Wauw, jij typt wat ik denk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ONGELOOFLIJKE DOMME KUT is dat![]()
![]()
![]()
Paula de koe, of is die grap inmiddels al gemaakt door iemand?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ONGELOOFLIJKE DOMME KUT is dat![]()
![]()
![]()
Ook. Ik snap niet waarom de media zo buiten schot blijft. Samen met Lakeman en natuurlijk Dirk zelf is de media hoofdschuldig aan dit debacle.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:40 schreef venomsnake het volgende:
Tuurlijk, het is de schuld van de media.......
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:42 schreef jollieboer1 het volgende:
[..]
Paula de koe, of is die grap inmiddels al gemaakt door iemand?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Dat vind ik ook heel erg."![]()
![]()
En er maar blijven werken, koe.
Ja, hij toonde z'n emotiequote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:42 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Nou, hij stond er anders wel als een echte man hoor!
Dat heb je goed gelezen. Specifieker: deze VVD'er is een hufter daar hij onverbloemd pleit voor staatssteun en zit te janken over al die werknemertjes die gedupeerd zouden worden bij een falliesement. Zo'n VVD'er kan van mij de vinger krijgen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:33 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Van Fok! is net aangeschoven Klopkoek, welkom Klopkoek. Dus, VVD-ers zijn hufters? Ok, nu eerst naar de zapservice.
Tsja, wat wil je als 80% provisie krijgt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:43 schreef Drassss het volgende:
Pfff personeel dat ook dit soort producten heeft verkocht aan consumenten en nu vol achter hun " Leider " staan nemen zichzelf ook niet serieus of zijn net zo strafbaar als de heer Scheringa himself.
én medewerker uiteraardquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:42 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Ook. Ik snap niet waarom de media zo buiten schot blijft. Samen met Lakeman en natuurlijk Dirk zelf is de media hoofdschuldig aan dit debacle.
Zei ze gisteren idd ook alquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:45 schreef Arcee het volgende:
Andere banken deden het ook, dus het mocht.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:45 schreef jollieboer1 het volgende:
En al die verdwenen miljoenen.... zij heeft ze opgegeten
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:45 schreef Veerboot het volgende:
Zullen die mensen nou ook iedere dag op kantoor zo de dag beginnen, al zingend in koor?
[ afbeelding ] DIRK! DIRK! DIRK! DIRK! DIRK! DIRK! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:45 schreef jollieboer1 het volgende:
Nee, ze doet 't archiefbeheer en sleept alle koopsompolissen altijd met zich meequote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:45 schreef jollieboer1 het volgende:
Ja goed helemaal mee-eens, maar dit soort lui moeten ook afgestraft worden en niet nu huilend voor de tv schreeuwen dat ze genaaid worden. Een werknemer die het niet eens is met zijn taken neemt ontslag en gaat niet de boel belazeren. Wanneer men erachter komt dat je mensen benaderd ga je niet schuilen achter je baas en hem toejuichen wanneer er kans is op een staatssteun om dit nsb bedrijf te redden. Ongelofelijk.,...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, wat wil je als 80% provisie krijgt.
Z'n Mercedes heeft Bos en consorten in beslag genomen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:44 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik hoor de tram! Dirk komt met de tram! Held!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oul deal leadel: Dilk Skelinga!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:45 schreef Veerboot het volgende:
Zullen die mensen nou ook iedere dag op kantoor zo de dag beginnen, al zingend in koor?
[ afbeelding ] DIRK! DIRK! DIRK! DIRK! DIRK! DIRK! [ afbeelding ]
Precies. De vertoning van de laatste dagen is echt heel erg lachwekkend en werkelijk beschamend. Je zult dit op tv zien als gedupeerde.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja goed helemaal mee-eens, maar dit soort lui moeten ook afgestraft worden en niet nu huilend voor de tv schreeuwen dat ze genaaid worden. Een werknemer die het niet eens is met zijn taken neemt ontslag en gaat niet de boel belazeren. Wanneer men erachter komt dat je mensen benaderd ga je niet schuilen achter je baas en hem toejuichen wanneer er kans is op een staatssteun om dit nsb bedrijf te redden. Ongelofelijk.,...
Ja natuurlijk deed de Telegraaf dat... Wat wil je daarmee zeggen:p? Meest waardeloze krant die er is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Publicatieverboden dan maar? Mag de waarheid dan niet meer gezegd worden?
For you info: De Telgraaf was de eerste van alle media die de oproep van Lakeman overnam en vermeldde.
Dit is Nederland 1 he, niet SBS6quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Precies. De vertoning van de laatste dagen is echt heel erg lachwekkend en werkelijk beschamend. Je zult dit op tv zien als gedupeerde.
Owja, dat is die zender waar die met geleend geld gekochte 1784 inch-plasmaschemen vanzelf naartoe zappen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit is Nederland 1 he, niet SBS6
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:50 schreef Apogist het volgende:
begin van de uitzending, toen vertelde ze dat ze geen broodje had meegenomen naar werk.. nee, maar wel 2 hele kalkoenen !
naja srry als de opmerking al is gemaakt.
volgens mij is ie nu druk aan het vergaderen met de banken, woutertje en de DNBquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:49 schreef jollieboer1 het volgende:
En waarom komt Dirk eigenlijk niet? Zit z'n hele achterban daar, komt ie niet ...
Omdat 'ie daar natuurlijk geen tijd voor heeft. Hij heeft nog een paar uur om z'n hachie te redden, dan gaat 'ie niet bij Paul & Witteman z'n tijd zitten verdoenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:49 schreef jollieboer1 het volgende:
En waarom komt Dirk eigenlijk niet? Zit z'n hele achterban daar, komt ie niet ...
't is matig, ook de Vries valt me wat tegenquote:
ohja natuurlijk..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:51 schreef Apogist het volgende:
[..]
volgens mij is ie nu druk aan het vergaderen met de banken, woutertje en de DNB
Na morgen heeft ie jaren om z'n tijd te verdoen. Nu nog even hard doorwerken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat 'ie daar natuurlijk geen tijd voor heeft. Hij heeft nog een paar uur om z'n hachie te redden, dan gaat 'ie niet bij Paul & Witteman z'n tijd zitten verdoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |