abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73877695
Vivi
Wandelende kopieerapparaatjes..

Davinia, goed dat Eli al zo kan tellen. Chris zit echt even in de kleurenfase..
Nu wachten tot hij wakker wordt, gaan we straks gezellig saampjes naar de herfstkermis.
pi_73878760
Quinten kan echt nog niet tellen en al helemaal geen alfabet! Ook zindelijk is hij nog bij lange na niet (hij paniekt als ik hem op de wc of potje wil zetten dus we laten het nog maar even). Hij kent een paar kleuren en het praten gaat steeds beter. Hij kan heerlijk zoet spelen met de autootjes, is dol op zijn grote broer en eet als een bootwerker
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_73904975
Dat klinkt toch gewoon ook heerlijk beefcake..

Chris heeft even een spurtje qua taal. 2,5 maand geleden op zijn verjaardag zei hij alleen losse woordjes, en nog niet eens zoveel. En nu plakt hij soms al 3 woorden aan elkaar, begon het weekend met meervoud (auto's). Hij zegt vaker "mijn ding" ipv "Tis ding" (beginklanken zijn nog lastig Chris=Tis). Ik hoor bijna dagelijks nieuwe woorden.
Het gaat echt even heel erg snel nu, maar voor mijn gevoel wel beter dan steeds op het onderste lijntje qua taal te ontwikkelen

Ik geloof dat verhaal van de montesorri school wel: dat kindjes niet in een rechte lijn ontwikkelen, maar met sprongen en dalen
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:20:38 #104
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73979465
Mahre is gisteren naar het ziekenhuis geweest voor de oren, blijken deze toch niet goed te zijn. Er zit vocht achter en blijkbaar wisten ze dit de vorige keer ook al maar is dat ons niet verteld.
Goed, Lenaatje beetje boos geworden omdat we teruggestuurd zouden worden naar de KNO afdeling en dat later weer het traject in van het audiocentrum.
Dame van die afdeling is meegelopen naar KNO afdeling om te overleggen en besluiten is om mahre zsm te operen aan haar oren en dan buisjes te plaatsen. 3 november is ze al aan de beurt.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_73979609
Oh Tazz, dat is toch weer een heel anders verhaal. Maar gelukkig wel te verhelpen.
Hopelijk is het met de buisjes snel weer goed.
En wat snel aan de beurt al!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:59:11 #106
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73980738
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Oh Tazz, dat is toch weer een heel anders verhaal. Maar gelukkig wel te verhelpen.
ja, alleen jammer dat je eerst tegenstrijdige berichten hoort en dat ze dus niet alles vertellen..
quote:
Hopelijk is het met de buisjes snel weer goed.
En wat snel aan de beurt al!
Het kon nog sneller, vrijdag al, maar dan werkt mijn vrouw.
En idd, alles gaat lekker snel. Tussen eerste controle KNO afdeling en keel/neus amandel operatie zit normaal 6 weken, bij Mahre 2 dagen..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_73981999
Irritant zeg die tegenstrijdige berichten.
Hopelijk helpen de buisjes snel!
pi_73983545
Succes alvast voor 3 november!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:20:24 #109
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73983668
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef beefcake het volgende:
Succes alvast voor 3 november!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:43:46 #110
144006 chacama
Ondernemend!
pi_73996431
Da's leuk DF. Heerlijk om die sprongen te zien...

Tazz en Lenaatje, fijn dat Mahre zo snel geholpen kan worden. Ben benieuwd hoe het verdere traject wordt.

Hier ook een sprong. En daar waar ik aan het begin van de week nog riep dat ze niet zo goede eter was. Nu gaan er regelmatig tussendemiddag 2 boterhammen naar binnen .
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:21:18 #111
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_74054149
Tazz dat is schrikken zeg. Vooral omdat ze eerst dus net deden of er niks aan de hand was. Hopelijk helpen de buisjes binnenkort.

Ik had vrijdag zoiets vreemds. Linde was naar de opvang en ik was met mijn moeder en Esmee naar de markt geweest. Op de terugweg kwamen we met de tram door de smalle straat waar de opvang van Linde zit en toen we langsreden, stond ze net voor het raam. Het was echt zo raar want we kwamen met een enorme vaart door de straat denderen en ineens zag ik Linde staan. Maar het allervreemdste was nog wel dat ze mij ook meteen in de volle tram zag zitten. We keken elkaar recht in de ogen aan. Eerst dacht ik nog dat ik het me had ingebeeld, maar toen mijn vriend haar bij de opvang kwam halen, zei ze meteen "Mama zien in de tram!" Vond ik wel heel knap van mijn meiske!
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:25:01 #112
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74054314
Linde goed gezien meisje.

Wij zijn vandaag naar de duinen geweest. ik heb zo genoten. De duinen op en afrennend ondekte ze de grote wereld. Om vervolgend doodstil te staan en me te roepen bij een omgevallen paddestoel: kijk mama: krak de paddestoel, diepe zuch hoepla in de luch.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:45:32 #113
1762 YPPY
Yppiaans
pi_74055405
Gelukkig dat Mahre zo snel terecht kan.

Linde heeft dat vlug gezien dan, grappig.

Heerlijk chacama! Ik vind het echt leuk om te lezen dat je zo van ze geniet, echt heel goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:50:44 #114
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74055670
chacama leuk is dat he

Wat goed van Linda, moet een heel bijzondere ervaring geweets zijn stiemie
pi_74068465
Dat heeft Linde goed gezien!

Chaca, dat klinkt als een heerlijk middagje weg. Lekker genieten

Hier een wazig weekend.
Chris heeft van donderdag of vrijdag de halve nacht lopen spugen, En mams en paps waren van zaterdag op zondag aan de beurt: buikgriep. Chris is gistermiddag voor het eerst "zomaar" door een goede vriend meegenomen om even eruit te zijn. Stel je voor: man van 30-single-niks met kinderen => neemt Chris zo mee naar huis en de MacD. Ze hadden het beide wel gezellig gehad zo te horen.

Zaterdagmiddag nog naar een verjaardagsfeest geweest van mijn mans oma (94!). Chris dartelde daar weer zo vrij rond. Iedereen vond hem zo leuk, en toen we weg gingen, liep Chris zelf naar een groepje mensen toe om hem een hand te geven. Best grappig, want dat hebben we hem niet geleerd. En hij wilde iedereen wel een kusje geven bij het afscheid. Heerlijk dat mijn mannetje eindelijk wat vrijer wordt!
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:11:51 #116
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74070049
DF, wat lief! en samen met vriend naar de Mac!

chacama, wat gezellig! Heb je eigenlijk het idee dat je blijvend resultaat hebt geboekt bij de osteopaat? (verkeerde topic, ik weet )

stiemie, wat leuk! en wel fijnd at ze niet helemaal over dr toeren was ervan!

trouwens, hoe is bij jullie de overgang naar wintertijd verlopen?

eli stond vanochtend weer om 5 uur sharp naast zijn bed! (volgens PR)
en heeft toen braaf gespeeld tot 7 uur!
maar we hebben een dunne muur tussen onze kamers, dus we zijn heerlijk wakker gezongen en gerammeld door eli en zijn schreeuwspeelgoed

[ Bericht 24% gewijzigd door DaviniaHR op 26-10-2009 10:29:21 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74074118
Wat grappig stiemie!

Juk, haal ik net Meike op bij de psz, vertelt ze weer dat dat pestkoppie haar weer heeft "haren getrekt en aan mijn buik getrekt"
Thuis zie ik de krassen weer op haar wangetje en oortje staan.....grrrrrrrrrrrrrrrrr

Ik had vanochtend nog een gesprekje erover met de juf, en ze weten er wel van, dat kind plaagt iedereen.
Ze is vliegensvlug, en het is steeds al gebeurd voor ze kunnen ingrijpen.
Ze zijn heel alert op wat dat kind allemaal doet, en toch gebeurt het steeds weer.
Het is nu de 4e keer achter elkaar dat Meike gehavend thuis komt. Ik word het zo langzamerhand wel flauw hoor.
Heb al tegen de juf gezegd dat Meike mag "terugplagen" van ons, en juf juichte het alleen maar toe!
Ze zei dat als Meike een keer wat terug zou doen zij daar absoluut niks van zou zeggen.
Probleem is alleen dat Meike niks terug doet.....hmmmm
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_74074181
Mikael kan na veel bloed, zweet en tranen eindelijk zijn broek zelf aandoen Nu gaan we door voor de trui
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:33:30 #119
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74075875
Ik zou dat meiske zelf eens even apart nemen Karin, en dan met een heel strenge blik zeggen dat je ze niet meer aan Meike moet zitten omdat je anders aan haar zit heel boos gaat worden. Er zullen heus wel mensen over vallen maar ik kan me in zo'n geval niet echt bedwingen. Of misschien zou ik eerst haar ouders er eens op wijzen en duidelijk maken dat het op moet houden. Maar als dat niet helpt, tja.. .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_74076602
Davinia, 5 uur is wel erg vroeg..
Hier was Chris zaterdagavond een klein uurtje later naar bed (ivm dat feestje), maar stond om 6 uur nieuwe tijd weer klaar. Vanochtend was het al 6.50, normaal is rond 7.15. Dus dat gaat de goede kant weer op.

Karin, wat naar dat zo'n meisje haar gang kan gaan. Heeft het psz nog overleg met de ouders erover, want dit lijkt me toch iets om in de gaten te houden. Al is het misschien een fase, ze moet toch leren dat zoiets niet kan.

Nicole, goed zeg!
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:46:03 #121
108648 cattie
lieve moeder
pi_74078096
Fijn dat mahre zo snel terecht kan!

Knap van Mikael! Ive kan dat nog niet hoor. Hij werkt wel mee. En vest of jas aan en uit doen lukt wel.

Wat sneu voor Meike..

Ive is bijna zindelijk! Hij plast nu bijna elke keer op de wc of op het potje! Nu nog poepen, maar het gaat echt de goede kant op.
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:04:38 #122
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_74078674
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:21 schreef Stiemie het volgende:

Ik had vrijdag zoiets vreemds. Linde was naar de opvang en ik was met mijn moeder en Esmee naar de markt geweest. Op de terugweg kwamen we met de tram door de smalle straat waar de opvang van Linde zit en toen we langsreden, stond ze net voor het raam. Het was echt zo raar want we kwamen met een enorme vaart door de straat denderen en ineens zag ik Linde staan. Maar het allervreemdste was nog wel dat ze mij ook meteen in de volle tram zag zitten. We keken elkaar recht in de ogen aan. Eerst dacht ik nog dat ik het me had ingebeeld, maar toen mijn vriend haar bij de opvang kwam halen, zei ze meteen "Mama zien in de tram!" Vond ik wel heel knap van mijn meiske!
Dat is grappig, zeg. Alert ook.
Als ik de meiden tegenkom in de supermarkt (ze gaan vaak boodschappen doen voor de lunch of middaghapje), dan zeggen ze " Hoi mam, schappuh doen ! " en dan " doeiiiii "

Zo lief vind ik dat. Blijkbaar hebben ze het goed naar hun zin!
pi_74081274
Stiemie das echt zo'n moment alsof de tijd heel even stil staat

Jas enzo had Mikael ook geleerd op de psz. Maar ik vond het wel tijd worden voor zijn broek. Meneer dacht er anders over. Na weken voordoen moest ie het van de week toch echt zelf doen. Zat ie op de grond te schreeuwen dat het niet lukte maar helpen mocht ook niet. Dus ik liep weg met de mededeling als ik mocht helpen dat ie maar moest komen. Ik hoorde hem nog mopperen: Het lukt gewoon niet die domme broek ook En toen kwam ie de kamer inlopen met zijn broek aan en plofte ie op de bank alsof er niks gebeurd was Dus ik helemaal blij zegt ie: Ach ja die is zomaar ineens aangegaan En dat was het
En nu wil ie het altijd zelf. Nu gaan we zelfde maar doen met de truien
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:19:25 #124
11682 Moonah
Jolie femme
pi_74092249
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:04 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

Als ik de meiden tegenkom in de supermarkt
Dat lijkt me echt heel leuk!

En grappig qua aankleden, dat doet mijn zoon dus al wél heel lang. Hij heeft er alleen niet altijd zin in. Sokken lukt hem trouwens niet. Knoop (haakje) van broek ook niet.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:25:04 #125
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74092450
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:19 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt heel leuk!

En grappig qua aankleden, dat doet mijn zoon dus al wél heel lang. Hij heeft er alleen niet altijd zin in. Sokken lukt hem trouwens niet. Knoop (haakje) van broek ook niet.
is thies dan sowieso ook niet heel handig in zijn fijne motoriek ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')