quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:46 schreef jg888 het volgende:
[..]
Oke! Je gebruikt de L'Oreal kit dus al wel? Hoe is het resultaat?
Ben erg benieuwt, als het jou bevalt en je boekt goed resultaat dan is het voor mij altijd het proberen waard.
Er zit retinaldehyde in, wat het dichts in de buurt komt van Vit. A/Tretinoine en dat zorgt ervoor dat je huid geen verdikkingen krijgt en constant zichzelf vernieuwd, dus het herstel van de littekentjes gaat sneller.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:33 schreef daan18 het volgende:
Putjes die weg gaan van een creme?
Sorry gaat er bij mij niet in..
Ja zie vorig bericht over de werking/ingredienten van die creme.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:46 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Wordt door diacneal je acne -littekens- minder? En eh je was in december gestopt maar pas 2.5 maand erna voel je de energie boost?dacht dat het sneller zou zijn,, paar weken hooguit. Of begrijp ik hem verkeerd
klinkt goed, ik kan niet wachten tot ik ermee stopquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:47 schreef MargrietjeO het volgende:
[..]
Ja zie vorig bericht over de werking/ingredienten van die creme.
Nou, je weet dat Roa nog een maand in je bloed blijft, dus die maand tel ik niet mee, en daarna begon ik me al snel beter te voelen en nu dus stuiter ik van de energie!
Ook best irritant hoor, word steeds wakker midden in de nacht dat mijn lichaam beweging wil...
Dus heb gisteravond maar hard gesport en ga vanavond zwemmen.
Binnenkort komt er vast wel weer balans in.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:36 schreef daan18 het volgende:
Alsof je met peelings littekens weg kan halen.. misschien extreem oppervlakkige. Peelings zijn over het algemeen de mildste acne-litteken behandelingen. Voor echt resultaat ga je toch richting subcision, TCA cross, laseren, dermabrasie.
Tretinoine werkt ook minimaal en dan moet je het echt jaren smeren. Zijn ook veel mensen die hier na de roaccutane een slechtere huid van hebben gekregen overigens.
Ik hoop het niet. De dosering die ik had was erg licht (max. 20mg) en ik was echt geslooptquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:44 schreef heaven7 het volgende:
10 januari gestopt? Hou je hart dan maar vast, de komende tijd blijf je wel gaaf maar uiteindelijk komt het toch weer terug(Nu een half jaar echt gestopt).
Jammerlijk, waarom zou ik willen adverteren? Vind ik dat je al die roa praatjes ook mag verwijderen.. vergif.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:17 schreef Lance1977 het volgende:
-edit: spam is niet gewenst
wil je toch adverteren? neem dan contact op met pr@fok.nl
Ja je bent een gillende spammert. Stfu en verdwijn bitte.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef Lance1977 het volgende:
Gillen? Spammen?
Heb ik ook precies... dan denk je aan iets en een seconde later ben je het alweer vergetenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:06 schreef niet_toegestaan het volgende:
Ik heb echt het idee gekregen dat ik veel van mijn energie ben verloren door dit middel. Ook lijkt mijn kortetermijngeheugen minder geworden..Kan dit?
Ja op mijn werk vergeet ik vrij veel dingen. En als ik een gesprek met iemand gehad heb over studie bijv., dan weet ik daar niets meer over na een paar dagen. Echt fucking retarded.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:48 schreef StephenP het volgende:
[..]
Heb ik ook precies... dan denk je aan iets en een seconde later ben je het alweer vergeten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |