Light zooiquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:34 schreef Sk00p het volgende:
Ach al die dingen smaken hetzelfde..
Alleen moet je bij miet aankomen met 30+ kaas
Die is dan juist als enige prima te doen: weinig vet door olijfolie en goede smaakquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:24 schreef CaptainCookie het volgende:
Heel terechte klacht, zoals met alle light-varianten van vet-rijke producten. Ik noem bijvoorbeeld FritesLijn:
[ afbeelding ]
Zuigen doe ik sowieso al niet. Zuipen wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:04 schreef zhe-devilll het volgende:
Light is zwaar ongezond voor de mens!
Gewoon normaal eten op een dag, wordt je niet dik...zo ja dan door andere zaken...
teveel zuigen bv
Nee, daar zit echt totaal géén smaak aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die is dan juist als enige prima te doen: weinig vet door olijfolie en goede smaak
Klacht onterecht, vrouw heeft waarschijnlijk dat goede figuur opdat ze light chips eet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:05 schreef DxTz het volgende:
Ik liep gisteren tijdens een zonnige herfstmiddag over straat, het was koud doch zonnig en er waaide een fris briesje. Dit bekoorde mij ten zeerste en ik besloot de dichtstbijzijnde muziekwinkel binnen te lopen. Normaal doe ik dit niet, gezien het hoge volksmuziekgehalte in de desbetreffende vestiging. Daar komt bij dat de, overigens zeer hartelijke, winkelbediende het plezant vindt om bovengemiddeld harde dance-muziek te draaien terwijl ik langs de schappen struin. Ik hou niet van harde muziek tijdens het winkelen, zoals ook kledingwinkels het doodnormaal vinden zich te vermommen als discotheek, en ik hou niet van dance-muziek. Enfin, daar gaat het niet over.
Toen ik mijn doel naderde, kwam er iets mijn gezichtsveld binnen. Ik lette niet zo bijster goed op en dacht in eerste instantie dat het een gewone burger was. Een vrouw die waarschijnlijk net als ik aan het genieten was op deze koude, doch zonnige dag.
Schijn bedriegt echter, en dat bleek al snel. Dit was geen gewone vrouw. Deze vrouw was het hulpeloze slachtoffer van de vele glossy's en de gewichtspolitie. Ze was niet dik, heus niet, zelfs niet 'stevig'; wat overigens een volstrekt infantiel woord is. Ze was ook niet mager. Ze had een redelijk gemiddeld gewicht.
De schok zat hem in het feit dat ze aan het eten was. En ze at niet zomaar. Deze vrouw, die ogenschijnlijk zo zat te genieten van het herfstzonnetje op deze toch wel koude herfstmiddag, at een zakje Light Chips. Ik zal het even herhalen: Ze at Light Chips. Deze mevrouw at niet zomaar chips, nee nee, ze at de Light variant hiervan. De wereld flitste aan me voorbij. Ik stond daar, zij zat daar. We keken elkaar even aan. Ze at apathisch verder. Het geroezemoes van het winkelend publiek verdween naar de achtergrond. Ik was verbijsterd.
Wie verzint zoiets? Welke gekronkelde geest komt met het concept 'Light Chips'? 'Chips, maar dan gezond'? Niet met 40% maar met 20% vet? Wat denken mensen die dit eten? 'Hoe meer Light chips ik naar binnen schep, hoe sneller ik afval.'? Of is dit het doorgeslagen effect van de calculerende afvaller? 'Hm, ik heb vandaag al 200 calorietjes op, ik eet nog 1 zakje Light Chips waardoor ik 1300 calorieën op heb vandaag. Meer dan zat'.
Samenvatting: TS komt er achter dat er zoiets bestaat als 'Light Chips, hij is diep geroerd.
Klacht: Light Chips
Bonusklacht: Light producten in het algemeen
Anti-Klacht: Bijna weekend
PS: Is er inmiddels ook al zoiets als Light Frituurvet?
Dit dus. Dat mensen zo kunnen zeveren om iets wat je wel dagelijks ziet in het openbare leven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:09 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Klacht onterecht, vrouw heeft waarschijnlijk dat goede figuur opdat ze light chips eet.
Ts ben je aan het oefenen voor caberatier? Wat een ongelooflijk lang lulverhaal over een klacht.
Bij deze een klacht over de klacht van deze Ts.
Ben ik het mee eens ja! Weet niet of je wel eens paprika-light chips ophebt? Nou... ik bleef er bijna inquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:10 schreef Biels het volgende:
Misschien had ze juist wel een gemiddeld gewicht omdat ze light-producten eet in plaats van de normale vethandel. Weet jij veel. Dus open een klacht over de smaak van light-producten (), dat is beter.
Behalve dan dat komieken over het algemeen grappig zijn en deze OP de plank qua humor (extra lange zinnen maken, synoniempje hier, extra uitweiding daar) compleet misslaat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:11 schreef Dastan het volgende:
Mislukte OP inderdaad.Zo overdreven. Doet me denken aan een zelfvoldane komiek.
Tja, dat beeld heb ik nu eenmaal altijd bij zelfvoldane komieken. Die zo dikdoenerig schrijven/spreken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Behalve dan dat komieken over het algemeen grappig zijn en deze OP de plank qua humor (extra lange zinnen maken, synoniempje hier, extra uitweiding daar) compleet misslaat.
Er zijn ook genoeg mensen die het wel lukt. Die doen het goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tja, dat beeld heb ik nu eenmaal altijd bij zelfvoldane komieken. Die zo dikdoenerig schrijven/spreken.
Die zijn dan ook niet zelfvoldaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die het wel lukt. Die doen het goed.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:30 schreef Cacciatore het volgende:
ik zweer je thick tasty slices bolognese waren kk aan, ik mis ze
Lois, get the holy water he's speaking in tongues. The power of Christ compels you! the power of Christ compels you!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:30 schreef Cacciatore het volgende:
ik zweer je thick tasty slices bolognese waren kk aan, ik mis ze
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:59 schreef classpc het volgende:
[..]
Lois, get the holy water he's speaking in tongues. The power of Christ compels you! the power of Christ compels you!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:59 schreef classpc het volgende:
[..]
Lois, get the holy water he's speaking in tongues. The power of Christ compels you! the power of Christ compels you!
Het feit dat deze mevrouw Light Chips eet zegt niets over haar figuur. Als ze dik was zou ze het kunnen eten, omdat ze zo denkt af te vallen. Als ze graatmager was zou het kunnen, omdat ze alleen maar Light Chips eet. Uiterst suggestieve opmerking dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:09 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Klacht onterecht, vrouw heeft waarschijnlijk dat goede figuur opdat ze light chips eet.
Ts ben je aan het oefenen voor caberatier? Wat een ongelooflijk lang lulverhaal over een klacht.
Bij deze een klacht over de klacht van deze Ts.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:31 schreef Cacciatore het volgende:
ik heb croky gemaild he met de vraag of die chips nog gemaakt word hopelijk sturen ze mij een paar zakken
Niet geschoten...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:20 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Dat doen ze echt niet meer zomaar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |