abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73771208
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:59 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En met welke smoes kom je als ze vragen waarom je die lease wilt beeindigen?
daar hoef je geen smoes voor te hebben; wat zal hun 't hun reet roesten??
en anders zeg je dat je een IP-conflict hebt en dat er mogelijk iemand anders dit ip ook heeft staan.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 02:08:46 #52
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73771241
Het beste kan je zeggen dat je last heb van een virus op je computer, en dat je daardoor niet meer goed kan mailen (blockings) en veel sites niet kan bezoeken (ban).

Werkt altijd!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_73771274
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 02:08 schreef Ticker het volgende:
Het beste kan je zeggen dat je last heb van een virus op je computer, en dat je daardoor niet meer goed kan mailen (blockings) en veel sites niet kan bezoeken (ban).

Werkt altijd!
Krijg je dan niet zo'n standaard lul verhaal waarin men je adviseert een virusscanner te installeren en that's it ?
Hoe kan een virus eigenlijk voor een ban zorgen
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_73771803
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 02:13 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Krijg je dan niet zo'n standaard lul verhaal waarin men je adviseert een virusscanner te installeren en that's it ?
als je virus hebt die vanaf jou pc spam verstuurd wordt je opgenomen door spamcop.com
dan kan je niet meer e-mailen vanaf je pc, dan krijg je idd verhaal dat je virusscan moet installeren en dat het dan in 8 uur is opgelost.
pi_73771956
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 04:01 schreef Adames het volgende:

[..]

als je virus hebt die vanaf jou pc spam verstuurd wordt je opgenomen door spamcop.com
dan kan je niet meer e-mailen vanaf je pc, dan krijg je idd verhaal dat je virusscan moet installeren en dat het dan in 8 uur is opgelost.
Dan heeft je provider bellen met die lulsmoes dus ook geen zin meer
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_73775220
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:06 schreef PPL het volgende:
Firefox gebruiken.
ProxyFoxy add-on.
Proxy uitzoeken op bijvoorbeeld: http://www.mijn-ip.net/proxy_server_lijst.asp

Succes hoor.
Ligt het aan mij of doen die ip adressen van die lijst het niet? Iemand een andere manier om tijdelijk met een proxy te werken?
Love is in the air!
pi_73929705
Niemand weet hoe je een IP kan veranderen? (Tijdelijk) Bovenstaande proxy's werken zooo super traag!
Love is in the air!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:20:15 #58
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_73930796
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 02:13 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Sorry, ik moest hem tussen [sarcasm][/sarcasm] zetten!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:24:30 #59
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_73931001
Ik zou ook geen vies, eerder gebruikt IP willen.
[KNE]-Mod
  woensdag 21 oktober 2009 @ 22:36:58 #60
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73931617
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:24 schreef ThE_ED het volgende:
Ik zou ook geen vies, eerder gebruikt IP willen.
Idd, voor je het weet heb je een SOA ofzo.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_73932000
Bij UPC heb ik de aansluiting zo.

Kastje in muur => Modem van UPC => Belkin modem => PC's

Naja, in het belkin modem zit een functie die heet: "MAC-Adress cloning" of zoiets.
Dit was vooral voor vroeger, toen het zo was dat een provider er voor zorgen dat je maar 1 PC op internet kon zetten, en dus als je 1 PC aangesloten had, de provider gelijk andere mac-adressen niet accepteerde. (zoiets tenminste).

Achja, het komt er op neer dat je het MAC-adres in de belkin router kan veranderen.
Dit doe je, gewoon een paar cijfers veranderen.
Dan wilt je router resetten. Als dat is gebeurt vlipt je modem en krijgt hij geen contact met UPC.

Je drukt achterop je MODEM op het reset knopje, en VOILA!
Je hebt nieuw IP. Zelf al denk ik iets van 40 keer gedaan wegens bans ed @ games :$
  woensdag 21 oktober 2009 @ 23:22:22 #62
273119 BeSimple
or die trying!
pi_73933622
Bij KPN (Planet) is het gewoon statisch, modem verandering maakt niets uit.
Laat me met rust!
pi_74085017
Bij online internet, is het ook statisch. Is er dan een andere optie om je IP (Tijdelijk) te veranderen? Ik ben benieuwd!
Love is in the air!
pi_74085044
kut noob
Vooral dat wat hier boven staat.
  Donald Duck held maandag 26 oktober 2009 @ 18:11:13 #65
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_74085111
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:07 schreef Landgeld het volgende:
Bij online internet, is het ook statisch. Is er dan een andere optie om je IP (Tijdelijk) te veranderen? Ik ben benieuwd!
uiteraard. proxy-server
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 26 oktober 2009 @ 18:27:13 #66
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74085605
maar wat mensen vergeten is dat Proxy, computeren via een andere computer is. En dat gaat altijd errug langzaam. er moet een manier zijn om dat Ip adres van provider online.nl te veranderen. Maar hoe?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_74103994
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:27 schreef Schenkstroop het volgende:
maar wat mensen vergeten is dat Proxy, computeren via een andere computer is. En dat gaat altijd errug langzaam. er moet een manier zijn om dat Ip adres van provider online.nl te veranderen. Maar hoe?
Dat kan; dat hoeft niet. Als je een goede proxy hebt zul je er niets van merken zelfs. Maar een goede proxy is duur en daarom vaak niet echt een goede optie
pi_74166165
Iemand een alternatief daarvoor dan? of een site met goede proxy's?
Love is in the air!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')