ja, alleen jammer dat je eerst tegenstrijdige berichten hoort en dat ze dus niet alles vertellen..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Oh Tazz, dat is toch weer een heel anders verhaal. Maar gelukkig wel te verhelpen.
Het kon nog sneller, vrijdag al, maar dan werkt mijn vrouw.quote:Hopelijk is het met de buisjes snel weer goed.
En wat snel aan de beurt al!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef beefcake het volgende:
Succes alvast voor 3 november!
Dat is grappig, zeg. Alert ook.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:21 schreef Stiemie het volgende:
Ik had vrijdag zoiets vreemds. Linde was naar de opvang en ik was met mijn moeder en Esmee naar de markt geweest. Op de terugweg kwamen we met de tram door de smalle straat waar de opvang van Linde zit en toen we langsreden, stond ze net voor het raam. Het was echt zo raar want we kwamen met een enorme vaart door de straat denderen en ineens zag ik Linde staan. Maar het allervreemdste was nog wel dat ze mij ook meteen in de volle tram zag zitten. We keken elkaar recht in de ogen aan. Eerst dacht ik nog dat ik het me had ingebeeld, maar toen mijn vriend haar bij de opvang kwam halen, zei ze meteen "Mama zien in de tram!" Vond ik wel heel knap van mijn meiske!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:04 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Als ik de meiden tegenkom in de supermarkt
is thies dan sowieso ook niet heel handig in zijn fijne motoriek ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:19 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Dat lijkt me echt heel leuk!
En grappig qua aankleden, dat doet mijn zoon dus al wél heel lang. Hij heeft er alleen niet altijd zin in. Sokken lukt hem trouwens niet. Knoop (haakje) van broek ook niet.
Nah, weet ik eigenlijk niet eens zo specifiek.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
is thies dan sowieso ook niet heel handig in zijn fijne motoriek ?
Mikael kan nog niet eens zelf etenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:19 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Dat lijkt me echt heel leuk!
En grappig qua aankleden, dat doet mijn zoon dus al wél heel lang. Hij heeft er alleen niet altijd zin in. Sokken lukt hem trouwens niet. Knoop (haakje) van broek ook niet.
Hij kan de vork niet recht houden. Als hij zijn eten erop heeft en naar zijn mond wil brengen houdt ie de vork schuin. Dan valt alles eraf. Een potlood vasthouden is heel anders. Die kan niet schuin gaan. Maar hij kan bv ook niet netjes kleuren. Zoals op dat werkblad ook te zien was. Hij krast echt nog!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:29 schreef Books het volgende:
Kersjes veel succes met verhuizen en als hij een stoere jongenskamer krijgt dan is het misschien juist voor hem wel leuk om te verhuizen.
MeNicole als Mika motorisch niet zo goed is onder andere qua eten (zoals ik het leest heeft hij bijv. moeite om een vork in zijn mond te krijgen of om het aan een vork te prikken) hoe kan hij dan met een pen/potlood/krijtje wel die oefenboekjes invullen zoals je laatst liet zien? Dat is toch ook motorisch met de hand of begrijp ik het verkeerd.
Mijn broer at vroeger ook altijd heel slecht. Maar das ook goed gekomen dus er is nog hoop. Voor nu heeft de hond nog gelukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:38 schreef Books het volgende:
Wel lastig hoor. Ik weet van een vriendinnetje vroeger dat die een soort greepje om haar bestek had zodat ze zelf kon eten. Die kreeg het ook niet voor elkaar maar hoe, wat en waar? Haar duim en wijsvinger moest je onder een oogje doorsteken en dan werd dat juist gehouden zodat ze kon eten. Inmiddels kan ze het wel
K*t.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef DaviniaHR het volgende:
trouwens, hoe is bij jullie de overgang naar wintertijd verlopen?
Dat spookje hier zegt dan. Mama maar ik ist wakker! En jij bent ook wakker!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Vivi het volgende:
Overgang naar wintertijd ging hier prima eiks. Ik heb gewoon gezegd dat het donker is dus dat ie naar bed moet, en als ie te vroeg opstaat zeg ik " Kijk naar buiten, het is nog helemaal donker, iedereen slaapt nog hoor" ! Werkte goed
.
Knap is dat he! Dat heeft Dean ook, die weet ook nog dingen over oma enzoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:35 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha Vivi zo gaat het hier ook. De tv slaapt hier trouwens ook altijd nog 's morgens tot 7 uur en kan dan onmogelijk aan![]()
Kersjes dat klinkt leuk zeg! Ga je mee als Devin naar de psz gaat?
Linde was vandaag helemaal in de ban van haar duplo. Ik had bij de tweedehandswinkel aardig wat Duplo gekocht en daar zat ook een duplo-schommeltje bij. Linde is gek op schommelen en nu mochten de duplo-popjes dus ook allemaal even schommelen![]()
Ik verbaas me hier altijd over dingen die Linde kan onthouden. Ik had vanmiddag de dvd met de pretecho van Esmee gekeken en ze zag het hoesje liggen. Zegt ze 'O ja bij opa oma kijken' En dat is echt zo'n 4 maanden geleden dat we die dvd daar 1 x gekeken hebben en daarna is ie niet meer uit de kast geweest.
Gaat heel goed. Ze heeft geen last meer gehad. Geneest goed. Tandenpoetsen nog steeds erg moeizaam.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:19 schreef chacama het volgende:
Klinkt gezellig Ingrid. Hoe is het met d'r tandjes?
Doen andere kinders dit ook? vind het wel schattig, eigenlijkquote:Verder ben ik een heel beschaafde peuter. Als ik ergens wegga, zeg ik alles gedag. Dus ik ga mijn kamer uit, en begin mijn afscheidsritueel “dag beer, dag bij, dag bij, dag bij, dag bij, dag bij, dag bij, dag bij (bijtjesbehang op de muur), dag nonijnijn (in boek), dag boekjes, dag kast, licht uit! Deur dicht!” waarop ik het traphekje dicht sla “dicht!”
Ja, klopt, maar minder spannend dan de vorige. Die was veel heftiger (keel, neusamandelen en gaatjes in de oren). Hier alleen "maar" buisjes. (Voor 2 maanden terug dit eens op TV gezien bij zo'n medisch programma. Een uur na de operatie merk je al niets meer bij de kindjes).quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Moonah het volgende:
Fijn hoor, Tazz en Lena.
Lijkt me toch erg spannend, zo'n ingreep bij je kind.
Maar zou dat nu nog kunnen dan? Ik heb er namelijk zelf ook al aan gedacht maar omdat zijn broertje nu al bijna 4 maand is dacht ik dat het van mezelf wel heel vergezocht was!!quote:Op woensdag 4 november 2009 09:19 schreef Lenaatje het volgende:
MeNicole wat sneu. Lastig lijkt me dat. Moet ie misschien nog wennen aan zijn broerjte en dat ie dat niet duidelijk kan maken op de een of andere manier.
quote:Op woensdag 4 november 2009 08:57 schreef Nijna het volgende:
Kers, klinkt goed. Hihi wij hebben hier een weegschaal die altijd "5 kilo" aangeeft volgens Mirte
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:48 schreef Kersjes het volgende:
[..]
![]()
Nog zoiets grappigs dat me nu even te binnen schiet:
Devin noemt mensen die hij kent bij hun naam, kent hij ze niet dan zijn het "mensen". Logisch toch. Iets minder logisch is het voor degenen die hij niet bij naam kent, dan staat hij te roepen: "Mensen, meeeeeeensen!!" maar degene waartegen hij het heeft heeft dan vaak niet door dat hij of zij geroepen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |