Ik heb altijd geleerd om iedereen met respect te behandelen, zeker ook de oudere generatie. Maar dat lijkt de jeugd van tegenwoordig geen moer te kunnen schelen. Zo ging ik vandaag gezellig een kopje thee drinken bij mijn oma (ze is al in de 80 maar nog kwiek en doet alles zelf!). Vertelde ze me wat ze had meegemaakt in de buurtsuper. Echt weer hét voorbeeld van gebrek aan respect.
Oma had haar dagelijkse boodschapjes gedaan en speciaal voor de kleinkinderen wat gezonde dingen meegenomen, zoals fruit. Na het afrekenen liep ze naar buiten (je moet in die super eerst een lange gang door). Ziet ze opeens dat er een blaag van rond de 18 een banaan uit haar tas heeft gegapt! De brutaliteit! Nu is mijn oma niet voor een kleintje vervaard en ging er dus direct achteraan, met de winkelwagen als wapen. Snoeihard reed ze op het gastje in (ik hoop dat ie zijn enkels heeft gebroken) en sprak hem aan op de diefstal. Begint het ventje toch te schelden, niet normaal. En nee, uiteraard niet in het Nederlands, mijn oma verstond er geen zak van. Zal dus wel weer zo´n kutmarokkaan geweest zijn

Gelukkig is oma inmiddels weer gekalmeerd en heb ik een lekker kopje thee gehad. Zonder banaan overigens, want die waren nog groen jammer genoeg.
Samenvatting: Tuig (vast Marokkaan) pikt uit mijn oma´s tas!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.