daar hoef je geen smoes voor te hebben; wat zal hun 't hun reet roesten??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En met welke smoes kom je als ze vragen waarom je die lease wilt beeindigen?
Krijg je dan niet zo'n standaard lul verhaal waarin men je adviseert een virusscanner te installeren en that's it ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:08 schreef Ticker het volgende:
Het beste kan je zeggen dat je last heb van een virus op je computer, en dat je daardoor niet meer goed kan mailen (blockings) en veel sites niet kan bezoeken (ban).
Werkt altijd!
als je virus hebt die vanaf jou pc spam verstuurd wordt je opgenomen door spamcop.comquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:13 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Krijg je dan niet zo'n standaard lul verhaal waarin men je adviseert een virusscanner te installeren en that's it ?
Hoe kan een virus eigenlijk voor een ban zorgen
Dan heeft je provider bellen met die lulsmoes dus ook geen zin meerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 04:01 schreef Adames het volgende:
[..]
als je virus hebt die vanaf jou pc spam verstuurd wordt je opgenomen door spamcop.com
dan kan je niet meer e-mailen vanaf je pc, dan krijg je idd verhaal dat je virusscan moet installeren en dat het dan in 8 uur is opgelost.
Ligt het aan mij of doen die ip adressen van die lijst het niet? Iemand een andere manier om tijdelijk met een proxy te werken?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:06 schreef PPL het volgende:
Firefox gebruiken.
ProxyFoxy add-on.
Proxy uitzoeken op bijvoorbeeld: http://www.mijn-ip.net/proxy_server_lijst.asp
Succes hoor.
Sorry, ik moest hem tussen [sarcasm][/sarcasm] zetten!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:13 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Krijg je dan niet zo'n standaard lul verhaal waarin men je adviseert een virusscanner te installeren en that's it ?
Hoe kan een virus eigenlijk voor een ban zorgen
Idd, voor je het weet heb je een SOA ofzo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:24 schreef ThE_ED het volgende:
Ik zou ook geen vies, eerder gebruikt IP willen.
uiteraard. proxy-serverquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:07 schreef Landgeld het volgende:
Bij online internet, is het ook statisch. Is er dan een andere optie om je IP (Tijdelijk) te veranderen? Ik ben benieuwd!
Dat kan; dat hoeft niet. Als je een goede proxy hebt zul je er niets van merken zelfs. Maar een goede proxy is duur en daarom vaak niet echt een goede optiequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:27 schreef Schenkstroop het volgende:
maar wat mensen vergeten is dat Proxy, computeren via een andere computer is. En dat gaat altijd errug langzaam. er moet een manier zijn om dat Ip adres van provider online.nl te veranderen. Maar hoe?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |