Ja van Zwolle naar Rotterdam komen en tegen de tijd dat je er bent is het koudquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jummie! Laten we met z'n allen gezellig bij ajf eten vanavond!![]()
Hoezo mosterd op sperziebonen is goed te doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:42 schreef ajf het volgende:
[..]
Iedereen van mijn familie verklaart me voor gek, maar ik doe altijd een beetje mosterd op de sperziebonen. Lekker
Te chick?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik ben een vrij makkelijke eter zolang het maar niet te duur en te chick is dan lust ik het meestal wel
dusquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:42 schreef ajf het volgende:
[..]
Iedereen van mijn familie verklaart me voor gek, maar ik doe altijd een beetje mosterd op de sperziebonen. Lekker
Koud zijn ze ook wel lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:44 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja van Zwolle naar Rotterdam komen en tegen de tijd dat je er bent is het koud
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
Weet je, ik ben eigenlijk een heel raar mensmijn lievelingseten was toen ik zo ong 9 was en is nu nog steeds gehaktschotel met rode kool en dat op je bord geprakt in aardappels en dan appelmoes er doorheen
daar kan ik 2 porties van op
![]()
trouwens als ik et ooit over wormensoep heb dan is dat dit eten (vanwege de appelsoep en het gehakt)
Ik doe er altijd veel chilisaus overheen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dusdas toch normaal
mijn vader doet dat ook
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:42 schreef ajf het volgende:
[..]
chicquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik ben een vrij makkelijke eter zolang het maar niet te duur en te chick is dan lust ik het meestal wel
Doe mij maar Ketchupquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik doe er altijd veel chilisaus overheen.![]()
Nou zie je toch dat ik goed ben in het maken van spelfoutenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
chiceen chick is een meisje dat er lekker uit ziet, meestal uitgesproken als chickie
Nou, dan niet hoor...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:44 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja van Zwolle naar Rotterdam komen en tegen de tijd dat je er bent is het koud
maar dit is geen spelvoutquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou zie je toch dat ik goed ben in het maken van spelfouten
ech nie, ik dacht dat gerard joling of gordon zo'n beetje elke avond voorbij komtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:47 schreef 8108139dpths het volgende:
Er komt weer geen flikker op tv vanavond...![]()
Een DVD-tje kijken dan maar.
Niet dat soort flikkers naatje...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ech nie, ik dacht dat gerard joling of gordon zo'n beetje elke avond voorbij komt
Mooi dat ik niet de enige ben die er zo over denktquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:44 schreef Smight het volgende:
[..]
Hoezo mosterd op sperziebonen is goed te doen
gelukkig, jij hoort dus niet tot die troep mensenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Niet dat soort flikkers naatje...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gelukkig, jij hoort dus niet tot die troep mensen
Eet smakelijk alvast.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben eten scoren bij m'n overburen (C1000) en dan kokenTot later! Eet smakelijk voor degenen die ook gaan eten!
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben eten scoren bij m'n overburen (C1000) en dan kokenTot later! Eet smakelijk voor degenen die ook gaan eten!
![]()
Tot straks koekiedoekie!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
nee, dat is een poetensnoetser!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
koekdoekjeis dat iets wat je gebruikt om de kruimels bij een koter weg te vegen
dat heeft echt een naamquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat is een poetensnoetser!
sjiek bedoel je?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Chiek of hoe je het ook mag schrijven
Snoetenpoetsers zijn tofquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat is een poetensnoetser!
het is chicquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:54 schreef ajf het volgende:
[..]
sjiek bedoel je?
Ik ga koken, mensjes. Tot later
Ja, officieel dan snoetenpoetser...of toetenveger...zulke namen.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:54 schreef ajf het volgende:
[..]
sjiek bedoel je?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:54 schreef ajf het volgende:
[..]
sjiek bedoel je?
Ja maar dan andersquote:
ik dacht alquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, officieel dan snoetenpoetser...of toetenveger...zulke namen.
Het hangt een beetje af van het 'merk' doekje.
patat...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
wilt niet nu al naar de frietzaak gaan vanwege drukte
ik wee nie hoor, maar met de aanduiding frietzaak bedoel ik niet dat het geen patat isquote:
snackbar!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wee nie hoor, maar met de aanduiding frietzaak bedoel ik niet dat het geen patat is
quote:Patat kan verwijzen naar:
een Zuid-Nederlands woord voor aardappel
een Noord-Nederlands woord voor friet, een gerecht vervaardigd door het fritureren van reepjes aardappel (boven de grote rivieren in Nederland)
een Zuid-Nederlands woord voor een sul, een sufferd (een onnozele patat)
een Zuid-Nederlands woord voor een kerel, een man (een ouwe patat)
een Zuid-Nederlands woord voor een mep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |