quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat iemand dat op maandagochtend tegen me zou zeggen
Best ok, voor een halve trainingquote:Transfers voor Boet van Schendelen
Datum Van Aan Prijs TSI toen
19-10-2009 YMFC Frederikssund FC 150 000 ¤ 590
09-10-2009 fc_jofman YMFC 46 000 ¤ 590
Pf,quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Go NicoGo Nico
Go Nico
Go Nico
Go Nico
ik heb m lekkerquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Pf,
zo graag wilde ik hem iig niet hebben
Probeer dat maar eens vol te houden, 86k (transferkosten meegerekend) per week per trainee. Zou ik wel willenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:28 schreef Flappekz het volgende:
Onder het motto: "Iedere ton is mooi meegenomen" :
[..]
Best ok, voor een halve training
Ik ga een poging wagen om het te doen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:52 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens vol te houden, 86k (transferkosten meegerekend) per week per trainee. Zou ik wel willen.
Ik probeer het zelf ook, maar het probleem is dat er veel kapers op de kust zijn die ook door hebben dat een bepaalde speler snel zou kunnen poppen. Zelf zoek ik ook alleen spelers die sympatiek zijn, om de teamgeest zo min mogelijk aan te tasten. Dus dat beperkt ook nog het aantal spelers waarop je kan bieden. Ik ben blij als ik 30k netto per speler per week binnen haalquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga een poging wagen om het te doen.
Ik had er nu 2 die na 1 training gepopt waren, deze lopen straks af, en dan eens kijken wat ik onder de streep verdiend heb.
Ik doe iets soortgelijks al enkele weken. Soms met meer succes dan andere keren, maar in principe gebruik ik 1 of 2 wingbackplaatsen voor skilltrading.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:52 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens vol te houden, 86k (transferkosten meegerekend) per week per trainee. Zou ik wel willen.
Die laatste snap ik niet. Hoezo hoef je geen zorgen te maken om je teamgeest?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:06 schreef Flappekz het volgende:
Sinds het begin van het seizoen heb ik geloof ik iedere week 1 of meerdere skilltradestijgers gehad hierdoor. Mijn voordeel is uiteraard dat ik me om mijn teamgeest geen zorgen hoef te maken.
Ik wil het doelsaldorecord van nico hebben. Staat nu op 0-91.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:23 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Die laatste snap ik niet. Hoezo hoef je geen zorgen te maken om je teamgeest?
-52, ik hijg nog steeds in je nek! Ik denk dat we er allebei flink overheen gaan. If you what I'm talking about, *wink* *wink* *nudge* *nudge*.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik wil het doelsaldorecord van nico hebben. Staat nu op 0-91.
Na 6 ronden sta ik op 0-53 , maar er zijn nog 2 kapers op de kust
quote:18-10-2009 Veteranos de Troia OrangeDog 907 000 ¤ 2 540
02-04-2009 JHMWMJZMN Veteranos de Troia 1 000 ¤ 430
quote:Received mother club money for a player: 18 140 ¤.
if you what?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
-52, ik hijg nog steeds in je nek! Ik denk dat we er allebei flink overheen gaan. If you what I'm talking about, *wink* *wink* *nudge* *nudge*.
En een crosspostje van [ergens anders]:
En hier de reden waarom ik vrijwel alles verkoop wat ik promoveer:
[..]
[..]
Zou je denken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:21 schreef rompompom het volgende:
Je weet wel.
Nummer 2 loopt om 21.52 af. Daar hoop ik meer op te verdienen.quote:Transfers voor Radek Klabouch
19-10-2009 (7/40) TeamKoekje FC Boćkovianka 108 000 ¤ 620 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
13-10-2009 (6/40) FC Shakhtar Bombers TeamKoekje 63 000 ¤ 550 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
Thanksquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vanwege zijn 2 gele kaarten.
En waarom heb je niet versie 1.425?
Het is een complot tegen de Westerse wereld.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:50 schreef NelisZ het volgende:
Waarom kan ik geen friendly regelen in Zuid-Korea? Ik sta al sinds donderdag in de oefenpot, en heb ook 25 teams uitgedaagd... En zo klein is dat land nog niet
ik had hetzelfde probleem met Azerbeidjan.. ik ga nu maar naar Macedonië...quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:50 schreef NelisZ het volgende:
Waarom kan ik geen friendly regelen in Zuid-Korea? Ik sta al sinds donderdag in de oefenpot, en heb ook 25 teams uitgedaagd... En zo klein is dat land nog niet
Tja er komt natuurlijk wel wat minder licht door hun ogen dan bij een gemiddelde West-Europeaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:50 schreef NelisZ het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Tja er komt natuurlijk wel wat minder licht door hun ogen dan bij een gemiddelde West-Europeaan
Donkerrood = Blessurequote:Op maandag 19 oktober 2009 18:32 schreef GotC het volgende:
Bij mij staan spelers te koop als ze een groen kleurtje hebben?
mja en volgens mij hebben ze inmiddels ook allemaal staar..quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja er komt natuurlijk wel wat minder licht door hun ogen dan bij een gemiddelde West-Europeaan
Thanksquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Donkerrood = Blessure
Lichtrood = Pleister
Donkergeel = 2x geel
Groen = Te koop
quote:Przemysław Bergmański (254088857)
Polska 17 jaar en 85 dagen, volgende verjaardag: 15-11-2009
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Destron Elsloo FC
(sinds 19-10-2009 (7/40), )
Total Skill Index (TSI): 1 630
Loon: 564 ¤ (470 ¤) /week inclusief 20% bonus
9 024 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 7/20 goed
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Ik zie trouwens dat ik het niet helemaal correct heb. Maar als je het volgende doet, dan kun je het zelf nakijken en eventueel instellen:quote:
Nog beter!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zie trouwens dat ik het niet helemaal correct heb. Maar als je het volgende doet, dan kun je het zelf nakijken en eventueel instellen:
Bestand -> Opties, Tabblad "Kleuren".
quote:Transfers voor Reinhard Stahl
19-10-2009 (7/40) TeamKoekje Ninja Designers 102 000 ¤ 420 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
12-10-2009 (6/40) Speedy-Gang TeamKoekje 15 000 ¤ 370 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
Anders was je ingemaakt door eem meisje! Oh noes!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:18 schreef Flappekz het volgende:
Gelukkig hebben mn kids gewonnen van die van GotC
jeeeejquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:18 schreef Flappekz het volgende:
Gelukkig hebben mn kids gewonnen van die van GotC
oeh die moet ik ook nog regelenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Lyzio het volgende:
KUT! Totaal vergeten een youth-friendly te regelen
quote:Transfers voor Stefaan Beegden
19-10-2009 Dynamo Groningen Wombatane 36 000 ¤ 960
10-10-2009 FC Seppl Dynamo Groningen 3 000 ¤ 870
Mijn jonkies hebben goed naar de grote jongens gekeken... die kwamen gisteren terug van 0-3 naar 3-3... mijn jonkies van 1-3 naar 4-3 winstquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jeeeej
Ik ben ingemaakt door Outpost zijn kleine ventjes
Ik moet hier voor PM ook maar even goed in wordenquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
En nummer 2:
[..]
Morgen op zoek naar nieuwe skill trades.
Heb jij onder een steen geleefd de laatste 2 jaar?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef Lyzio het volgende:
De jeugd traint toch ook gewoon van donderdag op vrijdag hé?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef Lyzio het volgende:
De jeugd traint toch ook gewoon van donderdag op vrijdag hé?
Of je leest gewoon ff iets over de jeugdcompetitiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:34 schreef Lyzio het volgende:
Ben nooit echt bezig geweest met mijn jeugdteam, vandaar dat ik er ook totaal geen aandacht aan besteed heb. Vandaar dat de vraag me niet zo onlogisch lijkt.
Zo kan het dus ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:38 schreef Psychonikeo het volgende:
maar omdat ik wél lief ben.. Ze trainen altijd 24 uur na de laatste wedstrijd van je jeugdteam.
Ook dat was een optie. Maar ik was van mening dat dit topic er toch is om vragen te stellen? Als jullie bij alles roepen dat je 'het maar moet opzoeken', heeft dit topic totaal geen toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:39 schreef Flappekz het volgende:
Ja, zo kan het ook. Maar je zou je ook in kunnen lezen, luie donder
overigens ben ik het wel voor de volle 97% eens met dit bericht!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, zo kan het ook. Maar je zou je ook in kunnen lezen, luie donder
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook dat was een optie. Maar ik was van mening dat dit topic er toch is om vragen te stellen? Als jullie bij alles roepen dat je 'het maar moet opzoeken', heeft dit topic totaal geen toegevoegde waarde.
Oké, het spijt me. Zo beter?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:45 schreef Flappekz het volgende:
Simpele ziel....
Dit soort gegevens staan gewoon vermeld in de HT-regels enzo. Lijkt me basiskennis.
Er blijven buiten de regels nog méér dan voldoende mogelijke vragen over om een topic als deze als toegevoegde waarde te kunnen gebruiken.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:50 schreef Flappekz het volgende:
Komt in de buurt. Ik zal je mn rekeningnummer pm-en
Fout.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:38 schreef Psychonikeo het volgende:
maar omdat ik wél lief ben.. Ze trainen altijd 24 uur na de laatste wedstrijd van je jeugdteam.
Hehe, mooi spul manquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daarom
Op dat andere forum heb je zo'n mooi homofiel regenboogje voor dit soort berichten
[ afbeelding ]
Nostalgiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Is echt 1 van de beste dingen
Net zoals deze: [ afbeelding ]
Dat je nou nog niet gebannyd bent, ongeloveloos.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nostalgie is goed.. Of in dit geval, het teken van revolutie!
Zoals, weet iemand van gullie almachtige skilltraders of ik me hier ergens wat betreft PM trainees over kan inlezen? Ik heb slechts een globaal idee van hoe snelle poppers te moeten herkennen maar wil zodra mijn 2 'slechte' vleugeltrainees poppen ook een beginnetje gaan maken met deze vorm van trainen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Simpele ziel....
Dit soort gegevens staan gewoon vermeld in de HT-regels enzo. Lijkt me basiskennis.
Er blijven buiten de regels nog méér dan voldoende mogelijke vragen over om een topic als deze als toegevoegde waarde te kunnen gebruiken.
ik ben lief!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat je nou nog niet gebannyd bent, ongeloveloos.
ook dat mag niet!!! ooooooh!!quote:
Hier zijn geen handleidingen van. Dit zul je echt moeten leren. Maar PsicoTSI is al een aardig hulpmiddel om snelle stijgers te kunnen herkennen. Snelle stijgers zijn normaal gesproken ook iets duurder in aanschaf dan andere normale trainees.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zoals, weet iemand van gullie almachtige skilltraders of ik me hier ergens wat betreft PM trainees over kan inlezen? Ik heb slechts een globaal idee van hoe snelle poppers te moeten herkennen maar wil zodra mijn 2 'slechte' vleugeltrainees poppen ook een beginnetje gaan maken met deze vorm van trainen.
Die kijkt dus naar TSI? Is er ook iets voor Loon. Hier heb ik zelf wel een kleine inschatting bij maar een second opinion van een plugin zou uiteraard welkom zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier zijn geen handleidingen van. Dit zul je echt moeten leren. Maar PsicoTSI is al een aardig hulpmiddel om snelle stijgers te kunnen herkennen. Snelle stijgers zijn normaal gesproken ook iets duurder in aanschaf dan andere normale trainees.
Die kijkt naar meer dan alleen TSI. Die kijkt naar alle Stats, TSI en Loon.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Die kijkt dus naar TSI? Is er ook iets voor Loon. Hier heb ik zelf wel een kleine inschatting bij maar een second opinion van een plugin zou uiteraard welkom zijn
Ik zou dan ook voor redelijk PM gaan met matig passen (maximaal). Of voor goed PM en redelijk passen (maximaal).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
Beetje jammer dat passen ook als hoofdstat wordt gezien. Zie wel wat potentieeltjes op de matig PM/redelijk passing trainees maar die herkent PsicoTSI niet juist
quote:jeonbukFC heeft de uitdaging voor een friendly geaccepteerd. De wedstrijd wordt zo snel mogelijk geregeld.
Ik ga er maar eens mee spelen als mn eerste winger trainee eruit gaat. Dat kan niet lang meer duren want heb er een die in de laatste 17 weken nog niet gestegen isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou dan ook voor redelijk PM gaan met matig passen (maximaal). Of voor goed PM en redelijk passen (maximaal).
Hmm, voor die laatste is meestal zoveel belangstelling en wordt er zo hoog op geboden dat je er geen fatsoenlijke winst op kan maken!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou dan ook voor redelijk PM gaan met matig passen (maximaal). Of voor goed PM en redelijk passen (maximaal).
Helemaal met weinig dagen. Zelfs redelijk/redelijk onder de 17.10 of zelfs 17.20 gaan er voor belachelijke bedragen uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm, voor die laatste is meestal zoveel belangstelling en wordt er zo hoog op geboden dat je er geen fatsoenlijke winst op kan maken!
Hm hm, op 17-jarigen is sowieso altijd veel run. Ik train scoren en ik heb een tijdje 19-jarige gekocht als skilltrades die hoog in formidabel zaten. Dat beviel me altijd wel goed, ook omdat er een stuk minder mensen in dat segment zoeken. Je hebt alleen wel veel geld in kas nodig...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Helemaal met weinig dagen. Zelfs redelijk/redelijk onder de 17.10 of zelfs 17.20 gaan er voor belachelijke bedragen uit.
En een betere inschattingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hm hm, op 17-jarigen is sowieso altijd veel run. Ik train scoren en ik heb een tijdje 19-jarige gekocht als skilltrades die hoog in formidabel zaten. Dat beviel me altijd wel goed, ook omdat er een stuk minder mensen in dat segment zoeken. Je hebt alleen wel veel geld in kas nodig...
Dat ook ja, zeker als je een halve trainingsplek gebruikt.quote:
Ik dacht t zo :quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zelfs niet openingsbodwaardig..
ik dacht trouwens dat je maandagavond een slechte avond vond om spelers af te laten lopen.. van gedachten veranderd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |