Echt héquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:51 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik liep vanmiddag in de hema en dacht eens bij de babykleding te gaan kijken. Het zweet brak me uit bij de gedachte dat ik dan allemaal dingen moet gaan kopen voor dat kind. Vreselijk
En dan is 90% van die kleertjes ook nog eens of typisch meisjeskleding of typisch jongenskleding en ik wil unisex kleertjes
Je hebt natuurlijk 100% gelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:55 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ook dat kun je bij haar aankaarten. Dat je graag rekening met haar wilt houden, maar dat je geen gedachten kunt lezen, dus dat zij zal moeten aangeven hoe je haar het minste zal kwetsen.
Ik denk dat we daar eind december gaan aan beginnen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef CrazyPrincess het volgende:
Hahaha, die mannen zijn helemaal nuchter. Hier ook. Ik loop al wel te stuiteren over de babykamer en dan zie ik manlief denken van mooi, dan hoef ik daar niet over na te denken en zij kan d'r hormonen wat uit laten razen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar eind december gaan aan beginnen.
Of zoals mijn man vandaag zei: ik kan dat toch ook inrichten als jij in het ziekenhuis ligt na de bevalling?
Ik zal het alleszins voor mezelf even op papier moeten zetten om gewoon zeker te zijn over hetgeen ik wil vertellen. Gewoon omdat we die andere persoonlijkheid hebben en zoals becky het zegt, dat dat het er niet eenvoudiger op maakt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:01 schreef DaviniaHR het volgende:
verder, leo, mss kan je voor jezelf opschrijven hoe ze op je overkomt, en dat je de komende tijd voor haar ook zo prettig mogelijk wil maken, en dat je snapt dat het wellicht heel confronterend is dat het bij jou uiteindelijk wel is gelukt, maar dat je geen raadseltjes kan raden en zij ook duideljk moet zijn in haar wensn naar jou. en dat kan je haar dan laten lezen. zou dat helpen?
Zie dat zei ik ook! En dan probeerde hij me te sussen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:04 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]Da's wel heel nuchter
Maar da's niet slim, want alle eventuele verf- en lijmluchtjes (ja, ook van nieuwe meubeltjes) moeten al weg zijn voor de baby zijn intrek neemt
Nee, niet als er melk uitkomt. Dan zijn ze van mijn baby.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:49 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
En dan mag je man er helemaal niet aanzitten? Arme man
Eva heeft 10 maanden gehad en mijn streven was 12. Ik ga nu dus proberen om het weer zo lang vol te houden. lukt het niet dan lukt het niet maar ik doe wel een poging.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:51 schreef becky27 het volgende:
Zow heej amaranta, jij wil best lang borstvoeding gaan geven zo te lezen.
Wij zitten nu ook al 2 maanden zo goed als zonder en daar word ik al niet blij van. En als we dan straks eindelijk weer kunnen zit m'n buik in de weg en daarna ben ik uitgescheurd tot m'n navel en heb ik een hangbuik en melktieten. M'n sexlevenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, niet als er melk uitkomt. Dan zijn ze van mijn baby.
Overigens had ik bij Eva echt gruwelijk pijnlijke borsten (van het voeden) geen haar op mn hoofd die er dan nog aan dacht om mezelf te laten betasten.
Achja, sowieso is het hele sexgebeuren voor zeker een maand of 2 - 3 niet meer aan de orde na de bevalling. Weet je hoe k*t het dan is? Letter en figuurlijk
Geen vriendin dus, maar een kennis. Jammer, maar niets aan te doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:13 schreef becky27 het volgende:
CP, tja het is gewoon een moeilijk mens, ik zag er wel tegen op het haar te vertellen. Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu verder gaat, sporten doen we niet meer samen iig, want daar ben ik mee gestopt. Ben benieuwd hoeveel ik haar nog ga zien. Weinig denk ik, ze gaat samenwonen met haar vriend in een andere stad/dorp, en als ze zwanger is zal ik het wel horen denk ik. Ze is vooral met zichzelf bezig maar dat ben ik wel gewend.
Hoe kan dat nou? Jij huilt als je een ambulance voorbij ziet rijden en niet van deze lieve baby????quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:17 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat een vreselijke reclame. Nu ga ik juist geen Pampers meer kopen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eva heeft 10 maanden gehad en mijn streven was 12. Ik ga nu dus proberen om het weer zo lang vol te houden. lukt het niet dan lukt het niet maar ik doe wel een poging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |