jeeeejquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:18 schreef Flappekz het volgende:
Gelukkig hebben mn kids gewonnen van die van GotC
oeh die moet ik ook nog regelenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Lyzio het volgende:
KUT! Totaal vergeten een youth-friendly te regelen
quote:Transfers voor Stefaan Beegden
Datum Van Aan Prijs TSI toen
19-10-2009 Dynamo Groningen Wombatane 36 000 ¤ 960
10-10-2009 FC Seppl Dynamo Groningen 3 000 ¤ 870
Mijn jonkies hebben goed naar de grote jongens gekeken... die kwamen gisteren terug van 0-3 naar 3-3... mijn jonkies van 1-3 naar 4-3 winstquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jeeeej
Ik ben ingemaakt door Outpost zijn kleine ventjes
Ik moet hier voor PM ook maar even goed in wordenquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
En nummer 2:
[..]
Morgen op zoek naar nieuwe skill trades.
Heb jij onder een steen geleefd de laatste 2 jaar?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef Lyzio het volgende:
De jeugd traint toch ook gewoon van donderdag op vrijdag hé?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:25 schreef Lyzio het volgende:
De jeugd traint toch ook gewoon van donderdag op vrijdag hé?
Of je leest gewoon ff iets over de jeugdcompetitiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:34 schreef Lyzio het volgende:
Ben nooit echt bezig geweest met mijn jeugdteam, vandaar dat ik er ook totaal geen aandacht aan besteed heb. Vandaar dat de vraag me niet zo onlogisch lijkt.
Zo kan het dus ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:38 schreef Psychonikeo het volgende:
maar omdat ik wél lief ben.. Ze trainen altijd 24 uur na de laatste wedstrijd van je jeugdteam.
Ook dat was een optie. Maar ik was van mening dat dit topic er toch is om vragen te stellen? Als jullie bij alles roepen dat je 'het maar moet opzoeken', heeft dit topic totaal geen toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:39 schreef Flappekz het volgende:
Ja, zo kan het ook. Maar je zou je ook in kunnen lezen, luie donder
overigens ben ik het wel voor de volle 97% eens met dit bericht!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, zo kan het ook. Maar je zou je ook in kunnen lezen, luie donder
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook dat was een optie. Maar ik was van mening dat dit topic er toch is om vragen te stellen? Als jullie bij alles roepen dat je 'het maar moet opzoeken', heeft dit topic totaal geen toegevoegde waarde.
Oké, het spijt me. Zo beter?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:45 schreef Flappekz het volgende:
Simpele ziel....
Dit soort gegevens staan gewoon vermeld in de HT-regels enzo. Lijkt me basiskennis.
Er blijven buiten de regels nog méér dan voldoende mogelijke vragen over om een topic als deze als toegevoegde waarde te kunnen gebruiken.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:50 schreef Flappekz het volgende:
Komt in de buurt. Ik zal je mn rekeningnummer pm-en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |