Oké, ik heb gister geen tijd gehad om deze klacht van me af te schrijven. En het zit me tot hier, dus hier komt 'ie.
Ik zit in de trein van Zutphen naar Arnhem, het is spits en dus vrij druk. Komt er zo'n dikke trol tegenover me zitten, nou aan dikke mensen heb ik al een hekel/afschuw. Maar deze zal het heel bont gaan maken.
Ze zit in haar veelste strakke broek en slet-achtige (eveneens veelste strakke) adidas vast dom voor zich uit te staren. Ze was vast aan het nadenken over het avondeten of ze was frikandellen tellen.
Maar dan begaat ze echt dr fout van dr leven, ze graait in haar enorme tas naar een één of ander VAAG potje, draait de dop open en smeert wat spul over haar mollige vingers en handen. Het duurde dan ook niet lang voordat die vreselijke geur mijn neus bereikte. GAD-VER-DAM-ME, ik verbaas me erover dat ik nog leef, die geur kan je het beste vergelijken met een rottende vis op een vuilnisbuilt met picalilly saus erover heen

. Ik vroeg me gelijk af waarom ze dat wou doen? Ze was al dik, nu wou ze ook nog stinken? Tegen de mexicaanse griep? Vast niet! Want of het een mens was vraag ik me nogsteeds af, het leek wel een varken. Dat zullen vast de dragers zijn. Ik zat gewoon tegenover de uitvinder van de Mexicaanse Griep
Klacht: Stinkende zalf
Subklacht: dikke mensen