Hoek van de foto is verkeerd, de kofferbak stond op de laatste foto's ook openquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:12 schreef Barcaconia het volgende:
Achter ook schade gehad? Kofferklep zit er scheef op.
Een Turq in een witte E36 met angel eyes en m5 velgen, klasse bak!
Na elke drift beurt bij de haven in blerickquote:
Ik snap het nietquote:
ach k moest toch wat als TVP , en aangezien die je "zoveelste" project/auto is.. Ik heb nog steeds mn eerstequote:
Thanksquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:22 schreef Barcaconia het volgende:
Die m5 velgen zijn wel sjiek, ik was bang dat je het nieuwe type bedoelde
Wacht, wat? Een driftbeurt in een 318i automaat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Na elke drift beurt bij de haven in blerickDirect na de Tom's carwash, maar toen vergeten
Toch zit ie er scheef op als je links en rechts naar de aansluiting van de achterschermen kijkt, en naar de onderlijn van de kofferbak tov. de bumper.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoek van de foto is verkeerd, de kofferbak stond op de laatste foto's ook open![]()
Niet zo heel veel aan deze sjonnie bak te zienquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:09 schreef 68Chevelle het volgende:
4 auto's in een fucking jaar............Turq... wat verdien jij in de maand?
Nee kev, tis een groot plek waar je je echt kunt uitleven met de auto..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:00 schreef kevin20vt het volgende:
Driften bij/in de haven van Blerick.... Scheelt dat als het fout gaat, het gelijk over is... Plons blub blub....?
Ik gok op een E36 Mtech II stuur.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Vandaag een leren stuur gekocht voor 100 euri jeweets![]()
Daarnaast nog een kofferbakklep kapje gehaald in het wit (zoals je ziet op de foto's is de mijne zwart en kapot).
Verder heb ik nog een ander grill gekocht en slotbalk.
Ook heb ik een nieuwe motorsteunrubber gekocht omdat de oude verrot was en me motor los op leunde.
En ik heb nog een setje klapsleutels besteld voor mijn bestaande CV.
al met al ben ik zo'n kleine 300 euro lichter geworden vandaag, maar het is het waard.
Spatbord en motorkap heb ik nogsteeds niet in het zelfde kleur kunnen vinden
Ah, je 316i automaagd is al tot pauperturkenbak omgetoverd. Goed manquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:06 schreef Turquaz52 het volgende:
05-10-2009
Achterlichten rood gespoten met speciaal verf.
07-10-2009:
Lenzen uit de koplamp gehaald
Xenon Gemonteerd
10-10-2009:
Angel Eyes in gemonteerd (zelf gemaakt & met ledjes).. (foto volgt)
Grille & slotbalk gekocht, nog niet gemonteerd.
15-10-2009:
Rieger koplamp spoilers gekocht (53 euro)
![]()
M5 Velgjes gekocht 18 inch.
Failpost.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:13 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ah, je 316i automaagd is al tot pauperturkenbak omgetoverd. Goed man
We moeten lief zijn in PTA, dan krijgen we als beloning meer projecttopics heb ik gehoord van een modjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:18 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Heb ik in het juiste topic gepost dus
zo te zien is de slotdrager balk of hoe dat ding ook mag heten helemaal ontzet..kijk die deuk rechts maar eens..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:12 schreef Barcaconia het volgende:
Achter ook schade gehad? Kofferklep zit er scheef op.
Een Turq in een witte E36 met angel eyes en m5 velgen, klasse bak!
Die heeft die al vervangen, poste die een paar post terug.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:52 schreef Charged het volgende:
[..]
zo te zien is de slotdrager balk of hoe dat ding ook mag heten helemaal ontzet..kijk die deuk rechts maar eens..
Je lijkt gelijk te hebben inderdaad, ik kan het niet goed zien maar er lijkt een deuk in te zitten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:52 schreef Charged het volgende:
[..]
zo te zien is de slotdrager balk of hoe dat ding ook mag heten helemaal ontzet..kijk die deuk rechts maar eens..
Die zuipt teveel om dagelijks mee te rijden. Is een 325quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:06 schreef Sjibble het volgende:
Maar waar is je gele BMW dan?
Wit staat goed met die rode achterlichten btw
Met een beetje rustig rijden lijkt me het verschil redelijk klein en met deze uitgaven, extra MRB en alle verbouwingen kan ie ongetwijfeld een aantal jaar die 325 voor rijdenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Die zuipt teveel om dagelijks mee te rijden. Is een 325
1 op 5?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Die zuipt teveel om dagelijks mee te rijden. Is een 325
dat heb ik ook al eerder gezegdquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:17 schreef invine het volgende:
Die 325 staat geloof ik ook nog op pools kenteken
Ik vraag me ook af hoe t daarmee staat, was immers best leuke auto van te maken. Een van de mooiere modellen 3 serie met n leuk 6 in lijn blokquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:46 schreef Sjibble het volgende:
[..]
dat heb ik ook al eerder gezegdGeen foto's van een gele bmw met geel kenteken.
Tot die tijd gaan we er wel vanuit dat de waarheid niet is beslist. Wil ik wel weten van Turq of ie em nou nog heeft of niet, en op welk kenteken :p
BTW, een fiat Uno e.d. is allemaal niet zo duur. Als je fulltime werkt heb je alles in een half jaar.
Toerbochargeren dat apparaatquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Eergister bleef mijn motor koud, waarom wist ik niet. Alhoewel, wist wel dat er iets was met de thermostaat.
gister begon de auto te koken, en heb hem aan de kant gezet, water bijgevuld maar toen starte hij moeilijk.. heb de koppakking er tussenuit gereden, intreseert me niet want eergisteren heb ik een 318IS blok gekocht. Voorde mensen wat duidelijker te zijn, het betreft een 1.9 16v blok met dubbele nokkenassen en dubbele gasklep![]()
![]()
En ja, je leest het goed, een 1.9, dit omdat het een m44 blok is uit 1997![]()
Ook heb ik gelijk me versnellingsbak onderuit gereden met het optrekken, dus er komt meteen een 5 bak automaat onder van een 6 cilinder..![]()
Blok ligt er al sinds vanmorge uit (paar uurtjes werk in een huis garage).
Blok ligt al klaar bij een maat van me om opgehaald te worden, nu wordt er druk gezocht naar een 5 versn. automaat bak![]()
En ohw ja, de gele beemer is zo goed als verkocht, ga dat onding niet op kenteken zetten omdat die versnellingsbak ook gaar is (en ja dat is ook een 5 bak).
Laterszz
Eigenlijk moet zo`n ding ook minimaal een 2.5 6 cilinder hebbenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:15 schreef Maharbal het volgende:
Alleen jammer dat je 'm zo verschrikkelijk veel/hoog in de toeren moet jagen om een beetje vermogen aan te spreken (en geen 6cyl geluid!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |