Vertel...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:07 schreef Hetiszover het volgende:
Ik weet trouwens nog een leuke (matige) grap met zo'n kaart.
Een kat?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:07 schreef Shame.Arrow het volgende:
Het is harig van buiten en vochtig van binnen... Begint met een K en eindigt met een T rara wat is het
Crisis hehquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:09 schreef error_404 het volgende:
Je broer trouwt morgen en het enige wat jij doet is de dag van te voren een kaart bij de lokale shagverkoper halen?
Ik geef hem nog een vergoeding voor al die jaren dat ik zijn vriendin mocht batsenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:09 schreef error_404 het volgende:
Je broer trouwt morgen en het enige wat jij doet is de dag van te voren een kaart bij de lokale shagverkoper halen?
Das dan wel weer sympathiek!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik geef hem nog een vergoeding voor al die jaren dat ik zijn vriendin mocht batsen
het begint met een L en eindigt met een L , is stijf en stinkt naar pis...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uit een aspergernest
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:40 schreef wendytje het volgende:
[..]
het begint met een L en eindigt met een L , is stijf en stinkt naar pis...HHAHHA ik dacht LULSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet terugplaatsen @admin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:56 schreef Djeez het volgende:
Het begint met een K, eindigt op ene T en er kan een worst in...Kut, ik dacht iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Fucking bitterballen, patat en suikerrietpan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:54 schreef deepart het volgende:
Iedereen gooit er friet in maar ook bitterballen, het begint met een F en eindigd op RIETPAN..
Ik moest de eerste keer echt 10 minuten nadenken voor ik hem doorhad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |