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En rode wodka![]()
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel dat ze interesse tonen want zonder cv kan je het hier echt wel shaken hoor
Ow gawdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je googled op 'telefoonnummer zooplus' ook allerlei topics op Radar en andere forums erover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |