.....De spanning......De reeks.....De klootzakken!!Met trots presenteren wij u een Slowchat Killer!
Na wat ge-expirimenteer zijn we nu op volle stoom, men begint de slag te pakken te krijgen en de eerste ongefundeerde MP-bedreiging is ook binnen
De grote Marktplaats Klootzak FAQIk wil ook een marktplaats klootzak zijn, hoe mag ik met je meedoen?Reageer op een marktplaats advertentie (of eigenljk wat dan ook) met als doel om er zoveel mogelijk onzin uit te halen, blijf beleefd en wacht op het resultaat, om vervolgens een grens op te zoeken
Zijn er No-Go's?Yup, het is niet wenselijk om mensen met fysieke of geestelijke problemen te benaderen, of doelloos te schelden, voor de rest zoek je het maar uit.( oh ja, Fok! policyblablabla's wil niet dat we prive-gegevens openbaar maken)
Wie ben jij me om hier de regels op te leggen?Iemand die waarschijnlijk binnenkort een fotosessie heeft met een sexy roze jurk.
En dat was het formele gedeelte......
En dus hier een uitstekend voorbeeld aka klootzak van de week! Beschrijving
Zondag 10 Oktober verloren bij veldtoertocht te Sprundel mijn fietscomputer:
Ciclomaster CM 4.4A. Wie heeft deze gevonden ???!!
Gaarne bericht per mail.!Hallo Joost,
Wat een ongeloofelijk toeval, toen ik deze computer in het gras vond terwijl ik mijn hond aan het uitlaten was besloot ik het voor de zekerheid op marktplaats maar even op te zoeken, en ja hoor! Ik heb hier een klein grijs zwartig fietscomputertje met drie knopjes op de onderkant, is deze van u? Ik hoop het echt!
Ik hoop snel van u te horen en als hij van u is kunnen we het over de verzending (Of ophaling) en de kosten hebben.
Met vriendelijke groet,
Kees
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Kees Anker Hoi Kees,
ja, klinkt echt als mijn computer; 3 knoppen aan de onderkant; ik dacht zet het op marktplaats en prompt reactie!
ongelooflijk gewoon!?
Ik kom zelf uit Galder en (neem ik aan) jij kotm uit Sprundel?
Afhalen is geen probleem als ik weet waar en wanneer ?Ja, ik woon vlak bij Sprundel, ik ben er de volgende twee dagen alleen niet.
Dus u zult even moeten wachten tot u weer met uw fietscomputer aan de gang kan.
Ik reken een algemeen vindersloon van ongeveer 40 euro maar omdat u me een aardig persoon lijkt kunt u hem voor 35,- weer eigen noemen.
Ik hoop dat dit geen probleem is,
Kees
Bedankt!![]()
Meer inspiratie is te vinden op:
http://www.dontevenreply.com/Vorige delen:
Ik ben een klootzak :( - 68Chevelle heeft tijd over.
De Fok! Marktplaats klootzakken #2 - Beetje expirimenteren met zijn allen.
De Fok! Marktplaats klootzakken #3 - Hoofdrolspeler: Het Borrelglaasje.
De Fok Marktplaats Klootzakken #4 - Alwaer Dynd, Stali en De_Vink den slag te pakken hebben.
De Fok! Marktplaats klootzakken #5 - Frustraties bij Sounddragon, AAAAA die den planck misslaat, Razor21 opgewonden raakt van zijn reacties, TimKuik een BH-fetish heeft, Grimbert Raere Tael uitslaet en er een gigantische inflatie optreedt bij het borrelglaasje.