Waarom zit je niet ook in het treinentopic? Treinentopic #187 - Waar we kopmaken achter een P-seinquote:
Lijkt wel op de DSBquote:
Ik lees der ook wel mee, alleen die topic's gaan daar veel te snelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:05 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Waarom zit je niet ook in het treinentopic? Treinentopic #187 - Waar we kopmaken achter een P-sein
Beetje passie en eigen inzet vertonen voor je werk he, anders hou je het nooit tot je 67ste vol...
12.98x (vakantiegeld). Plus nog eventuele vaste vergoedingen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:31 schreef Geerd het volgende:
Bruto jaarinkomen mag je dan 12x je bruto maand salaris doen?
Of echt alleen de cumulatieve?
Dat kun je er gewoon netto bij optellen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:03 schreef BazzieK het volgende:
En denk aan je 13e maand etc.
Te gek!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:48 schreef cageon2 het volgende:
daar kun je shit op kwijt, je eigen plekje op het WEB!
Voorpretquote:
Altijd alles bruto!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat kun je er gewoon netto bij optellen?
Nee oh logisch als je bruto aan het optellen bent je ineens op netto overgaat.quote:
Waarvoor moet'ie weg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:46 schreef Den_Haag het volgende:
nog steeds de motor niet weg kunnen brengen. heb het opeens druk
Een motorfiets is ook niet gemaakt voor de file, maar om plat mee door de bocht te gaan.quote:
Die ratel zit er nog steeds en hij loopt niet goed. Bobines zijn al verwisseld. Dat was ook een probleem, maar niet het probleemquote:
Is weer eensz wat anders.quote:
Ok, dus nokkenasketting vervangen en de spanner.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
Die ratel zit er nog steeds en hij loopt niet goed. Bobines zijn al verwisseld. Dat was ook een probleem, maar niet het probleem![]()
Moet nog het probleem precies vinden voordat ik het blok overbouw. Jij geen tijd voor de diagnose?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ok, dus nokkenasketting vervangen en de spanner.
Prijzig.
Toch maar dat andere blok erin hangen.Of ging je dat doen..
Niet echt, zou langs mijn ex gaan om een contactslotje om te bouwen, maar al twee keer afgezegd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:35 schreef Den_Haag het volgende:
Moet nog het probleem precies vinden voordat ik het blok overbouw. Jij geen tijd voor de diagnose?
Kijk es aan zegquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet echt, zou langs mijn ex gaan om een contactslotje om te bouwen, maar al twee keer afgezegd.
En moet bij jou toch e.a. openmaken om het echt te zien. Maar echt een motorblok ridder ben ik ook niet.![]()
Als ik veul tijd had zaten de tailrisers al op de Kawa, en de Tast Nuts op de TLR.
Afgezien van verse transmissieolie in de scoot.![]()
Zat nu wel vanochtend te wachten op de achtste koper van mijn bureaustoel op MP.
En die kwam ook niet opdagen.![]()
Maar het alternatief was met de kleine naar de supermarkt.
En nu is de afwas gedaan, het bed al afgehaald, gewassen, en zit in de droger.
iets met de beste stuurlui en walquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet echt, zou langs mijn ex gaan om een contactslotje om te bouwen, maar al twee keer afgezegd.
En moet bij jou toch e.a. openmaken om het echt te zien. Maar echt een motorblok ridder ben ik ook niet.![]()
quote:
Bummer.quote:
Bij mij zitten er ook kosten kosten aan te komen.quote:
Echt awesome!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarvoor moet'ie weg.
Pas overwogen om alles in te ruilen op een Can Am.
Vind het gewoon zo'n gek ding. Impulsactie.![]()
[ afbeelding ]
En dat is ook geen motor die in je portemonee hoeft te passen.
http://www.vos-oss.nl/can_am.html
Ze zoeken nog dealers.
Jij rijdt er ook al een heel millennium op.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:03 schreef bvvt het volgende:
Bij mij zitten er ook kosten kosten aan te komen.
Rem schijven voor, ketting/tandwielen.
+ heb ook al langer een ratel in de voorste cylinder waarvan ik al weet dat het de nokkenas ketting is
quote:
Wat een gastquote:
De kenker zegquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:39 schreef Worldbeater het volgende:
WB heeft gisteren deze 150 cc scoot gekocht, en gaat volgende week voor die groene Chinese rijstekoker kijken.![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Damn, behalve geld teveel, ook ruimte teveel zekerquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:39 schreef Worldbeater het volgende:
WB heeft gisteren deze 150 cc scoot gekocht, en gaat volgende week voor die groene Chinese rijstekoker kijken.![]()
Ik ga de Kwaak niet weggeven.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:45 schreef cageon2 het volgende:
wtf heb je de kwaak al verkocht of gewoon geld te veel?
Het zijn geen grote bedragen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:27 schreef Roderick2085 het volgende:
Damn, behalve geld teveel, ook ruimte teveel zekerWaar laat je al die zooi man
jij blijft bezig hequote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga de Kwaak niet weggeven.![]()
Net een mail verzonden naar Hyperpro, hoop dat ze begin november een gaatje hebben dat ik met de 12 langs kan voor een nieuwe achterveer, tailrisers kunnen er dan gelijk op, en nieuwe voorveren.![]()
en jij nu ook?quote:[..]
Het zijn geen grote bedragen.![]()
De 12 slaapt momenteel bij de buuv.![]()
Wil je een motor/scoot zaak beginnenquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:39 schreef Worldbeater het volgende:
Get a gripquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:39 schreef Worldbeater het volgende:
Hey - moest gelijk denken aan een scene uit de film heroquote:
Goed idquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:23 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey - moest gelijk denken aan een scene uit de film hero
gelukkig nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:19 schreef Den_Haag het volgende:
autobiografisch geerd?
Nope. Belast meten kan je daar niet mee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:15 schreef Bunnybeater het volgende:
Ik heb mijn accu aangesloten op zo'n Aldi lader (adapter + 2 klemmetjes), wat nu?
Ik heb een multimeter, kan ik daarmee meten hoever het proces is?
Ik kwam weer met een big smile thuis vanmiddag.quote:Get a grip
Die ziet er ook netjes uit, en een topkoffer.quote:
Gellukig doe je nog dansen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:29 schreef bvvt het volgende:
O, sporten, moet ik ook weer gaan doen..................
Vanaf eind juni niet meer gedaan
quote:
jaquote:
neequote:
Get a grip.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:35 schreef Bunnybeater het volgende:
Motor rijdt weer, accu geladen met een Aldi acculader
Breed uit te leggen.quote:! Bericht met een verborgen boodschap.
Nee dank je... Ben niet zo van de flame en wave modellenquote:
Ik heb geen tijd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:33 schreef Den_Haag het volgende:
zit nog naar een opknap ZX7R te kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nee dank je... Ben niet zo van de flame en wave modellenbuiten dat roest ie toch alleen maar, remmen durf ik niet
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd.heb ook eigenlijk geen tijd. maar hoeft niet veel aan te gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm, doet mij denken aan een stukje text wat jij in een ver verleden eens genoteerd hebt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
Vanmiddag @lunchtijd snel Speedfightend naar huis gereden.
De eigenaar van de Yammie Maxter stond voor de deur.
Snel overgeschreven en met de Maxter terug naar werk.
Voelde gelijk lomper, zwaarder, en trager.![]()
Net even wat dingen gecheckt.![]()
De motorolie is helemaal helder!![]()
![]()
Transmissieolie zat een schuimkopje op, maar die was ook tot de nok vol.![]()
Direct gecorrigeerd uiteraard.![]()
Zal morgen ook wat strakker sturen, eerste rotonde ging WB een beetje wijd.![]()
Bandje achter 1 bar erbij, voor 0.8 bar.![]()
Optimate doet de rest.
Zolang rijd WB er niet meequote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:40 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmmm, doet mij denken aan een stukje text wat jij in een ver verleden eens genoteerd hebt.
Zo van dat je een motor met heldere olie niet direct moet vertrouwen.
Omdat de verkoper er net verse in heeft gegooit om de grote slijtage te verdoezelen
Dus in no-time heb jij erg donkere olie en een vreemde rammel in dat blok.
Pfff dat is dan wel heul lang geleden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:40 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, doet mij denken aan een stukje text wat jij in een ver verleden eens genoteerd hebt.
Zo van dat je een motor met heldere olie niet direct moet vertrouwen.
Omdat de verkoper er net verse in heeft gegooit om de grote slijtage te verdoezelen
Dus in no-time heb jij erg donkere olie en een vreemde rammel in dat blok.
Goede training voor motorstunters.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:23 schreef -XX- het volgende:
Volgend jaar weer beginnen met BMX!Na 8 jaar.
![]()
Gisteravond voor het eerst weer even 'meegetraind'. Na een half uurtje de smaak te pakken en gelijk weer wat bulten gesprongen.Verslavend en weer smakend naar meer.
![]()
[ afbeelding ]
Motorcross is me te duur..., dus dan weer bmx.
Inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
bah. er is maar 1 moment dat een vrouw mag zweten
Waarom kreeg jij de mail ook?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mja easyparts is wel een prima zaakKreeg de mail ook
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:26 schreef Den_Haag het volgende:
Echt iets voor jou WB
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:36 schreef cageon2 het volgende:
hoezo, ik ga hard...
tering man, wat een debiel![]()
Waarom zou je überhaupt op het fietspad willen rijdenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Ik snap tegenwoordig wel waarom ze zo op opgevoerde scooters controleren.
Normaal kunnen ze die dingen al niet in de hand houdenen WB met 100 cc op het smalle fietspad ook soms maar net. Ben vorige en deze week maar gewoon over de weg gereden.
![]()
(en na twee politiecontroles waar net de dans ontsprongen werd)
De eerste week was alleen maar over het fietspad, 15 kilometer per dag.![]()
Omdat dat beter opschiet dan op de drukke weg?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt op het fietspad willen rijden
Woonwerk twee stoplichten en zeven rotondes met rijvertragende koekblikken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:05 schreef koffiekoekje het volgende:
Waarom zou je überhaupt op het fietspad willen rijden
Vooral @regen irriteer ik me mateloos aan die lange stoplichten en in het algemeen slome rotondesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:41 schreef bvvt het volgende:
Omdat dat beter opschiet dan op de drukke weg?
Hij was altijd al erg rumoerig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:55 schreef Den_Haag het volgende:
Volgens de monteurs hoogstwaarschijnlijk de drijfstanglagers
dat wordt een nieuw blok monteren.
Nu eens tijd vinden om dat blok te gaan monteren in Goes. Er heen rijden vind ik een beetje te groot risicoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij was altijd al erg rumoerig.
Dat is idd het risico van een wat oudere motor.![]()
Aldus het jongetje van 16 in WBquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Woonwerk twee stoplichten en zeven rotondes met rijvertragende koekblikken.![]()
Over fietspad nul stoplichten, veel slingerwerk en doordraaiers, en leuke studentes.
Ik heb nog 200 km gereden met een oliespuitende kleppendeksel, en kloppende nokkenasquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nu eens tijd vinden om dat blok te gaan monteren in Goes. Er heen rijden vind ik een beetje te groot risico
Maar het leasebakje rijdt gratis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb nog 200 km gereden met een oliespuitende kleppendeksel, en kloppende nokkenasEn wsl heeft dit blok ook problemen met de lagering, loopt al weer 10000 km prima
dus om die ene (laatste) rit van dat blok je nog zo druk te maken...
pm voor het complete verhaal (en vervolg zeg maar)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:36 schreef cageon2 het volgende:
vuile tyfus wannabe crimineeltjes, zoeken ze ruzie,taaien ze af komen ze met vriendjes, en ff later trappen ze de deur in terwijl je niet thuis bent. mafkezen. en de politie? tot 3 x toe geweest en niks (kunnen) doen he... gvd...
voor een volledig verhaal moet t op een andere manier gecommuniceerd worden.![]()
De motor is niet voor woon-werkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar het leasebakje rijdt gratis.
&*#$@lijersquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:36 schreef cageon2 het volgende:
vuile tyfus wannabe crimineeltjes, zoeken ze ruzie,taaien ze af komen ze met vriendjes, en ff later trappen ze de deur in terwijl je niet thuis bent. mafkezen. en de politie? tot 3 x toe geweest en niks (kunnen) doen he... gvd...
voor een volledig verhaal moet t op een andere manier gecommuniceerd worden.![]()
Ik zou er bijna toe in staat zijn weet je dat...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 07:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De motor is niet voor woon-werk
Maar denk jij dat het een verstandig idee is?
Cageon? Que?
[ afbeelding ]
Hoezo nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:34 schreef bvvt het volgende:
pm voor het complete verhaal (en vervolg zeg maar)
Je weet nooit hoe dat andere blok er aan toe is, blijft een gok.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 07:36 schreef Den_Haag het volgende:
De motor is niet voor woon-werk
Maar denk jij dat het een verstandig idee is?
Ferrari 360 met rijdbare schade?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja iemand hier nog interesse in een 360?
interesse wel, zoals je weet. Maar daar houd t helaas bij op momenteel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja iemand hier nog interesse in een 360?
i make spezial price for you my friendquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:13 schreef cageon2 het volgende:
interesse wel, zoals je weet. Maar daar houd t helaas bij op momenteel.
de investering moet worden terug verdiendquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
En ban Marktplaats.
Ik denk zet ff vier advertenties weg.. 15 euro is ineens het tarief.
Dus dat zou 60 euro worden voor wat letters online.![]()
^^ heb nog een goeie Rockford sub + kist liggenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:39 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Als we dan toch bezig zijn, iemand een auto, motorscooter en twee motoren kopen?
[ afbeelding ]
Goede korting als in drie betalen vier halen.
Hadden ze wat minder fooi moeten geven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de investering moet worden terug verdiend
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:36 schreef cageon2 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:39 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Als we dan toch bezig zijn, iemand een auto, motorscooter en twee motoren kopen?
[ afbeelding ]
Goede korting als in drie betalen vier halen.
idd, stelletje afzetters bij marktplaatsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
En ban Marktplaats.
Ik denk zet ff vier advertenties weg.. 15 euro is ineens het tarief.
Dus dat zou 60 euro worden voor wat letters online.![]()
Via internet, zonder poliskosten etc.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:36 schreef Roderick2085 het volgende:die scooter heb je wel al 2 dagen ofzo
Volgens mij maak jij de mensen bij je verzekeringsmaatschappij ook goed gek![]()
Het is niet meer zoals vroeger.quote:idd, stelletje afzetters bij marktplaats![]()
En dan blijven die letters ook nog niet eens staan voor die prijs tot het verkocht is, na een x aantal weken mag je gewoon weer dokken![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:36 schreef cageon2 het volgende:
het blok neem ik sowieso. ging meer over daarheen rijden op de motor (naar Goes).quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe dat andere blok er aan toe is, blijft een gok.
Maar ik zou het nemen.![]()
(andere blok voor onderdelen houden, dynamo, koppelingsplaten, startmotor..)
Nice. Uitlaat ook.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:03 schreef LangeJan het volgende:
Eventjes mijn nieuwe aanwinst showen hoor![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En dit is het geluid![]()
![]()
![]()
Oh dat is persoonlijk. Als je het doet hand bij de koppeling.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:32 schreef Den_Haag het volgende:
het blok neem ik sowieso. ging meer over daarheen rijden op de motor (naar Goes).
Een drijfstang kan door je blok heen rossen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:34 schreef Den_Haag het volgende:
dat is een duidelijk antwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Pas op uitslag MotoGP.KlootzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weg spanning
![]()
Zie mij gaanquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:17 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)Reduce-The-Risk.html
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:17 schreef Geerd het volgende:
Fokking shit - is dat echt zo duur????quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
Zo even met de family de Euromast in.
23 euro om even naar boven te gaan.
30 euro koffie en chocomel.
Heerlijk genoten.
weet wel een YZF750 voor 1K te koop..quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:34 schreef Den_Haag het volgende:
dat is een duidelijk antwoord
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Was idd een tegenvallergelukkig had ik geen kaartjes gekocht
quote:
Wtf! Ruilen voor een scooter?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet wel een YZF750 voor 1K te koop..
Met blokschade zekerquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
weet wel een YZF750 voor 1K te koop..
Dank jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nice. Uitlaat ook.![]()
[..]
Oh dat is persoonlijk. Als je het doet hand bij de koppeling.
En olie op de weg + kettingreactie achter je wil je ook niet.![]()
Nee dus.
Moggeuhquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:16 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
Ouch . . .quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:17 schreef Geerd het volgende:
Prijzen zijn idd niet meer zo hoog. Denk zo rond de 1500. Hangt van het jaartal en aantal km's af.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:21 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Moggeuh![]()
Ik zie dat je een YZF hebt in je UI. Mag ik je vragen voor hoeveel jij denkt hem te kunnen verkopen (als dat zou moeten)
Ik heb de mijne een tijdje te koop gehad voor 1700 euro, maar geen hond die er op reageertTerwijl het een goed ding is, ziet er goed uit en alles werkt naar behoren, hij word alleen wel een beetje extra gesmeerd
Wie zijn dat op de fotoquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:47 schreef Geerd het volgende:
Anders heb je die 4 in een trein zitten![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
en Tijl Beckan, Ruben van der Meer.
Sta je ff raar te kijken
Nerdsquote:
As said, van de beauty en de nerd.quote:
dat dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
As said, van de beauty en de nerd.![]()
[ afbeelding ]
Je kent dat wel, niet eens zo'n heel mooi huppelkutje wil graag met kop op tv.![]()
De nerd heeft toch niets te doen en hoopt serieus op een relatie.![]()
Niet gezien uiteraard![]()
![]()
, maar tijdje later in een ander bagger programma.
Met van die ranzige tv top tien momenten.Gingen ze oesters eten.
Cultuur.
RWP doet het goed in omroeplandquote:
Daar kan je ook de FokMC voor meetenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dus Geerd heeft IRL nerds gezien![]()
Die grap liet wel heel lang op zich wachtenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:32 schreef ikookhier het volgende:
Goedemiddag![]()
[..]
Daar kan je ook de FokMCvoor meeten
Goede grappen hebben tijd nodigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die grap liet wel heel lang op zich wachten
van een local hier:quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:55 schreef Den_Haag het volgende:
wat dan?
quote:bouwjaar 1995
kmst 64***
kleur roze,blauw wit
banden en ketting zijn goed totaal zo'n 3k mee gereden en aangezien mijn rijstijl niet supersportief is kunnen ze nog wel ff mee
er zit wel werk aan,een beurt en kleppenstellen zou geen overbodige luxe zijn en de exupklep moet ff gecleaned worden
er zit een micron demper onder voor een mooi geluidje en de originele krijg je er bij + een afdekkapje voor de duozadel maar ben de borgklemmen kwijt dus die moet je ff zelf scoren
ik zelf rij er nog elke dag op en zoals elke yzf verbruikt hij olie maar dat ligt ook aan je rijstijl
dit alles is te koop voor mfers voor een vaste prijs namenlijk 1000 euries
12 kilo minder WB dan de laatste Fok! MX MC meet.quote:
Heb je ook een korte versie?quote:
Kuch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef LangeJan het volgende:
Btw, als iemand hier interresse heeft in mijn YZF, geef maar een gil.
WB is de motorhandelaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef LangeJan het volgende:
Btw, als iemand hier interresse heeft in mijn YZF, geef maar een gil.
Kleine meisjes?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:43 schreef cageon2 het volgende:
[..]
zou toch denken dat ie onderhand wel weet waar die af moet blijven...
quote:
Zijn Lange Jan heeft zelf een eigen account op fokquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nou, als hij echt zo'n Lange Jan heeft mag hij wel aan me zitten hoor.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Koffiekoekje bedankt voor het bewijs.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Zijn Lange Jan heeft zelf een eigen account op fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kuch als in "dat is de zoveelste YZF die hier het forum passeert?"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
12 kilo minder WB dan de laatste Fok! MX MC meet.
[..]
Heb je ook een korte versie?![]()
Quick preview ziet er leuk uit.![]()
Even geen geluid hier, later nog eens kijken.
[..]
Kuch.![]()
Voor die 2 XXjes hebben we een dealquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee te weinig oldtimer maar teveel oldskool.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:15 schreef LangeJan het volgende:
Kuch als in "dat is de zoveelste YZF die hier het forum passeert?"
Of meer in de zin van "Ik heb wel interresse"
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:34 schreef Worldbeater het volgende:klinkt meer alsof ze overloopt . . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of my mind, back in 5 minutes . . .
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Koffiekoekje bedankt voor het bewijs.
-XX- kom hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feiten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awesome!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Voor die 2 XXjes hebben we een deal
[ Bericht 47% gewijzigd door -XX- op 30-10-2009 09:23:06 ]Sowieso schrijf je zo.
Je post bevat verkeerde waarden. Controleer of de ingevulde URL's wel correct zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:28 schreef -XX- het volgende:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=100070334
Haha, dat is toch te mooi!
Nu moet hij het doen .quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je post bevat verkeerde waarden. Controleer of de ingevulde URL's wel correct zijn.
Vette knipoog.quote:
25 Kw, je moet er even doorheen.quote:
Er zit even een slot op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:22 schreef o-o het volgende:
klinkt meer alsof ze overloopt . . .
http://www.fotoware.com/en/Products/quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:35 schreef cageon2 het volgende:
pfff
nog 2000 foto's langs gaan om keywords toe te voegen....
Dan is alles nog terug te vinden![]()
gelukkig heb ik er dan al +4k getagged.
@ WB: checkout PhotoshopLightroom, ERG handig om je foto's in bij te houden enz.
Adobe ook gekocht?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:16 schreef cageon2 het volgende:
Leuk en fucking prijzig....
Ik had nog een paar installatie CD-roms van die lui, originele.quote:gebruik jij dat? Zoja, is het echt zo goed?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:18 schreef -XX- het volgende:
NOooOOOOOooOoOoOhhhh
Het is gewoon zaterdag.
Lekker werken.
Een goede morgen.
quote:
Ik vraag me af of ik het verschil merk, lightroom werkt echt chillquote:[..]
Ik had nog een paar installatie CD-roms van die lui, originele.
Maar weggegooid, ben niet actief genoeg met archiveren.![]()
Een submapje per onderwerp, hoofdmap per jaar, voldoet voor mij.
Schiet niet zoveel meer als vroeger. Maanden terug zelfs alweer.
Daarnaast heb ik een goed fotografisch geheugen. (zolang je geen >5.000 beelden hoeft te beheren)
Maar deze software is wel de top, BMW K1300S materiaalAdobe is bruikbaar, BMW 1200RT.
die scooters kunnen wel buiten staanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb al ruimte tekort.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
die scooters kunnen wel buiten staan
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:54 schreef Geerd het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)oor-maar-3250-1.html
![]()
![]()
Ding staat bij een autodealer. Maar niet op hun eigen site.quote:
Als het werk, dan werkt het.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:53 schreef cageon2 het volgende:
Ik vraag me af of ik het verschil merk, lightroom werkt echt chill
@ aantallen foto's, heb 6000~images, volgend seizoen worden dat er nog veel meer.
Van afgelopen seizoen moet ik eigenlijk nog foto's bestellen van de laatste 3 of 4 races...
Oh ja, kan ik daarna zeggenna enkele maanden verkoop altijd binnen gestald.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:54 schreef Den_Haag het volgende:
die scooters kunnen wel buiten staan
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:54 schreef Geerd het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)oor-maar-3250-1.html
![]()
![]()
Roderick is tenminste nog verbaast.quote:
Een beetje wel ja, ben rare dingen van je gewent, maar dit is toch nog wel weer een stap verderquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Roderick is tenminste nog verbaast.
Hoezo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:56 schreef Roderick2085 het volgende:
Een beetje wel ja, ben rare dingen van je gewent, maar dit is toch nog wel weer een stap verder
no kidding?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Net het bedrijf aan de foon gehad die deze dingen importeert.
Ik heb de quad gekocht, kenteken duurt vijf dagen, dus na volgende week wordt'ie bezorgd.
Groen met zwart.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Ik heb de quad gekocht, kenteken duurt vijf dagen, dus na volgende week wordt'ie bezorgd.
Groen met zwart.![]()
[ afbeelding ]
wat een dingquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Groen met zwart.![]()
[ afbeelding ]
meer dan één motor in je schuur is wel deca en asoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:43 schreef LangeJan het volgende:
Al vind ik dat wel een beetje decadent en een tikje asociaal.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Groen met zwart.![]()
[ afbeelding ]
oftewel je vering is kutquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb trouwens gister weer wat bereiktRullen op de band na een dijkrit van 30km en de bandenspanning klopt wel
linkerzijde vd band is gelukkig meer versleten dan het rechtuitloopvlak, en nu na ong. 12000 km is de band bijna aan vervanging toe
quote:
Dat vind ik ook altijd zo moeilijk. Dan maar alles houden of alles weg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:43 schreef LangeJan het volgende:
Woei, vandaag beide Yamaha's eens op hun sporen gegevenWas echt een heerlijk herfstritje!
Heel gaaf om op 1 dag het verschil van handling en power van een YZF en een R6 te ervaren. Maar er moet er toch eentje weg... dat zal dan de YZF worden, of mss toch allebei houden?
quote:Al vind ik dat wel een beetje decadent en een tikje asociaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Vermogen en inhoud heeft het ding niet, wel een korte gearing.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:25 schreef Geerd het volgende:
wil zoon ding nog een beetje vooruit?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
wb![]()
GS500 kopen voor de kleine?
Na volgende week wordt'ie aan huis gebracht, rijklaar, op kenteken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat een dingwanneer is de proefritmeet
![]()
Yeahquote:ze beginnen je aardig te kennen op MF
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:19 schreef cageon2 het volgende:
no kidding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Decadent... is een woord wat ik eens een keer gehoord heb!quote:
Goed bezig. Alleen 1.900 euro it aint going to happen. Nou ja je zegt zelf al gek.quote:Op zondag 1 november 2009 01:31 schreef LangeJan het volgende:
Dus jouw filosofie alles of niets, spreekt mij wel aan! Ik ga voorlopig gewoon voor alles. tot het moment dat er een gek komt die mijn motor voor mijn eigen aanschafprijs wilt overnemen (1900 euro) en dat is op zich niet eens veel voor een goed rijdende en goed in elkaar zittende motor..
Uh oh.quote:
quote:Bij illegale straatrace heb je een helen snellen auto nodig zoals Ferrari, Porsche, Lamborghini, Bugatti Veyron, Barabus TKR dat is de snelste auto van de wereld met 434 km/h.
En geen Daewoo, Smart, Citroen een Audi kan nog.
quote:Regels bij MotoGP je mag elkaar niet snijden, je heb ook een speciaal pak nodig met airbag want als valt moet dat de bestuurder te beschermen en er zijn nog meer regels
oi! heb maar 1 motor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Volgens mij ben je de enige met minder dan 2 motoren hier dan
quote:Op zondag 1 november 2009 15:33 schreef cageon2 het volgende:
Zo ook alweer wat gedaan aan de voorbereidingen voor het volgende seizoen:
[ afbeelding ]
+ wat olie, forte 1 + 2, wat dicht ringetjes (kvs, olie filter etc)
nicequote:Op zondag 1 november 2009 15:33 schreef cageon2 het volgende:
Zo ook alweer wat gedaan aan de voorbereidingen voor het volgende seizoen:
[ afbeelding ]
+ wat olie, forte 1 + 2, wat dicht ringetjes (kvs, olie filter etc)
aaah the big picture!quote:Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kun je er ook dit mee doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3u blijven plakkenquote:Op zondag 1 november 2009 16:23 schreef cageon2 het volgende:
yup, hadiej nog liggen, ding is verrekte oud, maar als ie t een seizoen volhoud heeft ie zichzelf alweer terug verdiend.
Kwam daar om 1900u en ging weg om 2200u, "ff" een pak ophalen, veel te gezellig met al die motorrijders. ZACers zijn allemaal echt toffe gasten, concurrenten, maar altijd behulpzaam
iddquote:Op zondag 1 november 2009 16:48 schreef cageon2 het volgende:
alles wat wielen heeft vind ik wel grappig
t liefst maar 2 wielen!
das kwatsquote:Op zondag 1 november 2009 17:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddalles is speelgoed
volgende keer nemen we een kwat mee
quote:Op zondag 1 november 2009 18:05 schreef Geerd het volgende:
Kwam die rooie niet vast te zitten middelste pic?
Ik dacht precies zoiets.quote:Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef cageon2 het volgende:
Is een "nieuw" pak WB![]()
+ transponder aangeschaft. Kan ik alle rondetijden zien op mylaps en scheelt geld bij de races/circuitdagen. Heb m er met 1 seizoen alweer uit.
Ja mijn auto is nog steeds dikquote:Op zondag 1 november 2009 16:23 schreef cageon2 het volgende:
ding is verrekte oud, maar als ie t een seizoen volhoud heeft ie zichzelf alweer terug verdiend.![]()
Gaat wel ff iets anders als je voor je brood rijdt.quote:Op zondag 1 november 2009 16:23 schreef cageon2 het volgende:
ZACers zijn allemaal echt toffe gasten, concurrenten, maar altijd behulpzaam
Knap hoor, deed t pijnquote:
PICS!quote:[..]
Ja mijn auto is nog steeds dik, maar inmiddels aardig oud.
![]()
kan moeilijk oordelenquote:Oh dat bedoelde je niet.![]()
dat gaat ook never nooit niet gebeurenquote:[..]
Gaat wel ff iets anders als je voor je brood rijdt.
die tepels blijven maar staan, gaat dat nou nooit pijn doen geerd?quote:Op zondag 1 november 2009 18:05 schreef Geerd het volgende:
Kwam die rooie niet vast te zitten middelste pic?
Hmmm dat model Volvo ken ik nog niet.quote:Op zondag 1 november 2009 16:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kun je er ook dit mee doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je erin zit voelt het vast nog veel steiler.quote:
Moet je er even eentje kopen met profielbanden.quote:Op zondag 1 november 2009 17:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iddalles is speelgoed
volgende keer nemen we een kwat mee
quote:Op zondag 1 november 2009 19:12 schreef cageon2 het volgende:
PICS!
quote:Nou heb ik nu ook al weinig/niets te klagen moet ik eerlijk zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zal ow met de piele tegen de boks an sloanquote:Op zondag 1 november 2009 19:13 schreef cageon2 het volgende:
[..]
die tepels blijven maar staan, gaat dat nou nooit pijn doen geerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |