Gedaan maar die lui werken weer op van die leuke tijden zodat er na half 5 niemand meer is. Morgen hang ik uiteraard weer voor half 5 aan de bel.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:51 schreef 4932735549 het volgende:
Interessant, ik wil het volgen.
Sowieso raar dat je binnen 5 dagen een brief krijgt. In welke winkel zou de diefstal gepleegd zijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:50 schreef Wisheh het volgende:
Ik heb net een brief van het CJIB gehad met een transactie voorstel van diefstal op 10 okt in Enschede. Nu weet ik natuurlijk dat dit al niet kan en dat het fout moet zijn. Dit kan ik ook bewijzen door camerabeelden bij verschillende winkels (oa: Rotterdam, Ede, Eindhoven, Amersfoort, Almere. Geen Enschede dus) waar ik voor me werk op die zaterdag moest zijn.
Maar hoe dit nu het beste aan te pakken? Ik snap ook maar niet hoe ze aan mijn gegevens komen?Dat iemand mijn naam heeft opgegeven dat kan maar hoe komen ze dan aan de rest van me gegevens zoals postcode en woonplaats etc?
Ervaringen mee dat je van iets werd beschuldigd terwijl je het niet was? Vertel hoe te handelen
Kan niet, de infolijn is tot kwart over 5 bezet. Half 6 gaan ze naar huis.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:53 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Gedaan maar die lui werken weer op van die leuke tijden zodat er na half 5 niemand meer is. Morgen hang ik uiteraard weer voor half 5 aan de bel.
Normaliter moet je bij het pogen tot of bij het stelen van een goed, aangehouden worden en dat wil dus zeggen dat je mee naar het bureau moet. Daar moet iemand dan een identificatie bewijs van jou mee nemen zodat vastgesteld kan worden wie je bent en of je dat ook echt bent.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:27 schreef scrub_nurse het volgende:
Naja zeg wat een gefuck, je zou toch verwachten dat wanneer ze iemand betrappen op diefstal en die heeft geen id bij zich,dat je dan wel meer gegevens moest geven dan alleen je naam en je moeders naam.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:09 schreef Wisheh het volgende:
Een TS die alles verzintOk ik heb wel eens een zakje knikkers gejat toen ik 12 was maar die tijd is wel voorbij nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |