Waarom zit je niet ook in het treinentopic? Treinentopic #187 - Waar we kopmaken achter een P-seinquote:
Lijkt wel op de DSBquote:
Ik lees der ook wel mee, alleen die topic's gaan daar veel te snelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:05 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Waarom zit je niet ook in het treinentopic? Treinentopic #187 - Waar we kopmaken achter een P-sein
Beetje passie en eigen inzet vertonen voor je werk he, anders hou je het nooit tot je 67ste vol...
12.98x (vakantiegeld). Plus nog eventuele vaste vergoedingen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:31 schreef Geerd het volgende:
Bruto jaarinkomen mag je dan 12x je bruto maand salaris doen?
Of echt alleen de cumulatieve?
Dat kun je er gewoon netto bij optellen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:03 schreef BazzieK het volgende:
En denk aan je 13e maand etc.
Te gek!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:48 schreef cageon2 het volgende:
daar kun je shit op kwijt, je eigen plekje op het WEB!
Voorpretquote:
Altijd alles bruto!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat kun je er gewoon netto bij optellen?
Nee oh logisch als je bruto aan het optellen bent je ineens op netto overgaat.quote:
Waarvoor moet'ie weg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:46 schreef Den_Haag het volgende:
nog steeds de motor niet weg kunnen brengen. heb het opeens druk
Een motorfiets is ook niet gemaakt voor de file, maar om plat mee door de bocht te gaan.quote:
Die ratel zit er nog steeds en hij loopt niet goed. Bobines zijn al verwisseld. Dat was ook een probleem, maar niet het probleemquote:
Is weer eensz wat anders.quote:
Ok, dus nokkenasketting vervangen en de spanner.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
Die ratel zit er nog steeds en hij loopt niet goed. Bobines zijn al verwisseld. Dat was ook een probleem, maar niet het probleem![]()
Moet nog het probleem precies vinden voordat ik het blok overbouw. Jij geen tijd voor de diagnose?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ok, dus nokkenasketting vervangen en de spanner.
Prijzig.
Toch maar dat andere blok erin hangen.Of ging je dat doen..
Niet echt, zou langs mijn ex gaan om een contactslotje om te bouwen, maar al twee keer afgezegd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:35 schreef Den_Haag het volgende:
Moet nog het probleem precies vinden voordat ik het blok overbouw. Jij geen tijd voor de diagnose?
Kijk es aan zegquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet echt, zou langs mijn ex gaan om een contactslotje om te bouwen, maar al twee keer afgezegd.
En moet bij jou toch e.a. openmaken om het echt te zien. Maar echt een motorblok ridder ben ik ook niet.![]()
Als ik veul tijd had zaten de tailrisers al op de Kawa, en de Tast Nuts op de TLR.
Afgezien van verse transmissieolie in de scoot.![]()
Zat nu wel vanochtend te wachten op de achtste koper van mijn bureaustoel op MP.
En die kwam ook niet opdagen.![]()
Maar het alternatief was met de kleine naar de supermarkt.
En nu is de afwas gedaan, het bed al afgehaald, gewassen, en zit in de droger.
iets met de beste stuurlui en walquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet echt, zou langs mijn ex gaan om een contactslotje om te bouwen, maar al twee keer afgezegd.
En moet bij jou toch e.a. openmaken om het echt te zien. Maar echt een motorblok ridder ben ik ook niet.![]()
quote:
Bummer.quote:
Bij mij zitten er ook kosten kosten aan te komen.quote:
Echt awesome!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarvoor moet'ie weg.
Pas overwogen om alles in te ruilen op een Can Am.
Vind het gewoon zo'n gek ding. Impulsactie.![]()
[ afbeelding ]
En dat is ook geen motor die in je portemonee hoeft te passen.
http://www.vos-oss.nl/can_am.html
Ze zoeken nog dealers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |