Benjamin gaat op de tl. Toch weer leuk die jeugd opleiding. Ik verdien me er scheel aan!quote:Trainingsrapport
Je trainer Dinis Inácio heeft het volgende vastgesteld:
Benjamin van Luin Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitmuntend naar briljant.
Zacharias van der Meer Zag zijn mate van verdedigen toenemen van goed naar uitstekend.
Omdat jij de training in je A team meerekentquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Benjamin gaat op de tl. Toch weer leuk die jeugd opleiding. Ik verdien me er scheel aan!
Vooralsnog niet iets beters dan hattrick-youthclub.orgquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:10 schreef Lyzio het volgende:
Misschien een vraag die al honderdduizend keer voorbij gekomen is, maar is er geen programma waar je je jeugdteam in kan laden. Zoiets als HO, maar dan voor je jeugdteam dus.
voor winst bij de houden is beetje laat voor mij, gebruik het pas een kleine maand, en er zijn al een aantal jeugdspelers verpatst, ontslagen of spelen nog bij mij bij de seniorenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vooralsnog niet iets beters dan hattrick-youthclub.org
Alhoewel ik die zelf slechts gebruik om mijn winst bij te houden.
Lijkt me logies want als ik dat niet doe moet ik trainies kopen en dat kost ook geld. Ik heb 2 weken terug voor het eerst weer eens een trainie moeten kopen. Gister ook weer eens een bod gedaan op een spelert.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Omdat jij de training in je A team meerekent
ok ok dik boven zn tv maar ik wil m graag hebben ivm zn goed leiderschap.quote:Olivier Launay (261996807)
17 jaar en 105 dagen, volgende verjaardag: 24-10-2009
Schweiz
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: FC Ottitron
(sinds 10-10-2009 (5/40), 1w)
Total Skill Index (TSI): 1 000
Loon: 390 ¤/week
6 240 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Deadline: 18-10-2009 19:56 (1 dag 10u 13m)
Vraagprijs: 217 500 ¤
Hoogste bod: 817 500 ¤ door RKDEO
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Heeft toch niet zoveel voordeel voor een trainee?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ok ok dik boven zn tv maar ik wil m graag hebben ivm zn goed leiderschap.
Voor een trainie nog niet nee maar hij is daardoor wel meer geld waard in de toekomst.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heeft toch niet zoveel voordeel voor een trainee?
Ik heb die post niet gezienquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:01 schreef Flappekz het volgende:
Geen reacties op mn post over een eventuele meet, dus ik neem aan dat er geen interesse is
Da's wel leuk en aardig, maar ik ga die post niet op iedere pagina neerzetten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb die post niet gezien
Ik ga ook niet alles na lezen als ik weer eens 3 pagina's heb gemist.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's wel leuk en aardig, maar ik ga die post niet op iedere pagina neerzetten.
Ga maar teruglezen dus!
Ik ben best bereid om naar Den Haag te reizenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wij willen best een meeting organiseren, maar ik weet niet of de mensen bereid zijn om voor de derde keer naar het westen te reizen.
Voor Nico, rpp, possie, Hovenier, GotC en mijzelf zal het geen probleem zijn, maar er lopen hier ook nog wat zuider- en noorderlingen rond
Als het weer in t westen is ben ik ook van de party!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wij willen best een meeting organiseren, maar ik weet niet of de mensen bereid zijn om voor de derde keer naar het westen te reizen.
Voor Nico, rpp, possie, Hovenier, GotC en mijzelf zal het geen probleem zijn, maar er lopen hier ook nog wat zuider- en noorderlingen rond
Nenenenenenequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:08 schreef Outpost76 het volgende:
Ah gefunden.
Heb ik m helemaal zelf opgezocht is rob me net voor
[..]
Als het weer in t westen is ben ik ook van de party!
Anders moet ik gaan bietsen of ik ergens mee mag rijden.
Flauw. Nee, maar ik vind het ergens wel leuk om gewoon een keer mensen van hier te ontmoeten in real life.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Want je vond de vorige meets zo gezellig?
Voor mij is het op zich geen punt, maar dan zal ik moeten kijken wat het kost etc. Heb wel 40% korting met het ov, maar dat kan alsnog flink oplopen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je kunt het met terugwerkende kracht invullen. Als je dat teveel werk vindt kun je een fictieve speler creeren, dan een bedrag schatten dat je al winst hebt gedraaid op je jeugdopleiding en deze fictieve speler vervolgens voor dit bedrag in hattrick youthclub verkopen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:28 schreef Xummon het volgende:
[..]
voor winst bij de houden is beetje laat voor mij, gebruik het pas een kleine maand, en er zijn al een aantal jeugdspelers verpatst, ontslagen of spelen nog bij mij bij de senioren
hmmz.. ik heb geen OV korting meer.. dus ik twijfel nog even..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien wil Koekie je wel ophalenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. ik heb geen OV korting meer.. dus ik twijfel nog even..
Dag buurmanquote:Op zondag 18 oktober 2009 09:49 schreef GotC het volgende:
Goeiemórgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |