dank jequote:
* Pheno geeft Ynske een "t" op aan "meld" te plakken.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno geeft Ynske een "t" op aan "meld" te plakken.
omquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno geeft Ynske een "t" op aan "meld" te plakken.
Nee op, mijn scherm staat op zijn kant.quote:
Als het meezit hoef ik niet meer in Nederland te zijn, dan ben ik lekker pleitos. Derde keer dat ik aangeboden, dus hopelijk is dat dan eindelijk scheepsrecht..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik weer een beetje aan het opbouwen. De vakantie deed me goed
op welke kantquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee op, mijn scherm staat op zijn kant.
Links.quote:
quote:
Was dat die job van 2 jaar oid die ze bij je WG hadden? Of is het een heel andere WG? (dus dat je -mocht je aangenomen worden- ontslag neemt)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het meezit hoef ik niet meer in Nederland te zijn, dan ben ik lekker pleitos. Derde keer dat ik aangeboden, dus hopelijk is dat dan eindelijk scheepsrecht..
Voor Ynske: dan kan ik die vriend van Phae eens begroeten
Zelfde WG, maar dan niets meer me ete maken. Behalve dat ze alles bekostigenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Was dat die job van 2 jaar oid die ze bij je WG hadden? Of is het een heel andere WG? (dus dat je -mocht je aangenomen worden- ontslag neemt)
dat is het bestequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfde WG, maar dan niets meer me ete maken. Behalve dat ze alles bekostigen
Cool!! doe m de groeten van me!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het meezit hoef ik niet meer in Nederland te zijn, dan ben ik lekker pleitos. Derde keer dat ik aangeboden, dus hopelijk is dat dan eindelijk scheepsrecht..
Voor Ynske: dan kan ik die vriend van Phae eens begroeten
Jij krijgt dan nog steeds een loonstrookje van de WG, maar je bent dan 2 jaar in het buitenland? En dan terug oid?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfde WG, maar dan niets meer me ete maken. Behalve dat ze alles bekostigen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:14 schreef slakkie1 het volgende:
Heb weer salaris binnen, ja altijd de vijftiende!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |