ja, alleen jammer dat je eerst tegenstrijdige berichten hoort en dat ze dus niet alles vertellen..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Oh Tazz, dat is toch weer een heel anders verhaal. Maar gelukkig wel te verhelpen.
Het kon nog sneller, vrijdag al, maar dan werkt mijn vrouw.quote:Hopelijk is het met de buisjes snel weer goed.
En wat snel aan de beurt al!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef beefcake het volgende:
Succes alvast voor 3 november!
Dat is grappig, zeg. Alert ook.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:21 schreef Stiemie het volgende:
Ik had vrijdag zoiets vreemds. Linde was naar de opvang en ik was met mijn moeder en Esmee naar de markt geweest. Op de terugweg kwamen we met de tram door de smalle straat waar de opvang van Linde zit en toen we langsreden, stond ze net voor het raam. Het was echt zo raar want we kwamen met een enorme vaart door de straat denderen en ineens zag ik Linde staan. Maar het allervreemdste was nog wel dat ze mij ook meteen in de volle tram zag zitten. We keken elkaar recht in de ogen aan. Eerst dacht ik nog dat ik het me had ingebeeld, maar toen mijn vriend haar bij de opvang kwam halen, zei ze meteen "Mama zien in de tram!" Vond ik wel heel knap van mijn meiske!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:04 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Als ik de meiden tegenkom in de supermarkt
is thies dan sowieso ook niet heel handig in zijn fijne motoriek ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:19 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Dat lijkt me echt heel leuk!
En grappig qua aankleden, dat doet mijn zoon dus al wél heel lang. Hij heeft er alleen niet altijd zin in. Sokken lukt hem trouwens niet. Knoop (haakje) van broek ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |