Gelukkig nog maar twee tot Antwerpenquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:54 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Gelukkig nog maar twee tot Antwerpen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:54 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Gelukkig nog maar twee tot Antwerpen.
Als die van jou geel is en er staat MTV op, dan heb ik hetzelfdequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:49 schreef CarOnline het volgende:
Ah man wat heb ik er veel zin in!![]()
Ga naar Keulen en nou ben ik ineens bang dat ik geen geldig kaartje heb ofzoiets wazigs
Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:58 schreef Thijz het volgende:
[..]
Als die van jou geel is en er staat MTV op, dan heb ik hetzelfde
quote:
Ik mag toch hopen dat mijn gele kaartjes gewoon geldig zijn. Anders rij ik over 4 weken voor niets naar Keulen. Volgens mij moet er ook ergens zo'n klein hologram op het kaartje zitten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hou op!
Straks heb ik echt fake kaartjes![]()
Ik heb zwarte langwerpige kaartjes.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:18 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat mijn gele kaartjes gewoon geldig zijn. Anders rij ik over 4 weken voor niets naar Keulen. Volgens mij moet er ook ergens zo'n klein hologram op het kaartje zitten.
Staan heb ik.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:26 schreef Sautor het volgende:
Zou er verschil zijn tussen zit en staan, voordat jullie straks helemaal in paniek raken.
ik ook, zal toch wel goed gaan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:01 schreef CarOnline het volgende:
Geen scanner en camera uitgeleend![]()
Ik heb ze hier vandaan: Ticketonline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |