Omdat 'ie daar natuurlijk geen tijd voor heeft. Hij heeft nog een paar uur om z'n hachie te redden, dan gaat 'ie niet bij Paul & Witteman z'n tijd zitten verdoenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:49 schreef jollieboer1 het volgende:
En waarom komt Dirk eigenlijk niet? Zit z'n hele achterban daar, komt ie niet ...
't is matig, ook de Vries valt me wat tegenquote:
ohja natuurlijk..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:51 schreef Apogist het volgende:
[..]
volgens mij is ie nu druk aan het vergaderen met de banken, woutertje en de DNB
Na morgen heeft ie jaren om z'n tijd te verdoen. Nu nog even hard doorwerken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat 'ie daar natuurlijk geen tijd voor heeft. Hij heeft nog een paar uur om z'n hachie te redden, dan gaat 'ie niet bij Paul & Witteman z'n tijd zitten verdoen
we zullen doorgaan....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:53 schreef Q.E.D. het volgende:
Hulde voor de redactie als ze door gaan na het journaal.![]()
![]()
Ik ga ze een bedankkaartje sturen + bier + bloemen als ze dit flikken
Dat wordt leukquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:54 schreef Basilicumman het volgende:
Ik wil Paule en Dirk samen zien in een vraaggesprek met Pauw en Witteman!![]()
EEn echte VVD-mentaliteit dus. Media als slaafje van de gevestigde belangen. O wee dat het iets te weeg zou kunnen brengen. Nee, in plaats daarvan geven we het volk brood en spelen door middel van fietsenhokaffaires, doodverklaringen en het stalken van politici. Wat we uiteraard media 2.0 en onthullende journalistiek noemen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:48 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk deed de Telegraaf dat... Wat wil je daarmee zeggen:p? Meest waardeloze krant die er is.
Publicatieverboden? Beetje extreem, maar meer wereldse realisatie binnen de journalistiek is echt geen overbodige luxe. In een wereld die alleen maar draait om oplages, scoops en quotes mag best wel eens wat gereguleerd worden. Toch? Niet dat we meteen richting totalitarisme moeten natuurlijk... Soms mag de waarheid wel verzwegen worden (als het een hoger doel dient). Ik schaar me in dit geval ff achter Machiavelli.
Laat maar komen, ik ben morgen toch vrijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:53 schreef buddyb het volgende:
Misschien gaan ze na het journaal alleen met Dirk door!
Mogelijk komen ze dan met de smoes dat hij zó moe is, dat hij weinig meer kon uitbrengen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:53 schreef Q.E.D. het volgende:
Hulde voor de redactie als ze door gaan na het journaal.![]()
![]()
Ik ga ze een bedankkaartje sturen + bier + bloemen als ze dit flikken
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:56 schreef Veerboot het volgende:
Zijn de medewerkers zich al aan het opstellen voor de erehaag voor Dirk?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:55 schreef Droopie het volgende:
"Ze gaan straks door met alleen Dirk" en als Paula in haar auto zit mag de rest weer naar binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |