Ja precies dat heb ik nou ook! Ik ben nog ROA kuur bezig maar hoop dat het wel weer weg gaat als dat spul uit mijn lijf is!quote:Op maandag 22 februari 2010 19:48 schreef StephenP het volgende:
[..]
Heb ik ook precies... dan denk je aan iets en een seconde later ben je het alweer vergeten
14 maanden na de kuur heb ik er nog altijd last vanquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:21 schreef jg888 het volgende:
[..]
Ja precies dat heb ik nou ook! Ik ben nog ROA kuur bezig maar hoop dat het wel weer weg gaat als dat spul uit mijn lijf is!
Laat je even weten hoe het afloopt?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:14 schreef missbutterfly het volgende:
Ik ben al een half jaar klaar met de roa, vandaarTijdens de kuur had ik er ook wel vrede mee, het hoort erbij, alleen ik had gehoopt dat het weg zou gaan... Vandaag bij de ha geweest, bloedtest gedaan. We will see.
Waarschijnlijk omdat roaccutane sterk lijkt op vitamine A. Dus roaccutane + veel vitamine A binnenkrijgen = nog hogere belasting lever.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:19 schreef SunBoom het volgende:
Die troep blijft tot 6 maanden in je lichaam.
Ben er nog steeds niet achter waarom je vitamine A moest vermijden (iets wat bijna onmogelijk is).
Even nog een keer omdat niemand hierop reageert.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:09 schreef jg888 het volgende:
Tijdens de ROA kuur kan je bijwerkingen krijgen zoals vermoeidheid, pijnlijke/ontstoken ogen, schilferende huid, droge huid, minder conditie, pijnlijke/slappere spieren enz.
Ik dacht misschien als je nou extra vitamine neemt zoals bijvoorbeeld door middel van biergist dan kan je bepaalde symptomen verminderen. Maar aangezien er een voortdurende toestroom van ROA is zal je vermoeidheid waarschijnlijk niet weggaan.
Maar als je nou stopt met de ROA kuur en je kijk bijvoorbeeld welke bijwerkingen je hebt en je gaat zoeken waar bepaalde vitamine en mineralen goed voor zijn. Dan zou je daarmee die symptomen kunnen bestrijden zo niet weghalen.
Ik heb zoiets ook, maar dan al voor de Roa. Erg vervelend, ik de zomer voelde ik me vaak een 'koe' door al die vlekken. Want hoe bruiner ik werd, hoe meer vlekken ik kreeg!quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:56 schreef emss het volgende:
Ik moet zeggen dat ik 5 jaar na m'n kuur nog steeds last heb van witte schilferige plekjes op m'n armen. Die kreeg ik voor het eerst tijdens m'n kuur. Nu, elke zomer, komen ze terug. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel irritant. Eerst zijn het rode vlekken, dan worden ze wit en schilferig, en dan blijft er uiteindelijk een witte vlek over die heel opvalt (de rest van de huid is donkerder). En ze zitten allemaal op m'n bovenarmen.
Missbutterfly, wat was de uitslag? Ik ben er erg benieuwd naar... ik heb ook plannen om toch maar naar de HA te gaan en m'n bloed te laten testen, ik voel me gewoonweg niet fit!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:14 schreef missbutterfly het volgende:
Ik ben al een half jaar klaar met de roa, vandaarTijdens de kuur had ik er ook wel vrede mee, het hoort erbij, alleen ik had gehoopt dat het weg zou gaan... Vandaag bij de ha geweest, bloedtest gedaan. We will see.
Uit de bloedtest kwam niks.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:56 schreef infinity_737 het volgende:
[..]
Missbutterfly, wat was de uitslag? Ik ben er erg benieuwd naar... ik heb ook plannen om toch maar naar de HA te gaan en m'n bloed te laten testen, ik voel me gewoonweg niet fit!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |