abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73877695
Vivi
Wandelende kopieerapparaatjes..

Davinia, goed dat Eli al zo kan tellen. Chris zit echt even in de kleurenfase..
Nu wachten tot hij wakker wordt, gaan we straks gezellig saampjes naar de herfstkermis.
pi_73878760
Quinten kan echt nog niet tellen en al helemaal geen alfabet! Ook zindelijk is hij nog bij lange na niet (hij paniekt als ik hem op de wc of potje wil zetten dus we laten het nog maar even). Hij kent een paar kleuren en het praten gaat steeds beter. Hij kan heerlijk zoet spelen met de autootjes, is dol op zijn grote broer en eet als een bootwerker
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_73904975
Dat klinkt toch gewoon ook heerlijk beefcake..

Chris heeft even een spurtje qua taal. 2,5 maand geleden op zijn verjaardag zei hij alleen losse woordjes, en nog niet eens zoveel. En nu plakt hij soms al 3 woorden aan elkaar, begon het weekend met meervoud (auto's). Hij zegt vaker "mijn ding" ipv "Tis ding" (beginklanken zijn nog lastig Chris=Tis). Ik hoor bijna dagelijks nieuwe woorden.
Het gaat echt even heel erg snel nu, maar voor mijn gevoel wel beter dan steeds op het onderste lijntje qua taal te ontwikkelen

Ik geloof dat verhaal van de montesorri school wel: dat kindjes niet in een rechte lijn ontwikkelen, maar met sprongen en dalen
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:20:38 #104
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73979465
Mahre is gisteren naar het ziekenhuis geweest voor de oren, blijken deze toch niet goed te zijn. Er zit vocht achter en blijkbaar wisten ze dit de vorige keer ook al maar is dat ons niet verteld.
Goed, Lenaatje beetje boos geworden omdat we teruggestuurd zouden worden naar de KNO afdeling en dat later weer het traject in van het audiocentrum.
Dame van die afdeling is meegelopen naar KNO afdeling om te overleggen en besluiten is om mahre zsm te operen aan haar oren en dan buisjes te plaatsen. 3 november is ze al aan de beurt.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_73979609
Oh Tazz, dat is toch weer een heel anders verhaal. Maar gelukkig wel te verhelpen.
Hopelijk is het met de buisjes snel weer goed.
En wat snel aan de beurt al!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:59:11 #106
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73980738
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Oh Tazz, dat is toch weer een heel anders verhaal. Maar gelukkig wel te verhelpen.
ja, alleen jammer dat je eerst tegenstrijdige berichten hoort en dat ze dus niet alles vertellen..
quote:
Hopelijk is het met de buisjes snel weer goed.
En wat snel aan de beurt al!
Het kon nog sneller, vrijdag al, maar dan werkt mijn vrouw.
En idd, alles gaat lekker snel. Tussen eerste controle KNO afdeling en keel/neus amandel operatie zit normaal 6 weken, bij Mahre 2 dagen..
pi_73981999
Irritant zeg die tegenstrijdige berichten.
Hopelijk helpen de buisjes snel!
pi_73983545
Succes alvast voor 3 november!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:20:24 #109
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73983668
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef beefcake het volgende:
Succes alvast voor 3 november!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:43:46 #110
144006 chacama
Ondernemend!
pi_73996431
Da's leuk DF. Heerlijk om die sprongen te zien...

Tazz en Lenaatje, fijn dat Mahre zo snel geholpen kan worden. Ben benieuwd hoe het verdere traject wordt.

Hier ook een sprong. En daar waar ik aan het begin van de week nog riep dat ze niet zo goede eter was. Nu gaan er regelmatig tussendemiddag 2 boterhammen naar binnen .
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:21:18 #111
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_74054149
Tazz dat is schrikken zeg. Vooral omdat ze eerst dus net deden of er niks aan de hand was. Hopelijk helpen de buisjes binnenkort.

Ik had vrijdag zoiets vreemds. Linde was naar de opvang en ik was met mijn moeder en Esmee naar de markt geweest. Op de terugweg kwamen we met de tram door de smalle straat waar de opvang van Linde zit en toen we langsreden, stond ze net voor het raam. Het was echt zo raar want we kwamen met een enorme vaart door de straat denderen en ineens zag ik Linde staan. Maar het allervreemdste was nog wel dat ze mij ook meteen in de volle tram zag zitten. We keken elkaar recht in de ogen aan. Eerst dacht ik nog dat ik het me had ingebeeld, maar toen mijn vriend haar bij de opvang kwam halen, zei ze meteen "Mama zien in de tram!" Vond ik wel heel knap van mijn meiske!
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:25:01 #112
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74054314
Linde goed gezien meisje.

Wij zijn vandaag naar de duinen geweest. ik heb zo genoten. De duinen op en afrennend ondekte ze de grote wereld. Om vervolgend doodstil te staan en me te roepen bij een omgevallen paddestoel: kijk mama: krak de paddestoel, diepe zuch hoepla in de luch.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:45:32 #113
1762 YPPY
Yppiaans
pi_74055405
Gelukkig dat Mahre zo snel terecht kan.

Linde heeft dat vlug gezien dan, grappig.

Heerlijk chacama! Ik vind het echt leuk om te lezen dat je zo van ze geniet, echt heel goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:50:44 #114
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74055670
chacama leuk is dat he

Wat goed van Linda, moet een heel bijzondere ervaring geweets zijn stiemie
pi_74068465
Dat heeft Linde goed gezien!

Chaca, dat klinkt als een heerlijk middagje weg. Lekker genieten

Hier een wazig weekend.
Chris heeft van donderdag of vrijdag de halve nacht lopen spugen, En mams en paps waren van zaterdag op zondag aan de beurt: buikgriep. Chris is gistermiddag voor het eerst "zomaar" door een goede vriend meegenomen om even eruit te zijn. Stel je voor: man van 30-single-niks met kinderen => neemt Chris zo mee naar huis en de MacD. Ze hadden het beide wel gezellig gehad zo te horen.

Zaterdagmiddag nog naar een verjaardagsfeest geweest van mijn mans oma (94!). Chris dartelde daar weer zo vrij rond. Iedereen vond hem zo leuk, en toen we weg gingen, liep Chris zelf naar een groepje mensen toe om hem een hand te geven. Best grappig, want dat hebben we hem niet geleerd. En hij wilde iedereen wel een kusje geven bij het afscheid. Heerlijk dat mijn mannetje eindelijk wat vrijer wordt!
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:11:51 #116
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74070049
DF, wat lief! en samen met vriend naar de Mac!

chacama, wat gezellig! Heb je eigenlijk het idee dat je blijvend resultaat hebt geboekt bij de osteopaat? (verkeerde topic, ik weet )

stiemie, wat leuk! en wel fijnd at ze niet helemaal over dr toeren was ervan!

trouwens, hoe is bij jullie de overgang naar wintertijd verlopen?

eli stond vanochtend weer om 5 uur sharp naast zijn bed! (volgens PR)
en heeft toen braaf gespeeld tot 7 uur!
maar we hebben een dunne muur tussen onze kamers, dus we zijn heerlijk wakker gezongen en gerammeld door eli en zijn schreeuwspeelgoed

[ Bericht 24% gewijzigd door DaviniaHR op 26-10-2009 10:29:21 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74074118
Wat grappig stiemie!

Juk, haal ik net Meike op bij de psz, vertelt ze weer dat dat pestkoppie haar weer heeft "haren getrekt en aan mijn buik getrekt"
Thuis zie ik de krassen weer op haar wangetje en oortje staan.....grrrrrrrrrrrrrrrrr

Ik had vanochtend nog een gesprekje erover met de juf, en ze weten er wel van, dat kind plaagt iedereen.
Ze is vliegensvlug, en het is steeds al gebeurd voor ze kunnen ingrijpen.
Ze zijn heel alert op wat dat kind allemaal doet, en toch gebeurt het steeds weer.
Het is nu de 4e keer achter elkaar dat Meike gehavend thuis komt. Ik word het zo langzamerhand wel flauw hoor.
Heb al tegen de juf gezegd dat Meike mag "terugplagen" van ons, en juf juichte het alleen maar toe!
Ze zei dat als Meike een keer wat terug zou doen zij daar absoluut niks van zou zeggen.
Probleem is alleen dat Meike niks terug doet.....hmmmm
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_74074181
Mikael kan na veel bloed, zweet en tranen eindelijk zijn broek zelf aandoen Nu gaan we door voor de trui
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:33:30 #119
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74075875
Ik zou dat meiske zelf eens even apart nemen Karin, en dan met een heel strenge blik zeggen dat je ze niet meer aan Meike moet zitten omdat je anders aan haar zit heel boos gaat worden. Er zullen heus wel mensen over vallen maar ik kan me in zo'n geval niet echt bedwingen. Of misschien zou ik eerst haar ouders er eens op wijzen en duidelijk maken dat het op moet houden. Maar als dat niet helpt, tja.. .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_74076602
Davinia, 5 uur is wel erg vroeg..
Hier was Chris zaterdagavond een klein uurtje later naar bed (ivm dat feestje), maar stond om 6 uur nieuwe tijd weer klaar. Vanochtend was het al 6.50, normaal is rond 7.15. Dus dat gaat de goede kant weer op.

Karin, wat naar dat zo'n meisje haar gang kan gaan. Heeft het psz nog overleg met de ouders erover, want dit lijkt me toch iets om in de gaten te houden. Al is het misschien een fase, ze moet toch leren dat zoiets niet kan.

Nicole, goed zeg!
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:46:03 #121
108648 cattie
lieve moeder
pi_74078096
Fijn dat mahre zo snel terecht kan!

Knap van Mikael! Ive kan dat nog niet hoor. Hij werkt wel mee. En vest of jas aan en uit doen lukt wel.

Wat sneu voor Meike..

Ive is bijna zindelijk! Hij plast nu bijna elke keer op de wc of op het potje! Nu nog poepen, maar het gaat echt de goede kant op.
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:04:38 #122
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_74078674
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:21 schreef Stiemie het volgende:

Ik had vrijdag zoiets vreemds. Linde was naar de opvang en ik was met mijn moeder en Esmee naar de markt geweest. Op de terugweg kwamen we met de tram door de smalle straat waar de opvang van Linde zit en toen we langsreden, stond ze net voor het raam. Het was echt zo raar want we kwamen met een enorme vaart door de straat denderen en ineens zag ik Linde staan. Maar het allervreemdste was nog wel dat ze mij ook meteen in de volle tram zag zitten. We keken elkaar recht in de ogen aan. Eerst dacht ik nog dat ik het me had ingebeeld, maar toen mijn vriend haar bij de opvang kwam halen, zei ze meteen "Mama zien in de tram!" Vond ik wel heel knap van mijn meiske!
Dat is grappig, zeg. Alert ook.
Als ik de meiden tegenkom in de supermarkt (ze gaan vaak boodschappen doen voor de lunch of middaghapje), dan zeggen ze " Hoi mam, schappuh doen ! " en dan " doeiiiii "

Zo lief vind ik dat. Blijkbaar hebben ze het goed naar hun zin!
pi_74081274
Stiemie das echt zo'n moment alsof de tijd heel even stil staat

Jas enzo had Mikael ook geleerd op de psz. Maar ik vond het wel tijd worden voor zijn broek. Meneer dacht er anders over. Na weken voordoen moest ie het van de week toch echt zelf doen. Zat ie op de grond te schreeuwen dat het niet lukte maar helpen mocht ook niet. Dus ik liep weg met de mededeling als ik mocht helpen dat ie maar moest komen. Ik hoorde hem nog mopperen: Het lukt gewoon niet die domme broek ook En toen kwam ie de kamer inlopen met zijn broek aan en plofte ie op de bank alsof er niks gebeurd was Dus ik helemaal blij zegt ie: Ach ja die is zomaar ineens aangegaan En dat was het
En nu wil ie het altijd zelf. Nu gaan we zelfde maar doen met de truien
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:19:25 #124
11682 Moonah
Jolie femme
pi_74092249
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:04 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

Als ik de meiden tegenkom in de supermarkt
Dat lijkt me echt heel leuk!

En grappig qua aankleden, dat doet mijn zoon dus al wél heel lang. Hij heeft er alleen niet altijd zin in. Sokken lukt hem trouwens niet. Knoop (haakje) van broek ook niet.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:25:04 #125
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74092450
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:19 schreef Moonah het volgende:

[..]

En grappig qua aankleden, dat doet mijn zoon dus al wél heel lang. Hij heeft er alleen niet altijd zin in. Sokken lukt hem trouwens niet. Knoop (haakje) van broek ook niet.
is thies dan sowieso ook niet heel handig in zijn fijne motoriek ?
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:33:22 #126
11682 Moonah
Jolie femme
pi_74092763
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

is thies dan sowieso ook niet heel handig in zijn fijne motoriek ?
Nah, weet ik eigenlijk niet eens zo specifiek.
Hij heeft wel al een bijna correcte pengreep en 'schrijft' ook regelmatig brieven.
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:38:14 #127
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74092935
Haha die brieven, zo leuk he, t zijn heir ook allemaal rondjes naast elkaar, en dan vraagt ze hoe schrijf je dat en dan spel ik, en dan maakt ze het aantal rondjes dat ik spel hihi
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 06:53:28 #128
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_74100565
Ik kom afscheid nemen van dit topic. vandaag wordt mijn grote zoon 4. Zijn verjaardag hebben we zaterdag gevierd met een piratentaart, leuke visite en heel, heel veel lego
Gister zijn laatste dagje 'thuis' en vandaag naar school. Het wennen vond hij heerlijk en hij heeft er ook echt zin in.
Vind het jammer dat ik door de verhuizing de laatste tijd zo weinig 'echte' tijd voor hem had (en baal er nu even flink van )dat is tijdelijk maar toch... Hij is door de verhuizing zelf erg moe en nu moet ik 'm zo wakker gaan maken dat vind ik altijd zo rot om te doen, een moe kind wakker maken. Hopelijk staat hij er over een paar minuutjes zelf ineens naast.
Tobias heeft er enorm zin in en ik ga me verder storten op de verhuizing.
Kleine jongetjes worden groot

[ Bericht 10% gewijzigd door Saffier op 27-10-2009 07:03:15 ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_74101087
Saffier, gefeliciteerd met Tobias zijn verjaardag
Geniet maar lekker van je kleutertje!!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:47:56 #130
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_74101344
Tobias, gefeliciteerd..

dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:28:30 #131
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74103579
Dag tobias en saffier, tot snel geniet van die 4e verjaardag
pi_74107489
Saffier en Tobias daaaaag en een fijne verjaardag!
Fake it till you make it...
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:40:39 #133
11682 Moonah
Jolie femme
pi_74107564
Dag Tobias en Saffier!
Fijne tijd op school gewenst!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:42:24 #134
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74107603
Saffier en Tobias, veel plezier vandaag op je vraardag!
en succes met de verhuizing
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:44:53 #135
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74107679
Saffier en Tobias gefeliciteerd en veel plezier en ook succes met de verhuizing.
pi_74111035
Tobias gefeliciteerd!
Veel plezier op school.
pi_74114311
Saffier, ik zie je wel verschijnen in het volgende topic
Van harte gefeliciteerd met Tobias! Vier jaar alweer, het gaat zo snel!
Heel veel succes met school, aandacht en de verhuizing
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:54:47 #138
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_74134942
Saffier en Tobias, gefeliciteerd en succes met alles!!

Wij zitten ook middenin een verhuizing (gaan zaterdag over) en daar word ik toch zo emo van... We gaan weg uit de flat, het enige huis dat Devin gekend heeft, waar hij zich zo op zijn gemak voelt en dat hij als zijn binnenzak kent. Zijn kamer, zijn lievelingsplekjes, de galerij vanwaar hij elke maandag gefascineerd toekeek hoe hoe de vuilniswagen de bakken beneden leeghaalde...
We gaan naar een nieuw huis en daar zullen we vast een hoop fijne herinneringen gaan maken, maar dat we zijn eerste huis gaan verlaten en dat hij zich later waarschijnlijk weinig tot niks zal kunnen herinneren van de flat valt me toch best zwaar
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 28 oktober 2009 @ 06:41:26 #139
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_74137799
Nog gefeliciteerd, Saffiier!

Is toch ook wel logisch, Kersjes. Geniet van de komende dagen (ondanks de verhuisdrukte)
Heeft hij zijn nieuwe kamer enzo al gezien ?

De meiden vonden hun nieuwe kamer echt leuk, maar liepen door het nieuwe huis alsof ze er al jaren rondliepen...Iets drukker, dan normaal, meer niet.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 06:54:43 #140
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74137838
oops! Tobias 4!
Saffier van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je gauw gewend bent!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 06:59:58 #141
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_74137852
Ja, hij heeft zijn kamer maandag voor het eerst gezien, toen kregen we de sleutel. De vorige bewoners hadden een paar speelgoedautootjes van hun inmiddels volwassen zoon voor hem achtergelaten, vond hij prachtig natuurlijk! Vloerbedekking moet eruit want hij krijgt laminaat. De muren moeten nog geverfd, stickers opgeplakt, meubels gaan er zaterdag in, al zijn spullen ook... Als hij er zaterdagavond voor het eerst gaat slapen moet het echt af zijn en heeft hij een grote jongens-kamer!
pi_74138887
Spannend Kersjes en Saffier. Een verhuizing is ook nogal wat.
Maar jullie jochies wennen vast wel snel. Als ze een eigen plekje hebben, en mama in de buurt is het snel goed!
pi_74139611
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:19 schreef Moonah het volgende:

[..]

Mikael kan nog niet eens zelf eten Hij kan het wel maar de ruimte om hem een (en hijzelf ook) ziet eruit alsof er weet niet wat ik gebeurd Zijn motoriek is niet al te best zijn we al een tijdje achter
pi_74141818
Kersjes, succes met het verhuisgebeuren. Ik moet zeggen dat het hier best is meegevallen het wennen enzo.
pi_74143484
Kersjes ook veel succes met jullie verhuizing!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:29:38 #146
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74145447
Kersjes veel succes met verhuizen en als hij een stoere jongenskamer krijgt dan is het misschien juist voor hem wel leuk om te verhuizen.

MeNicole als Mika motorisch niet zo goed is onder andere qua eten (zoals ik het leest heeft hij bijv. moeite om een vork in zijn mond te krijgen of om het aan een vork te prikken) hoe kan hij dan met een pen/potlood/krijtje wel die oefenboekjes invullen zoals je laatst liet zien? Dat is toch ook motorisch met de hand of begrijp ik het verkeerd.
pi_74145561
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:29 schreef Books het volgende:
Kersjes veel succes met verhuizen en als hij een stoere jongenskamer krijgt dan is het misschien juist voor hem wel leuk om te verhuizen.

MeNicole als Mika motorisch niet zo goed is onder andere qua eten (zoals ik het leest heeft hij bijv. moeite om een vork in zijn mond te krijgen of om het aan een vork te prikken) hoe kan hij dan met een pen/potlood/krijtje wel die oefenboekjes invullen zoals je laatst liet zien? Dat is toch ook motorisch met de hand of begrijp ik het verkeerd.
Hij kan de vork niet recht houden. Als hij zijn eten erop heeft en naar zijn mond wil brengen houdt ie de vork schuin. Dan valt alles eraf. Een potlood vasthouden is heel anders. Die kan niet schuin gaan. Maar hij kan bv ook niet netjes kleuren. Zoals op dat werkblad ook te zien was. Hij krast echt nog!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:38:35 #148
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74145748
Wel lastig hoor. Ik weet van een vriendinnetje vroeger dat die een soort greepje om haar bestek had zodat ze zelf kon eten. Die kreeg het ook niet voor elkaar maar hoe, wat en waar? Haar duim en wijsvinger moest je onder een oogje doorsteken en dan werd dat juist gehouden zodat ze kon eten. Inmiddels kan ze het wel
pi_74146004
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:38 schreef Books het volgende:
Wel lastig hoor. Ik weet van een vriendinnetje vroeger dat die een soort greepje om haar bestek had zodat ze zelf kon eten. Die kreeg het ook niet voor elkaar maar hoe, wat en waar? Haar duim en wijsvinger moest je onder een oogje doorsteken en dan werd dat juist gehouden zodat ze kon eten. Inmiddels kan ze het wel
Mijn broer at vroeger ook altijd heel slecht. Maar das ook goed gekomen dus er is nog hoop. Voor nu heeft de hond nog geluk
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:48:23 #150
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74146090
Hahaha hier heeft onze oude bejaarde poes ineens de tijd van haar leven als E zelf stukjes brood wil eten en ze heeft geen trek. Als ze honger heeft dan krijgt ze niks en als ze minder trek heeft dan heeft de poes geluk en ze heeft het ook helemaal door E dat ze de poes eten kan geven.
pi_74163587
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef DaviniaHR het volgende:
trouwens, hoe is bij jullie de overgang naar wintertijd verlopen?
K*t.
Nu nog. Wie heeft dat verzonnen?!

Kim had een vriendje te spelen vandaag. Zoontje van goede vriendin van me. Was heel leuk.
Samen de kinderboerderij en winkel onveilig gemaakt. Boven gespeeld, zelfs nog met Tyler gespeeld.
En ik kon tussendoor lekker bijkletsen.
pi_74163842
Kersjes (?) succes met verhuizen.
Eh, denkdenk wat had ik nou toch gelezen.
Iets over aankleden, dat doet Kim zelf. En eten ook, als ze eet dan he.
Laatst 2,5 bord lasagne.
Tekenen soms probeert ze in te kleuren, meestal meer krassen.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:19:52 #153
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74167917
Hier leven we ook nog op wintertijd. is redelijk vermoeiend.

Klinkt gezellig Ingrid. Hoe is het met d'r tandjes?

Aankleden doet mevrouw hier zelf. En alleen bij hoge uitzondering mag ik helpen met oa. een maillot of een rits. D'r jas doet ze tegenwoordig ook zelf aan. Die gaat met de boord naar d'r toe op de grond en dan armen in de armsgaten en dan gooit ze hem over d'r hoofd en heeft ze hem aan. Eten doet ze ook zelf en krassen kan ze als de beste, maar rondjes gaan steeds beter. Dus niet alleen gruwelijk eigenwijs, maar ook eigendoens (als dat een woord is)....
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:49:33 #154
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74169288
Overgang naar wintertijd ging hier prima eiks . Ik heb gewoon gezegd dat het donker is dus dat ie naar bed moet, en als ie te vroeg opstaat zeg ik " Kijk naar buiten, het is nog helemaal donker, iedereen slaapt nog hoor" ! Werkte goed .
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:57:27 #155
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_74169671
Chacama, eigendoens is misschien geen echt woord, maar het begrip zelf is overbekend hoor

Hier hadden we vanmorgen een herfstwandeling op de psz. Het was heerlijk weer, we hadden het echt getroffen! Via een lekker wandelpad naar het park waar de kinderen op bankjes gingen zitten om een koekje te eten en even uit te rusten van de toch wel flinke wandeling. En toen... rennen! Er was een heuvel en de kinderen renden van boven naar beneden en weer terug, en een lol dat ze hadden!!
En er was een jochie dat ineens bedacht dat je ook wel van de heuvel kon afrollen, lekker door het natte gras. 3x raden wie van petje tot aan zijn sokken onder de natte blubsie weer mee naar huis ging
pi_74171307
Hahaha Vivi zo gaat het hier ook. De tv slaapt hier trouwens ook altijd nog 's morgens tot 7 uur en kan dan onmogelijk aan

Kersjes dat klinkt leuk zeg! Ga je mee als Devin naar de psz gaat?

Linde was vandaag helemaal in de ban van haar duplo. Ik had bij de tweedehandswinkel aardig wat Duplo gekocht en daar zat ook een duplo-schommeltje bij. Linde is gek op schommelen en nu mochten de duplo-popjes dus ook allemaal even schommelen

Ik verbaas me hier altijd over dingen die Linde kan onthouden. Ik had vanmiddag de dvd met de pretecho van Esmee gekeken en ze zag het hoesje liggen. Zegt ze 'O ja bij opa oma kijken' En dat is echt zo'n 4 maanden geleden dat we die dvd daar 1 x gekeken hebben en daarna is ie niet meer uit de kast geweest.
pi_74171526
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Vivi het volgende:
Overgang naar wintertijd ging hier prima eiks . Ik heb gewoon gezegd dat het donker is dus dat ie naar bed moet, en als ie te vroeg opstaat zeg ik " Kijk naar buiten, het is nog helemaal donker, iedereen slaapt nog hoor" ! Werkte goed .
Dat spookje hier zegt dan. Mama maar ik ist wakker! En jij bent ook wakker!!
Om vervolgens alle kindjes van familie, bekenden, kdv op te noemen.. XXX slaapt, YYY slaapt. etc...
  donderdag 29 oktober 2009 @ 11:00:33 #158
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74179344
Het was weer half 6 hier. Maar ze was wel al rustiger dan gisteren. Ze is naast me komen liggen en is tot half zeven eigenlijk best rustig gebleven. Viel me dus alles mee.

Ohhh, piglet dat herken in van Fleur. Die kon dan ook de hele familie en kenissenkring opnoemen.

Klinkt goed Kersjes. Die wandeling. Het natte iets minder, maar daar is de wasmachine gelukkig goed voor. Hier ook. Als ze knoeit, kijkt ze me aan.... jeeft nie mama, wasmaschien maakt weer schoon.

En Stieme, wat een goed geheugen heeft ze zeg. Top. Maar zorgt er ook voor dat jij moet opletten met wat je beloofd, want dat onthoudt ze dan ook.
pi_74179576
Stiemie, ze hadden ouders nodig voor de wandeling en aangezien ik nog verlof heb wilde ik graag mee! Als ik straks weer moet werken dan is dat op maaandag, woensdag en vrijdag, juist de 3 dagen waarop hij naar de psz gaat en dan kom ik daar in principe dus nooit meer. Nu nog even mijn steentje bijdragen zolang het kan dus

Chacama, ik doe er ook totaal niet moeilijk om hoor! Hoewel ik soms wel kan balen als hij letterlijk 5 minuten na het aankleden zijn kleren weer onder de diksap/yoghurtdrink/tandpastazeep/etc. heeft zitten, net als we op het punt staan om van huis te gaan
  donderdag 29 oktober 2009 @ 11:15:33 #160
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74179831
. Maud gaat 9 van de 10 keer ook met vlekken op d'r kleren naar oppas of KDV. Ik heb er gewoon geen zin in. Alleen als ze ontbijt in d'r pyjama krijg ik ze schoon afgeleverd, maar tja, dat is dan weer niet handig in de planning. En zelfs dan nog is ze nog geen vijf minuten op de plek van bestemming of ik zie al weer een vlek ontstaan. Het hoort bij d'r denk ik dan maar. Kind van d'r moeder
pi_74183736
Stiemie, wat een goed geheugen! Het is ook een wijs meisje als ik het zo lees.

Hier was het vanochtend 7.20. De normale tijd weer, na een paar ochtend wat eerder.

Kersjes wat leuk zo'n wandeling. Kun je ook eens kijken hoe hij in zo'n groep meegaat.

Chris eet wel zelf, maar soms zou een hond toch wel handig zijn

Vanochtend weer naar de kruipgroep geweest. Chris was wel weer aanhankelijk. Maar toch wel iets nieuws: Normaal laat hij zich alles zo afpakken. Een kindje hoeft maar te kijken en hij geeft het gewoon. Nu duwde hij een kindje zomaar weg dat heel opdringerig zijn auto wilde. Dat had ik echt niet verwacht van mijn lieve guppie..
Dus Karin, misschien ziet Meike binnenkort het licht ook nog wel
pi_74184042
Leuk hoor Kersjes om mee te gaan. Devin is zeker wel heel trots dat je dan meegaat? Bij Linde op de opvang kan je eventueel wel een middagje meedraaien, maar daar moet je dan zelf echt om vragen. Op 1 of andere manier komt het er dan toch steeds weer niet van

Deepfreeze van goed zeg van Chris! Toch wel fijn hoor als ze meer van zich af gaan bijten. Linde heeft er helaas soms nog wel wat moeite mee.

Chaca ik vind het ook altijd zo knap van d'r dat ze dat kan onthouden. Helaas is het niet altijd makkelijk want ze onthoud dus ook dingen waarvan je liever hebt dat ze ze vergeet...

En soms is het voor ons ook niet even duidelijk. Zo liet mijn vriend laatst een plaatje van de aarde zien op de laptop en toen zei Linde: 'O ben ik ook geweest met opa!' Dus wij hadden echt zoiets van ja daaahaaaag. De dag daarna kwamen mijn ouders op bezoek en ik vertel het zo tegen mijn vader. Zegt ie dat hij haar 2 maanden daarvoor in het Artis planetarium een plaatje van de aarde heeft laten zien... Tsja dan sta je als ouders dus mooi even voor paal.
pi_74185735
zo vertelt meike me van een stuk of 10 kinderen van de psz hoe ze van achternaam heten!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:55:06 #164
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74185760
Linde is ook zo'n lekkere bijdehand. Hier ook zo'n peutertje. Wij waren op vakantie in MEI en daarbij zat er vanalles aan speelgoed in het huisje bij. Nu in de tijd van de sinterklaas/kerst en de daarbij volgende foldertjes horen we niet anders dan die in vakansiehuisie en die ook en dat ook enz. enz. enz.

Ze kreeg gister van mijn lief een tatoeage uit een zakje snoepjes en die deed hij op haar hand en ze komt de woonkamer is en zegt kijk net als tante cris en papa en tricia? Bedoel ze linkt dat wel meteen terwijl geen van alleen een tattoo op hun hand hebben aan hun. Ze zijn zo wijs op deze leeftijd vind ik en ze wordt gewoon over een week al drie.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:34:37 #165
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74187414
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:35 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha Vivi zo gaat het hier ook. De tv slaapt hier trouwens ook altijd nog 's morgens tot 7 uur en kan dan onmogelijk aan

Kersjes dat klinkt leuk zeg! Ga je mee als Devin naar de psz gaat?

Linde was vandaag helemaal in de ban van haar duplo. Ik had bij de tweedehandswinkel aardig wat Duplo gekocht en daar zat ook een duplo-schommeltje bij. Linde is gek op schommelen en nu mochten de duplo-popjes dus ook allemaal even schommelen

Ik verbaas me hier altijd over dingen die Linde kan onthouden. Ik had vanmiddag de dvd met de pretecho van Esmee gekeken en ze zag het hoesje liggen. Zegt ze 'O ja bij opa oma kijken' En dat is echt zo'n 4 maanden geleden dat we die dvd daar 1 x gekeken hebben en daarna is ie niet meer uit de kast geweest.
Knap is dat he! Dat heeft Dean ook, die weet ook nog dingen over oma enzo . En die is er toch al ruim een half jaar niet meer. En laatst zaten we " Varen enzo" te kijken en er ging een bootje door de Amsterdamse grachten en toen zei hij " Kijk, dat is Amsterdam mama, daar woont opa Dick" .

Knap, vind ik .
  donderdag 29 oktober 2009 @ 14:37:21 #166
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74187506
Wow Karin, Meike is wel heel erg snel hoor met veel dingen als ik het zo lees! Leuk!

Oh ja, bijna de doorbraak vergeten te vermelden; Dean gaf vanochtend voor het eerst zelf aan dat ie op de wc wilde om een kid in the pool the droppen .
pi_74187531
Echt bizar soms wat ze allemaal kunnen onthouden. En meestal klopt het ook nog.

Vanochtend zijn we gaan zwemmen. Een vriendinnetje van Anna is grote zus geworden en het kleine zusje was nog niet gaan zwemmen. Babyzwemmen met twee kindjes is nogal lastig. Dus nu heeft de moeder met de baby gezwommen en ik had de twee peuters. Echt leuk, ze waren zo druk met elkaar, helemaal gezellig. En moe!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_74187768
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:19 schreef chacama het volgende:
Klinkt gezellig Ingrid. Hoe is het met d'r tandjes?
Gaat heel goed. Ze heeft geen last meer gehad. Geneest goed. Tandenpoetsen nog steeds erg moeizaam.
Ze is veel minder stout/vervelend. Ook liever tegen Tyler.
En wil hem constant voeren. Gisteren zelfs pizza.

Kim onthoud alles. Niet altijd even handig.
pi_74245707
Vanochtend in bed, toen ze tussen ons in lag: "papa... ik wil met je kroelen"

Wat een moppie is ze toch ook.
*OUD heilige*
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 08:48:26 #170
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74245984
Goed om te lezen Ingrid.

Anna
  maandag 2 november 2009 @ 08:43:56 #171
108648 cattie
lieve moeder
pi_74306056
Vaochtend was ik al beneden met fee toen ik boven hoorde: mama, ik moet plassen. Hij klink erg zielig. Ik naar boven, staat hij daar, bij zijn potje, pyamabroek naar beneden maar hij kreeg zijn luier niet af. Hij wordt groot! Overdag is hij nu (plas)zindelijk. Poepen is nog een ander verhaal, maar dat zal wel van zelf volgen.
pi_74312729
Cattie, goed zeg. Maar dus nog even oefenen met de luier afdoen dus..

Hier een weekendje bij mijn ouders geweest met Chris. Ze hebben hem heerlijk moe gespeeld. Daar kan ik zo van genieten. En Chris ook. Mijn moeder doet ook echt gek met hem. Ze had een reuze stuiterbal met knipperlicht erin. Dus met een paar frisdrankflessen op de donkere gang hebben ze samen ge-dicso-bowlt. Zo leuk om te zien.

En hij zegt tegenwoordig "dankje mama/papa/vul in" als je iets geeft en alsjeblieft zegt. Zo cute en beleefd

Helaas ook minder leuke dingen. Mijn oma van 88 gaat niet zo goed. Kwestie van dagen waarschijnlijk. Dus daar wilde ik ook nog even heen. Chris ook mee. Ze lag in bed, vooral slapend, maar af en toe even wakker. Chris voelde wel aan dat er iets niet klopte. Hij moest bij mij of mijn moeder op de arm. En hij heeft het ook nog af en toe over "beppe slapen, beppe ziek" (Het is mijn beppe, is oma in het fries). Maar nog wel een handje gegeven. Dus we zullen eens zien hoe dat afloopt. (met beppe, en Chris zijn indrukkken)

[ Bericht 10% gewijzigd door Deepfreeze op 02-11-2009 13:10:47 ]
  maandag 2 november 2009 @ 17:08:03 #173
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74320714
wat goed van ive!

goed opgevoegd, die Chris! Eli komt niet verder dan "appesief"

heftig, van je oma. heel veel sterkte iig!

kleine quote uit Eli's blog:
quote:
Verder ben ik een heel beschaafde peuter. Als ik ergens wegga, zeg ik alles gedag. Dus ik ga mijn kamer uit, en begin mijn afscheidsritueel “dag beer, dag bij, dag bij, dag bij, dag bij, dag bij, dag bij, dag bij (bijtjesbehang op de muur ), dag nonijnijn (in boek), dag boekjes, dag kast, licht uit! Deur dicht!” waarop ik het traphekje dicht sla “dicht!”
Doen andere kinders dit ook? vind het wel schattig, eigenlijk
pi_74320781
Mijn nichtje doet dat ook! Volgens mij is t vooral tijdrekken bij haar haha.
pi_74323073
Chris doet het soms ook wel. Niet bij alles, maar de knuffels en geliefd speelgoed wel. Het helpt hem ook om bijv het spelen af te sluiten.

Hier even een peuterfase geloof ik. Hij begint wat dwars te worden, met dingen te gooien en dan kijken wat we doen. En heerlijke driftbuien. Maar aan de andere kant ook precies weten wat hoort. Soms is dat bevestingen genoeg. Andere keer gaat hij even een stukje verder om te proberen. Grenzen opzoeken dus.

dankje Davinia. Hebben 3 jaar geleden ook al eens afscheid genomen van Beppe, met Chris nog maar 10 weekjes verwerkt. Maar nu lijkt het toch wel serieus. Toch fijn dat Beppe hem nog gekend heeft
pi_74345111
Heerlijjk de verhalen hier!

Ingrid fijn dat het goed gaat met Kim!

Wij zijn een 1,5 uur geleden thuisgekomen uit het ziekenhuis. Mahre heeft vanmorgen buisjes gekregen.
En dat gaat echt megasnel zeg. Binnen een half uur in slaap en weer wakker!
pi_74348719
Lenaatje, dat is dan rap gegaan zeg. Heeft ze verder nog ergens last van?
Wat gaan jullie nog verder doen qua hulp. Logopedie had je het over?
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:12:24 #178
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74349008
Fijn dat het zo goed gegaan is. En ook hier de vraag die DF stelt. Wat zijn de volgende stappen. *Chacama volgt de vorderingen van Mahre nauwgezet*
pi_74350863
Het ging inderdaad razendsnel! En buiten dat ze een beetje moe is gaat het goed! Het lijkt hier wel een slagveld, zo lekker speelt ze!
Over een maand hebben we een afspraak voor logopedie om de spraak te verbeteren. Horen doet ze meteen beter! Merk echt meteen verschil!
Dus het viel reuze mee. Zag er best tegenop!
pi_74353247
Wat snel idd! Gelukkig dat het meeviel!

Kim gaat 23 november al naar de basisschool. (6 dec jarig)
Dat is al snel!
  dinsdag 3 november 2009 @ 21:13:47 #181
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_74364081
Is ze lekker gaan slapen, Lenaatje ?

Ik ben vandaag met de meiden naar een geitenboerderij geweest. De 1 vloog echt de stal in en knuffelde de hele boerderij plat, terwijl nummer 2 erg tekstvast was " Verder kijken ????"

Het was wederom een heerlijk dag met mijn meiden !
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:13:05 #182
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_74366724
Toen ik vanmiddag thuis kwam, was het enige verschil dat ze nog lekker in pyama was. Ze was heel vrolijk, niet te druk. Ik vroeg Mahre of ze me nu beter kon horen en ze antwoorde "ja". (terwijl ik express zacht praatte).
Ze heeft alles goed doorstaan, is lekker verwend met kadootjes van kindjes uit de buurt, opa en oma en natuurlijk van ons ook een kleinigheidje.
Ze is lief gaan slapen, ze was erg moe en ik haar niet meer door de babyfoon gehoord.
Ze zou morgen al weer naar KDV mogen, maar Lenaatje heeft een dag vrij genomen en blijft met Mahre lekker thuis.
Over 2 weekjes controle afspraak bij KNO. Hopen dat de buisjes goed erin zitten enzo en dat we verder kunnen met logopedie.
Als alles goed is doorgekomen kunnen we hier eind van de maand terecht...
(wordt vervolgd dus)..
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:18:08 #183
11682 Moonah
Jolie femme
pi_74366974
Fijn hoor, Tazz en Lena.
Lijkt me toch erg spannend, zo'n ingreep bij je kind.
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:21:29 #184
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_74367114
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Moonah het volgende:
Fijn hoor, Tazz en Lena.
Lijkt me toch erg spannend, zo'n ingreep bij je kind.
Ja, klopt, maar minder spannend dan de vorige. Die was veel heftiger (keel, neusamandelen en gaatjes in de oren). Hier alleen "maar" buisjes. (Voor 2 maanden terug dit eens op TV gezien bij zo'n medisch programma. Een uur na de operatie merk je al niets meer bij de kindjes).
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:26:09 #185
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_74367351
Fijn Tazz en lena! Leuk ook kadootjes van de buurtkindjes, dat klinkt fijn!

Update van mn miniLena:
ik lach me slap om haar! Ze doet net alsof ze hakschoenen heeft en klikt dan met haar tong. Of is een tijger of een Kokodil. Kletst de hele dag en benoemt dan vooral haar gemoedstoestand. " ik ben boos." "lena is blij want we gaan naar a. toe! Jippie jippie!"
echt een heerlijk kind. Zo wil ik er nog wel 6! (en een pien en floor! )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:29:59 #186
11682 Moonah
Jolie femme
pi_74367543
Ja da's waar ook Lishe, jouw Lena hoort ook in dit topic! Wat leuk dat je eens iets over haar vertelt. En wat vertel je leuke dingen over haar!
pi_74367753
Lena

Hier ook zo'n kletsdame die alles benoemd en hele fantasieverhalen houdt met haar knuffels. Heel anders dan Morris. En zo grappig ook hoe ze dingen die ze hebben meegemaakt verwerken in die verhalen.

Fijn dat het zo goed ging met Mahre
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:35:05 #188
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_74367789
Haha, moonah! Ik schrok er zelf ook van.
En ik ben de 1e die toegeeft wanneer haar kind iets vervelends doet, maar dat kind is echt zo leuk!
Echt een cadeautje. Luuke is ook perfect zoals ze is maar die heeft een gebruiksaanwijzing. Lena wijst zichzelf.
En ze is hilarisch, dat straalt ze ook uit. (vind ik)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 4 november 2009 @ 00:28:02 #189
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_74371798
Wat fijn dat het nu al zo goed lijkt te gaan met Mahre!

DF, wat jammer dat je oma waarschijnlijk niet lang meer te gaan heeft... Het hoort erbij enzo, maar toch vind ik het altijd zo hartverscheurend als je bedenkt dat die-en-die je kind niet meer zal meemaken, hem niet zal zien opgroeien

Verhuizing is goed verlopen, Devin vond vooral de vrachtwagen super!! Die werd bestuurd door papa en dus mocht hij in de cabine achter het stuur zitten, in het laadruim en wel tig keer op en neer met de laadklep.
De eerste nacht in het nieuwe huis was drama, maar hij lijkt inmiddels wel gewend te zijn al is hij nog wel heel moe door alle veranderingen. We hebben spijkers met koppen geslagen en de hele speen-ellende de hele dag door afgeschaft De speentjes slapen nu namelijk boven, in zijn bed en als hij zijn bed uitkomt of naar beneden wil dan moeten de speentjes boven blijven. Hij snapt het goed, groet ze net als Eli dan ook en daalt de trap af. Dat gaat hem trouwens goed af, was hij in de flat natuurlijk niet gewend maar hij doet het netjes.
Hij kletst de hele dag door, zingt liedjes, kan tot 10 tellen en kan zelfs klok kijken
Nou ja, hij wijst naar de klok en roept dan altijd "6 uur!"
pi_74374653
Fijn Tazz en lena, dat het zo goed gaat.

Lishe, wat klinkt dat heerlijk!

Het zal ook wel even wennen zijn Kersjes, maar gelukkig trekt dat al snel bij. Hoe gaat het verder met Devin?

KP, die verhalen van de flensjes blijven heerlijk om te lezen. Ze leuk, 2 van die eigenwijze meisjes!
pi_74374746
Lishe wat klinkt dat heerlijk! ik moet wennen aan de Lena's ik word zo ook wel genoemd.... maar ik begrijp inmiddels dat de niet voor mij zijn

Kersjes fijn dat de verhuizing goed gegaan is! Die kleintjes zijn zo gewend he! Mahre had ook last de 1e nacht maar daarna niet meer!

Deepfreeze wat naar van je oma, sterkte.

Hier zijn we de nacht goed doorgekomen. Ze heeft wel iets een loopoor gehad maar dat hoort erbij. Ze is lekker vrolijk en nu al ondeugend. Dus deze dag is een kadootje en we gaan lekker wat doen!

Vergeet ik helemaal Pien en Floor! Die wil ik ook wel, gezellig met die meiden lijkt me KP!
pi_74374932
Kers, klinkt goed. Hihi wij hebben hier een weegschaal die altijd "5 kilo" aangeeft volgens Mirte
pi_74375153
Cattie, wat goed van Ive, zeg!

Mahre met buisjes, gelukkig goed gegaan dus. Lijkt me ook niet niks, hoor, zoiets bij je kind.

Lishe, Lena is ook echt zo'n drol, zo zie ik haar ook! En ik hoor van meer ouders dat wat jij zegt over hun tweede ten opzichte van de eerste. Allebei perfect, maar net wat duidelijker, makkelijker, simpeler of opener soms, die tweede kindjes. Of zou het de bril van de ouders zijn?
pi_74375270
Mikael moest net huilen toen ik hem bij de psz had gebracht. Dat doet ie anders nooit. Toen ik vroeg wat er was zei ie: Ik weet niet, maar ik voel me zo verdrietig in mijn buik en dan moet ik zomaar huilen. Arm ding. Gelukkig mocht ik iets langer blijven en toen was het ook alweer goed.

Hij is de laatste tijd wel vaker zomaar verdrietig. Maar hij kan me niet vertellen wat er is. Er is niks verandert ofzo dus daar kan het eigenlijk niet aan liggen. Is dat gewoon een fase die peuters hebben?
pi_74375332
MvD het viel wel mee hoor. Ik zag er heel erg tegenop, ook omdat ik dat alleen ging doen zonder Tazz. Maar het is zo reuze meegevallen allemaal. Al ben ik blij dat het achter de rug is. Dat wel.

MeNicole wat sneu. Lastig lijkt me dat. Moet ie misschien nog wennen aan zijn broerjte en dat ie dat niet duidelijk kan maken op de een of andere manier.
pi_74375412
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:19 schreef Lenaatje het volgende:

MeNicole wat sneu. Lastig lijkt me dat. Moet ie misschien nog wennen aan zijn broerjte en dat ie dat niet duidelijk kan maken op de een of andere manier.
Maar zou dat nu nog kunnen dan? Ik heb er namelijk zelf ook al aan gedacht maar omdat zijn broertje nu al bijna 4 maand is dacht ik dat het van mezelf wel heel vergezocht was!!
pi_74375820
Nou ja misschien dat het nu doordringt ofzo? Dat Leander blijft ofzo. Soms weet je ook gewoon niet waarom ze iets doen. Wel lastig lijkt me hoor!
  woensdag 4 november 2009 @ 11:48:17 #198
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_74379873
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:57 schreef Nijna het volgende:
Kers, klinkt goed. Hihi wij hebben hier een weegschaal die altijd "5 kilo" aangeeft volgens Mirte

Nog zoiets grappigs dat me nu even te binnen schiet:
Devin noemt mensen die hij kent bij hun naam, kent hij ze niet dan zijn het "mensen". Logisch toch. Iets minder logisch is het voor degenen die hij niet bij naam kent, dan staat hij te roepen: "Mensen, meeeeeeensen!!" maar degene waartegen hij het heeft heeft dan vaak niet door dat hij of zij geroepen wordt.
pi_74381451
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:48 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Nog zoiets grappigs dat me nu even te binnen schiet:
Devin noemt mensen die hij kent bij hun naam, kent hij ze niet dan zijn het "mensen". Logisch toch. Iets minder logisch is het voor degenen die hij niet bij naam kent, dan staat hij te roepen: "Mensen, meeeeeeensen!!" maar degene waartegen hij het heeft heeft dan vaak niet door dat hij of zij geroepen wordt.
Zie het zo voor me.
pi_74383960
Hahah Kersjes Linde noemt mensen die ze niet kent ook altijd 'mensen'. In het begin begreep ik het niet want dan zei ze: "ja dat hebben de mensen op mijn trui gemaakt" of "dat doen de mensen". Hier is het trouwens altijd half negen. Grappig dat al die ukkies toch een beetje volgens dezelfde lijn gaan zo.

Deepfreeze sterkte met oma. Wel fijn dat je nog met Chris langs bent geweest.

En wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met de buisjes van Mahre. En dat je al meteen kon merken dat ze beter kon horen! Moet voor haarzelf toch ook wel apart zijn lijkt me.

Lishe wat schrijf je dat heerlijk over je dochter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')