Het gaat erom dat het zondag regent. Ik wil een herhaling van 2003quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:01 schreef Mister_T het volgende:
Zou het hele weekend regenen, komt weer eens geen moer van terecht
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:35 schreef ElmarO het volgende:
Uitslag tweede vrije training:
[ afbeelding ]
Prachtige race was dat. Die zal ik nooit vergeten denk ik. Ik gok er op dat zondag Brawn sowieso de titel binnenhaalt en Button niet wereldkampioen is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:02 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het zondag regent. Ik wil een herhaling van 2003
zal die wel moeten wil ie nog een kans maken!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:39 schreef Trystar het volgende:
Hup Barrichello, ik hoop dat hij eindelijk zijn thuisrace kan winnnen.
quote:16:20:36 Force India denkt dat het na de huidige bui nog tien minuten licht blijft regenen. Daarna zou het weer moeten opklaren.
you were saying?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:01 schreef Mister_T het volgende:
Zou het hele weekend regenen, komt weer eens geen moer van terecht
Welke mongool zet daar muziek achter? En als je er muziek achter wil zetten, doe dan op zijn minst instrumentale muziekquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De drainage (of het gebrek daaraan) van Interlagos kennende kan dit een heel interessant weekend worden.
2003, anyone?(vanaf 1:15)
Me too. Maximum per land bereikt blijkbaar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:56 schreef MonoSynth het volgende:
Tot zover dus. Heeft iemand de crash gezien? (ik werd na een minuut uit de livestream geknikkerd)
Ze zullen het straks wel laten zien op BBC1 (18:20 begint het)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:00 schreef voyeur het volgende:
[..]
Me too. Maximum per land bereikt blijkbaar.
Aantal laps is niet echt veel per rijder.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:52 schreef MonoSynth het volgende:
Heeft Williams zijn zaakjes goed voor elkaar of zijn het de enigen die echt voor snelle tijden gaan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |