Of camera's?quote:
Jawel, maar daar moest mijn sporttas enzo ook in. Dus heb ik mijn jas aan het jassenrek gehangen, waar overigens meer jassen aanhingen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:27 schreef tliciouz het volgende:
Hebben ze daar geen kluisjes?
genoeg winkels met bontkraag jassen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:26 schreef -Willempie- het volgende:
Dit dus!! Vanmiddag in de sportschool. Godver.![]()
Gelukkig heeft die eikel mijn sjaal wel laten hangen.
Je jas had je er toch ook wel gewoon in kunnen proppen? Dan maar een paar kreukels! En camera's?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:30 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Jawel, maar daar moest mijn sporttas enzo ook in. Dus heb ik mijn jas aan het jassenrek gehangen, waar overigens meer jassen aanhingen.
Achteraf gezien natuurlijk wel ja! En er is een pasjessysteem dus het aantal eventuele daders is al teruggebracht tot een man of 8. Maar goed die zullen toch ontkennen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je jas had je er toch ook wel gewoon in kunnen proppen? Dan maar een paar kreukels! En camera's?
Lijkt me stug, aangezien hij wel de moeite nam om de sjaal uit de binnenzak te halen en op te hangen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:32 schreef Fha het volgende:
Misschien heeft iemand per ongeluk de verkeerde aan gedaan en komt hij nog terug
Wehehequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:38 schreef -Willempie- het volgende:
Lijkt me stug, aangezien hij wel de moeite nam om de sjaal uit de binnenzak te halen en op te hangen.
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou zie je wat er van komt als je je spullen niet gewoon in ee kluisje douwt.
Fout #1quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:30 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Jawel, maar daar moest mijn sporttas enzo ook in. Dus heb ik mijn jas aan het jassenrek gehangen, waar overigens meer jassen aanhingen.
Ja doe je dat dan??quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:01 schreef Bomil het volgende:
hahaha zie je ineenkeer zo iemand op straat met jouw jas lopen whehehe en dan pak je zijn jas af en dan gooi je die op de grond en stamp je erop en dan die gast van wat doe je!?? en jij van is toch van mij!!!11!
Het vroor hier vandaag anders twee graden! Wanneer moet je zo'n jas dan aan in NL.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:02 schreef Pakspul het volgende:
Mooi voor je misschien realiseer je nu wat voor homo je bent. Nu al een winterjas...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |