Dat lijkt me de beste optiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:07 schreef MarkyB het volgende:
Ligt in beide gevallen helemaal aan het bedrijf zelf. Ga een gesprek aan met beide bedrijven en oordeel later
ja is het ook lijkt mequote:
Sinds wanneer is callcenterwerk stressend? Mensen rotzooi aansmeren lijkt me niet zo stressvol.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:26 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
ja is het ook lijkt mehet is allebei stressend werk. maar als je dan toch stressend werk wilt gaan doen wil je toch weten hoeveel het verdient he
![]()
maar mensen kom op iemand ervaringen met dit soort werk? zo ja vertel eens wat er over
targets, targets, targets, targets oh, en targets.....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is callcenterwerk stressend? Mensen rotzooi aansmeren lijkt me niet zo stressvol.
Teleperformance heeft in ieder geval targets voor:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:57 schreef Rooligan het volgende:
[..]
targets, targets, targets, targets oh, en targets.....
Dat zijn toch die papieren rollen die op het toilet hangen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:57 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat ongeschoolde arbeid was, maar je moet er onderhand WO voor hebben gedaan om die termen uit te kunnen sprekenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:59 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Teleperformance heeft in ieder geval targets voor:
- Sales
- AHT (beltijd)
- FCF (first contact fix)
- Adherence to schedule
- WOW score (Way of Work)
Vervelende meuk is dat.
Ze bieden tegenwoordig ook opleiding waar je MBO certificaten en MBO diploma kunt halen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:00 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat ongeschoolde arbeid was, maar je moet er onderhand WO voor hebben gedaan om die termen uit te kunnen spreken
Pfff alsof iemand die ooit haalt, zo onrealistisch als ze zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:57 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Wie verzint dat soort termen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:59 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Teleperformance heeft in ieder geval targets voor:
- Sales
- AHT (beltijd)
- FCF (first contact fix)
- Adherence to schedule
- WOW score (Way of Work)
Vervelende meuk is dat.
Salestijgers!quote:
Dus Servicedesj is geschoolde arbeid?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:03 schreef StormS.A het volgende:
1
2
3Klantenservice - Helpdesk [b] - Servicedesk[/b]
Pruts - Meestal niet geschoold [b] - Geschoold[/b]
¤0.- - ¤50.- -¤100.-
Wel jammer als je geschoold werk doet ;)quote:Even een klein voorbeeldje pin me er niet helemaal op vast op het geldbedrag :P
Maar weet wel dat de volgorde zo loopt ;)
Zit zelf op de servicedesk in Maastricht bij het vliegveld maar de hele dag wat op je stoel zitten is niet egt geweldig vindt ik persoonlijk dan...
Tientje per uur is vrij veel voor callcenterwerk.quote:Op maandag 23 november 2009 21:54 schreef Bee-R34 het volgende:
even een oude koe redden hoor
maar sinds ik nogal schuld heb, ga ik denk ik callcenter werk doen als 2e (tijdelijke) baan. Schijtn goed te verdienen volgens vrienden die beweren een tientje per uur te verdienen..
Nu ben ik 19, doe ik MBO-niveau 4 opleiding.. Iemand van dezelfde leeftijd die wel een goed bedrag weet? Want een 10tje per uur klinkt toch behoorlijk wat.....
Dat is mogelijk ja, bruto wel... Maar het is kut werk.quote:Op maandag 23 november 2009 21:54 schreef Bee-R34 het volgende:
maar sinds ik nogal schuld heb, ga ik denk ik callcenter werk doen als 2e (tijdelijke) baan. Schijtn goed te verdienen volgens vrienden die beweren een tientje per uur te verdienen..
Nu ben ik 19, doe ik MBO-niveau 4 opleiding.. Iemand van dezelfde leeftijd die wel een goed bedrag weet? Want een 10tje per uur klinkt toch behoorlijk wat.....
iknow.. vodafone.. heb net op het Radar forum gelezen dat veel mensen kalctne hebben over Vodafone.. zo ook ik. Oke, ik bel dan wel vaak met mn vriendin maar van mn huidige factuur schrok ik toch wel.. Plus mn schuld die ik al had staan en appie heijn die pas einde van de week betaald. Not funquote:Op maandag 23 november 2009 21:57 schreef BakkerHenk het volgende:
[..]
Tientje per uur is vrij veel voor callcenterwerk.
Gezien je leeftijd zou ik in jou geval heel blij zijn als dat je salaris wordt.
Als 2e baantje kan je geen gebruikmaken van de loonheffingskorting dus ik weet niet of je er netto echt veel wijzer van wordtquote:Op maandag 23 november 2009 21:54 schreef Bee-R34 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |