Dat is nog wel het meest absurde van het hele verhaal idd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:15 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben het met je eens, ware het niet dat onze wetgeving iets zegt over het mogen toe-eigenen van dingen zoals huizen bij een kraak. Helaasch.
Ah de eerste SP-stemmer is gearriveerdquote:
Niet elke kraker heeft 38 piercings en een hanenkam. Het punt is dat er grote delen van het land woningnood is terwijl er weet ik hoeveel vierkante meter leeg staat. Zolang er niet iets aan die leegstand gedaan wordt mag wat mij betreft het kraken legaal blijven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:16 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ah de eerste SP-stemmer is gearriveerd
Leg mij dan eens uit wat dit volk de samenleving te bieden heeft?
Geef eens een goede reden waarom deze mensen niet het beste gedeporteerd kunnen worden?
Termen als deporteren wil ik overigens niet meer zien. Dat soort woordgebruik mag je elders tentoonspreiden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:16 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit wat dit volk de samenleving te bieden heeft?
Geef eens een goede reden waarom deze mensen niet het beste gedeporteerd kunnen worden?
Maar er zijn zoveel rijke mensen met een auto en ik heb er geen? Dan mag ik toch die auto's inpikken of niet dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:21 schreef Joachim het volgende:
[..]
Niet elke kraker heeft 38 piercings en een hanenkam. Het punt is dat er grote delen van het land woningnood is terwijl er weet ik hoeveel vierkante meter leeg staat. Zolang er niet iets aan die leegstand gedaan wordt mag wat mij betreft het kraken legaal blijven.
Als het betekent dat studenten met veel toekomst mogelijkheden de studie die ze volgen of willen volgen kunnen financieren ben ik voor kraken...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:16 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Sorryquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Termen als deporteren wil ik overigens niet meer zien. Dat soort woordgebruik mag je elders tentoonspreiden.
Sorry, kutergelijking.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:22 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Maar er zijn zoveel rijke mensen met een auto en ik heb er geen? Dan mag ik toch die auto's inpikken of niet dan?
Het komt toch op hetzelfde neer?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:26 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Sorry, kutergelijking.
Probeer het nogeens.
Nou, ik heb mogelijkheden genoeg, dus ik zal de woningbouw even informeren dat ik 4 jaar aan huur teruggestord wil zien. Ik was ook wel naief hoor, zomaar werk gaan zoeken om huur te betalen, wat dacht ik wel niet ..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:22 schreef woads het volgende:
[..]
Als het betekent dat studenten met veel toekomst mogelijkheden de studie die ze volgen of willen volgen kunnen financieren ben ik voor kraken...
Maar als je dan geen werk vind? Is het dan rieel om een andere studie te gaan doen dan wat je wilt omdat de school te ver weg is?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:30 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nou, ik heb mogelijkheden genoeg, dus ik zal de woningbouw even informeren dat ik 4 jaar aan huur teruggestord wil zien. Ik was ook wel naief hoor, zomaar werk gaan zoeken om huur te betalen, wat dacht ik wel niet ..
Een Plein zo'n 50 meter hiervandaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:23 schreef afcajos het volgende:
terechte klacht. Ook echt al dat uitschot van de maatschappij verzameld op een plein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |