Tijdens mijn kuur had ik er soms veel last van (na een intensieve training kon ik soms gewoon de trap niet meer op vanwege mijn spierpijn), maar geleidelijk aan is dat weggegaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:33 schreef NigeldeJong het volgende:
ik ben (als het goed is) bijna klaar met de kuur. Daarom alvast een vraagje voor als ik klaar ben:
Nu, tijdens de kuur, ben ik erg stijf en krijg snel blessures (ik voetbal).
Voor de kuur had ik hier nooit last van.
Nu de vraag:
Is die stijfheid na de kuur meteen over of gaat dit pas geleidelijk, of niet, weg?
Dat kan toch nooit zo effectief zijn als Roaccutane?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:14 schreef MargrietjeO het volgende:
[..]
Oh je hebt cremes van ROC gewoon bij DA, staat op de verpakking of het van die retinol/vit. A creme is.
En van duurdere merken bij Douglas bijv. zoals Lancaster en Dior.
Gewoon vragen naar een creme waar vit. A of retinol in zit dan weten ze het wel.
Ik ondervind dat, maar voor hetzelfde geld heb jij er na je kuur geen last meer van. ROA is een geweldig product als je niet al te veel bijwerkingen ondervindt, maar 't blijft in mjin ogen de grootste rommel die ik ooit heb geslikt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:13 schreef NigeldeJong het volgende:
@StephenP
dus als ik het begrijp wordt de spierpijn wel minder, maar blijft het grotendeels nog wel.
Herkenbaar trouwens wat je verteld: Na een intensieve training kan ik bijna de trap niet meer opkomen.
Hetzelfde hierzo
So true, maar voor de meesten wegen de negatieve bijwerkingen niet op tegen de positieve resultaten!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:16 schreef StephenP het volgende:
[..]
Ik ondervind dat, maar voor hetzelfde geld heb jij er na je kuur geen last meer van. ROA is een geweldig product als je niet al te veel bijwerkingen ondervindt, maar 't blijft in mjin ogen de grootste rommel die ik ooit heb geslikt.
Heey emss,quote:Op donderdag 17 december 2009 10:15 schreef emss het volgende:
Ik ga die kit van L'Oreal proberen! Maar toch denk ik dat het iets anders is dan echte microdermabrasie bij de salon. In de salon gebruiken ze een apparaatje waarmee ze kristallen op je huid laten afketsen met hoge snelheid... die l'oreal kit is toch gewoon een scrub? (maar daarom kan dat ook wel helpen)
Nee, zo'n paardenmiddel als Roa verkopen ze als creme echt niet bij een drogist! Want met Roa moet je ook bloedtesten doen etc.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:28 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat kan toch nooit zo effectief zijn als Roaccutane?
Voor zover ik weet en heb meegemaakt werken er vaak niet al te snuggere types bij de apotheek. Helaas, heeft me al heel wat irritatie opgeleverd lol:)quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:43 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt voor de info! Ben gister naar de apotheek geweest en zij had geen idee van vitamine A cremesToch raar dan. Bestaan er ook proefjes van Avene? Hoe ziet het eruit en hoe wordt het dan verpakt?
Die creme is geen Roa kuur....quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:24 schreef niet_toegestaan het volgende:
En als je dat in de zomer gebruikt dan? Geen zon? En als je een beetje bruin bent is dat er de volgende dag alweer van af geschilferd?
Over wat voor acne littekentjes heb jij het dan? Over de rode vlekjes of echt putjes en deukjes?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:47 schreef MargrietjeO het volgende:
Zo wat is het stil hier.
Ik gebruik nu een aantal weken Diacneal, en nu al zijn mijn acne littekentjes minder aan het worden!! Yes!
En ik heb nog aan een arts gevraagd of ik 2 mnd na het stoppen met Roaccutane wel al zo'n soort creme mocht gebruiken maar het was dus ok.
Echt goed spul en ze zeggen dat je pas echt resultaat krijgt na 2 mnd, haha ik zie nu al wat, nice!
Oh ik zag ook nog een berichtje over energie en slap en moe voelen door Roa.
Ik ben dus begin december 2009 gestopt en heb sinds anderhalve week al mijn energie weer terug, ongelooflijk zo lekker ik me weer voel.
Was inderdaad vergeten hoe ik me voelde voor ik ooit aan Roa begon:)
Dat zijn diepe littekens en die ga je ook niet zomaar kwijt raken. Ga je al gauw richting laseren etc.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:55 schreef jg888 het volgende:
[..]
Over wat voor acne littekentjes heb jij het dan? Over de rode vlekjes of echt putjes en deukjes?
Voor die putjes en deukjes werd de L'oreal kit geadviseerd door mede Fokkers hier in dit topic. Moet je even paar pagina's terug bladeren. Want die rode vlekjes die zijn bij mij bijna weg maar die putjes en deukjes die zie ik nog duidelijk..en dat stoort mij wel.
Na een half jaar mocht je beginnen met een behandeling, staat ook in de bijsluiter van ROAquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef infinity_737 het volgende:
Of dermabrasie... Hier nog één die nog wacht op volledig herstel..
Wanneer mocht je precies met een behandeling beginnen als je gestopt was met de kuur?
Ja, degene die de L'Oreal kit adviseerde was ik lol.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:55 schreef jg888 het volgende:
[..]
Over wat voor acne littekentjes heb jij het dan? Over de rode vlekjes of echt putjes en deukjes?
Voor die putjes en deukjes werd de L'oreal kit geadviseerd door mede Fokkers hier in dit topic. Moet je even paar pagina's terug bladeren. Want die rode vlekjes die zijn bij mij bijna weg maar die putjes en deukjes die zie ik nog duidelijk..en dat stoort mij wel.
Wordt door diacneal je acne -littekens- minder? En eh je was in december gestopt maar pas 2.5 maand erna voel je de energie boost?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:47 schreef MargrietjeO het volgende:
Zo wat is het stil hier.
Ik gebruik nu een aantal weken Diacneal, en nu al zijn mijn acne littekentjes minder aan het worden!! Yes!
En ik heb nog aan een arts gevraagd of ik 2 mnd na het stoppen met Roaccutane wel al zo'n soort creme mocht gebruiken maar het was dus ok.
Echt goed spul en ze zeggen dat je pas echt resultaat krijgt na 2 mnd, haha ik zie nu al wat, nice!
Oh ik zag ook nog een berichtje over energie en slap en moe voelen door Roa.
Ik ben dus begin december 2009 gestopt en heb sinds anderhalve week al mijn energie weer terug, ongelooflijk zo lekker ik me weer voel.
Was inderdaad vergeten hoe ik me voelde voor ik ooit aan Roa begon:)
Oke! Je gebruikt de L'Oreal kit dus al wel? Hoe is het resultaat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:19 schreef MargrietjeO het volgende:
[..]
Ja, degene die de L'Oreal kit adviseerde was ik lol.
Maar dan moet ik nog een paar maanden, dit mocht ik wel al gebruiken.
Ik heb kleine putjes in mijn gezicht, allemaal gaatjes op mijn wangen vooral, rode vlekjes waren tijdens Roa kuur al helemaal genezen. Het is nu net of ik nog heel grote porieen heb.
Maar daar kom ik wel vanaf:)
Ik voel me na bijna 3 maanden nog steeds kut. Echt kut. Wordt ook nog steeds moeilijk wakker etc.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:51 schreef Turalyon het volgende:
@ Mensen die gestopt zijn met ROA, voelen jullie je erna weer zoals je je ervoor voelde? Ik weet dat dit wss per persoon zal verschillen maar misschien geeft het toch nog een goede indicatie. En zo niet wat is er anders geworden?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:46 schreef jg888 het volgende:
[..]
Oke! Je gebruikt de L'Oreal kit dus al wel? Hoe is het resultaat?
Ben erg benieuwt, als het jou bevalt en je boekt goed resultaat dan is het voor mij altijd het proberen waard.
Er zit retinaldehyde in, wat het dichts in de buurt komt van Vit. A/Tretinoine en dat zorgt ervoor dat je huid geen verdikkingen krijgt en constant zichzelf vernieuwd, dus het herstel van de littekentjes gaat sneller.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:33 schreef daan18 het volgende:
Putjes die weg gaan van een creme?
Sorry gaat er bij mij niet in..
Ja zie vorig bericht over de werking/ingredienten van die creme.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:46 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Wordt door diacneal je acne -littekens- minder? En eh je was in december gestopt maar pas 2.5 maand erna voel je de energie boost?dacht dat het sneller zou zijn,, paar weken hooguit. Of begrijp ik hem verkeerd
klinkt goed, ik kan niet wachten tot ik ermee stopquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:47 schreef MargrietjeO het volgende:
[..]
Ja zie vorig bericht over de werking/ingredienten van die creme.
Nou, je weet dat Roa nog een maand in je bloed blijft, dus die maand tel ik niet mee, en daarna begon ik me al snel beter te voelen en nu dus stuiter ik van de energie!
Ook best irritant hoor, word steeds wakker midden in de nacht dat mijn lichaam beweging wil...
Dus heb gisteravond maar hard gesport en ga vanavond zwemmen.
Binnenkort komt er vast wel weer balans in.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:36 schreef daan18 het volgende:
Alsof je met peelings littekens weg kan halen.. misschien extreem oppervlakkige. Peelings zijn over het algemeen de mildste acne-litteken behandelingen. Voor echt resultaat ga je toch richting subcision, TCA cross, laseren, dermabrasie.
Tretinoine werkt ook minimaal en dan moet je het echt jaren smeren. Zijn ook veel mensen die hier na de roaccutane een slechtere huid van hebben gekregen overigens.
Ik hoop het niet. De dosering die ik had was erg licht (max. 20mg) en ik was echt geslooptquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:44 schreef heaven7 het volgende:
10 januari gestopt? Hou je hart dan maar vast, de komende tijd blijf je wel gaaf maar uiteindelijk komt het toch weer terug(Nu een half jaar echt gestopt).
Jammerlijk, waarom zou ik willen adverteren? Vind ik dat je al die roa praatjes ook mag verwijderen.. vergif.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:17 schreef Lance1977 het volgende:
-edit: spam is niet gewenst
wil je toch adverteren? neem dan contact op met pr@fok.nl
Ja je bent een gillende spammert. Stfu en verdwijn bitte.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef Lance1977 het volgende:
Gillen? Spammen?
Heb ik ook precies... dan denk je aan iets en een seconde later ben je het alweer vergetenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:06 schreef niet_toegestaan het volgende:
Ik heb echt het idee gekregen dat ik veel van mijn energie ben verloren door dit middel. Ook lijkt mijn kortetermijngeheugen minder geworden..Kan dit?
Ja op mijn werk vergeet ik vrij veel dingen. En als ik een gesprek met iemand gehad heb over studie bijv., dan weet ik daar niets meer over na een paar dagen. Echt fucking retarded.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:48 schreef StephenP het volgende:
[..]
Heb ik ook precies... dan denk je aan iets en een seconde later ben je het alweer vergeten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |