heul niet gek inderdaad!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:42 schreef foetre het volgende:
Leuke stijgert.
Mitchell van der Hoff
17 jaar en 100 dagen, TSI = 1 680
matig in vorm, conditie goed [Krachtig]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Dat sowieso, maar dan wordt het wel de maand na mijn verjaardag, want die is natuurlijk weer duur zatquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
we moeten ff een datum vlak na de salarissen afspreken![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Want je vond de vorige meets zo gezellig?
Eind november dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dan wordt het wel de maand na mijn verjaardag, want die is natuurlijk weer duur zat
Wij willen best een meeting organiseren, maar ik weet niet of de mensen bereid zijn om voor de derde keer naar het westen te reizen.quote:
quote:Radboud van Driessen: Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van wereldklasse naar bovennatuurlijk.
Zdeněk Kostroun: Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van redelijk naar goed.
quote:Skill level raised! Giorgio Abruzzese keeper![]()
All that hard work paid off! His playmaking skill improved from wretched to poor.
Skill level raised!
Zélio Periquito
His training efforts showed good results as his playmaking abilities increased from brilliant to magnificent.Wilde hem nu verkopen, hou hem waarschijnlijk toch nog een seizoen, iemand advies?
Skill level raised! Ben Vogelaar
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his playmaking skill from passable to solid.toch lekker voor mn verdediger uit mn startteam
Skill level raised!
Oskar Zoer
His training efforts showed good results as his playmaking abilities increased from weak to inadequate.nog een verdediger uit mn startteam
Skill level raised!
Giovanni Blasi
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his playmaking skill from formidable to outstanding.19j15d trainee met ook redelijk passen![]()
Mijn vermoeden is dat hij heel dicht tegen redelijk positiespel aan zit, heeft ongeveer 5 trainingen pm gehad nadat ik wist dat hij op matig zat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik vind die YP van Flap stiekem ook wel lekkerHeeft ie al wat extra training op positiespel?
Moet er wel nog goed over nadenken want kan eigenlijk geen huidige trainee verkopen vanwege mogelijke promotie
Hm, dan wordt ie erg interessant, waarschijnlijk ook erg duur:Pquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat hij heel dicht tegen redelijk positiespel aan zit, heeft ongeveer 5 trainingen pm gehad nadat ik wist dat hij op matig zat.
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hm, dan wordt ie erg interessant, waarschijnlijk ook erg duur:P
Hm, ik hem hem gehotlist, maar ik denk dat ik afhaak aangezien ik hem zelf niet op zijn hoofdstat zou trainen.
Houden of verkopen?quote:8. Zélio Periquito (IM) (215157578)
21 years and 31 days, Next birthday: 05-01-2010
Portugal
In solid form, excellent stamina.
A sympathetic guy who is temperamental and dishonest.
Has wretched experience and poor leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius
(since 04-10-2008 (16/36), 3s 5wk 6d)
Total Skill Index (TSI): 18 610
Wage: 6 708 ¤/week including 20% bonus
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Speciality: Technical
Loading... Loading...
Current skills
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 3/20 poor
Playmaking: 12/20 magnificent